Skelbimų skaičius: 572

transmisijos

Miško technika gali būti skirtingų rūšių: medvežės, medkirtės, miško traukėjai (skideriai), medienos smulkintuvai ir pan. Miško technika yra pagrindinė priemonė miškininkystės srityje, t. y. atliekant želdinimo darbus, gerinant miško aplinką, ruošiant miško išteklius ar pan. Natūralu, kad ilgai naudojant bet kokios rūšies techniką, ji susidėvi, genda ir jai prireikia remonto ar naujų technikos dalių, pavyzdžiui, transmisijos. Miško technikos transmisija siūloma daugybės gamintojų – Eco Log, Gremo, John Deere, Timberjack, Komatsu, Ponsse, Rottne, Valmet ir kt. Tad rinktis reikėtų pagal savo poreikius.
Skaityti daugiau Uždaryti
skelbimai/puslapis
Kas yra miško technikos transmisija?

Transmisija – kiekvienai transporto priemonei ar technikai reikalinga sudedamoji dalis, kuri ratams perduoda variklio sukimo momentą. Transmisijos mazgai keičia sūkių dažnį ir sukimo momentą bei perduoda jį varantiesiems ratams.

Labai svarbu pasirinkti tinkamai funkcionuojančią transmisiją, nes būtent ji keičia momento dydį ir kryptį, tam tikram laikui leidžia atjungti variklį nuo varančiųjų ratų, jungia variklį su varančiaisiais ratais pradedant automobiliui važiuoti arba keičiant pavaras. Eco Log, Gremo, John Deere, Timberjack, Komatsu, Ponsse, Rottne, Valmet ir kt. gamintojų miško technikos transmisija gali būti vertinama pagal tai, koks ryšys tarp variklio ir varančiųjų ratų.

Žinotina, kad pagal tai išskiriamos transmisijos rūšys: •Mechaninė •Hidromechaninė •Elektromechaninė •Elektrinė

Mechaninė transmisija itin paprasta, patikimos konstrukcijos, puikiai ištobulinta ir gana nebrangi (palyginti su bet kokios kitos rūšies transmisija). Tuo tarpu hidraulinės ar elektrinės transmisijos skiriasi dideliu naudingumo koeficientu. Taip pat reikėtų žinoti, kad hidromechaninė transmisija sudaryta iš mechaninės ir hidrodinaminės pavarų. Pastaroji vertinama dėl to, kad leidžia lengvai reguliuoti sukimo momentą ir sukimosi dažnį tarp variklio ir mechaninės pavarų dėžės. Taip pat ši transmisija palengvina technikos valdymą. Tačiau turi ir kelis trūkumus, kurie mažina šios transmisijos pasirinkimo galimybes – jos yra brangesnės ir jų konstrukcija yra sudėtingesnė. Vertėtų pasidomėti ir elektromechanine bei elektrine transmisija. Jų veikimo principas labai panašus – vidaus degimo variklis suka generatorių, gaminantį elektros srovę ir maitinantį elektros variklius, kurie varo transporto priemonę. Skirtumas toks, kad elektromechaninėje transmisijoje generatorius ir elektros varikliai yra montuojami vienoje vietoje ir per mechanines pavaras sukimo momentą perduoda varantiesiems ratams. O elektrinės transmisijos varikliai yra tiesiogiai montuojami prie varančiųjų ratų, elektros energija nuo generatoriaus jiems perduodama laidais. Elektrinė transmisija dažniausiai naudojama itin didelės galios ir pajėgumų transporto priemonėse.

Žinomi miško technikos transmisijos gamintojai – Eco Log, Gremo, John Deere, Timberjack, Komatsu, Ponsse, Rottne, Valmet ir kt. – neretai atkreipia dėmesį į tai, jog transmisijos gali būti skirstomos ir pagal perdavimo skaičių: •Laiptines – kai transmisijos perdavimo skaičius (rodo, kiek kartų transmisija sumažina velenų sukimąsi lygindama varančiųjų ratų ir variklio alkūninio veleno kampinius greičius) gali įgyti tik tam tikrų fiksuotų dydžių. •Belaiptes – kai transmisijos perdavimo skaičius (rodo, kiek kartų transmisija sumažina velenų sukimąsi lygindama varančiųjų ratų ir variklio alkūninio veleno kampinius greičius) gali įgyti bet kokį dydį. •Kombinuotąsias – kai judant mažu greičiu, perdavimo skaičius yra bet kokio dydžio, o pasiekus tam tikrą greitį, tampa fiksuoto dydžio. Transmisijos konstrukcija priklauso nuo technikos tipo ir jo komponentų sudėties.

Kas sudaro miško technikos transmisiją?

Prieš įsigyjant transmisiją, žinotina, kad ji turėtų būti pilnos komplektacijos, kurią sudaro pagrindinė pavara, pavarų dėžė (keičia transmisijos perdavimus), sankaba, kardaninis velenas, diferencialas ir pusašiai.

Taip pat svarbu kaip šios sudedamosios dalys yra išdėstytos. Pavyzdžiui, standartiniu atveju, variklis, sankaba ir pavarų dėžė išdėstyti transporto priemonės priekinėje dalyje, o galiniam varančiajam tiltui sukimo momentas perduodamas kardanine pavara. Tai leidžia naudotis tam tikrais privalumais, t. y. maksimaliai pakrovus transporto priemonę, tiltų apkrova pasiskirsto tolygiai, itin gerai veikia variklio aušinimas ir žymiai paprastesnė priekinio tilto konstrukcija. Tai būtina įvertinti prieš įsigyjant bet kokią transporto priemonę ar techniką.

Miško technikos transmisija, kurią siūlo Eco Log, Gremo, John Deere, Timberjack, Komatsu, Ponsse, Rottne, Valmet ir kiti žinomi gamintojai, išsiskiria savo aukšta kokybe ir patikimumu, todėl jos eksploatacijos trukmė yra ilgesnė, o veikimas – sklandesnis.