Naudotų įrengimų paieška Uždaryti » Išankstinė paieška

    Įdėti pirkimo užklausą
    Skelbimų skaičius: 4 552

    naudoti dyzeliniai krautuvai

    Dirbant su kroviniais iškyla būtinybė juos kelti, nuleisti, pergabenti iš vienos vietos į kitą ir pan. Tam geriausiai tinka krautuvai – mašina su vidaus degimo (dujinio, benzininio ar dyzelinio) arba elektriniu varikliu. Siūlome geriausią kainos ir kokybės santykio variantą, t. y. įsigyti naudotą žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzelinį krautuvą.

    Skaityti daugiau Uždaryti
    skelbimai/puslapis
    • Hyster H 90 FT, 2019, Dyzeliniai krautuvaiHyster H9.0FTBendras įvertinimas (1-5): 5, Max. kėlimo galia: 9000, Maksimalus kėlimo aukštis: 551.5, Kėlimo stiebas: Trijų pakopų stiebas su padidintu laisvu kėlimu, Kabina: Uždara kabina

      Dyzeliniai krautuvai
      2019
      Lietuva

      94 000 EUR
    • Baoli 9126 - CD35, 2012, Dyzeliniai krautuvaiBaoli 9126 - CD35Bendras įvertinimas (1-5): 5, Max. kėlimo galia: 3500, Maksimalus kėlimo aukštis: 450, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Integruotas šoninis poslinkis, Važiuoklės aukštis: 300, Transporto matmenys (IxPxA): 2.7 x 1.22 x 3

      Dyzeliniai krautuvai
      2012 3 171 h
      Lietuva

      8 500 EUR
    • Hyster H 5.5 FT, 2013, Dyzeliniai krautuvaiHyster H 5.5 FTBendras įvertinimas (1-5): 5, Max. kėlimo galia: 5500, Maksimalus kėlimo aukštis: 500, Kėlimo stiebas: Trijų pakopų stiebas su padidintu laisvu kėlimu, Šakės važiuoklė: Šoninio nustūmimo įtaisas, Kabina: Uždara kabina, Sertifikatai: CHI

      Dyzeliniai krautuvai
      2013 13 461 h
      Lietuva, Kaunas

      23 500 EUR
    • Konecranes SMV 16-1200C, 2018, Dyzeliniai krautuvaiKonecranes SMV 16-1200CBendras įvertinimas (1-5): 5, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 16000, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Kabina: Uždara kabina, Transmisija: ZF automatic, Variklio galia: 251.53, Engine Manufacturer: Volvo, Gamybos šalis: SE, Priedai: Accumulator for lift mast 1 pressure (shock absorbing) Extra Oil cooler for working hydraulics Acoustic signa

      Dyzeliniai krautuvai
      2018 400 h
      Lietuva

      POA
    • Linde H20D, 2017, Dyzeliniai krautuvaiLinde H20DMax. kėlimo galia: 2000, Maksimalus kėlimo aukštis: 472, Transmisija: Hydrostatic

      Dyzeliniai krautuvai
      2017 13 468 h
      Lietuva

      15 500 EUR
    • Hyster H 3.00 FT, 2007, Dyzeliniai krautuvaiHyster H 3.00 FTBendras įvertinimas (1-5): 4, Max. kėlimo galia: 4x2, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Kėlimo stiebas: Dvipusis / laisvas kelimas, Šakės važiuoklė: Griebtuvai, Šakių ilgis: 120, Kabina: Apsauga iš viršaus, Transporto svoris: 4330

      Dyzeliniai krautuvai
      2007 16 434 h
      Latvija, Bukultu 12

      POA
    • Doosan D30 S-5, 2011, Dyzeliniai krautuvaiDoosan D30 S-5Bendras įvertinimas (1-5): 4, Max. kėlimo galia: 4x2, Maksimalus kėlimo aukštis: 473, Kėlimo stiebas: Tripusis, Šakės važiuoklė: Griebtuvai, Padangų tipas: Ypač elastingas, Šakių ilgis: 115, Kabina: Apsauga iš viršaus, Transporto svoris: 4780, Vairų skaičius: 2, Varomųjų ratų skaičius: 2, Įranga: 3-iasis velianas

      Dyzeliniai krautuvai
      2011 8 845 h
      Latvija, Bukultu 12

      POA
    • Nerandate ko ieškote? Įdėti pirkimo užklausą
    • Linde H25D, 1978, Dyzeliniai krautuvaiLinde H25DBendras įvertinimas (1-5): 5, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Max. kėlimo galia: 2500, Maksimalus kėlimo aukštis: 460, Laisvas kėlimas: 200, Kėlimo stiebas: Dvipusis / laisvas kelimas, Padangų tipas: Ypač elastingas, Kabina: Apsauga iš viršaus

      Dyzeliniai krautuvai
      1978 8 892 h
      Latvija

      24 999 EUR
    • Linde H70D, 2016, Dyzeliniai krautuvaiLinde H70DMax. kėlimo galia: 7000, Maksimalus kėlimo aukštis: 345, Laisvas kėlimas: 15, Kėlimo stiebas: Vienpusis, Važiuoklės aukštis: 288, Kabina: Uždara kabina, Įranga: 3-iasis velianas 4-asis velenas

      Dyzeliniai krautuvai
      2016 19 200 h
      Latvija

      26 200 EUR
    • Hyster H 5.5 FT, 2009, Dyzeliniai krautuvaiHyster H 5.5 FTMax. kėlimo galia: 5500, Maksimalus kėlimo aukštis: 700, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Kabina: Apsauga iš viršaus, Transporto svoris: 8260

      Dyzeliniai krautuvai
      2009 19 220 h
      Latvija, Riga, Bukultu iela 12, LV-1005

      POA
    • Doosan D30 S-5, 2008, Dyzeliniai krautuvaiDoosan D30S-5Max. kėlimo galia: 4x2, Maksimalus kėlimo aukštis: 380, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Griebtuvai, Šakių ilgis: 120, Kabina: Uždara kabina, Transporto svoris: 4760, Įranga: Stoglangis

      Dyzeliniai krautuvai
      2008 15 185 h
      Latvija

      POA
    • Toyota 40-8FD45N, 2019, Dyzeliniai krautuvaiToyota 40-8FD45NMax. kėlimo galia: 4500, Maksimalus kėlimo aukštis: 370

      Dyzeliniai krautuvai
      2019 33 h
      Latvija, Riga

      55 500 EUR
    • Toyota FD 50, 2015, Dyzeliniai krautuvaiToyota 40-8FD50NMax. kėlimo galia: 5000, Maksimalus kėlimo aukštis: 470

      Dyzeliniai krautuvai
      2015 2 887 h
      Latvija, Riga

      39 000 EUR
    • Toyota 02-8 FD F 30, 2015, Dyzeliniai krautuvaiToyota 02-8FDF30Max. kėlimo galia: 4x2, Maksimalus kėlimo aukštis: 430

      Dyzeliniai krautuvai
      2015 9 918 h
      Latvija, Riga

      17 800 EUR
    • Linde H80D, 2015, Dyzeliniai krautuvaiLinde H80DBendras įvertinimas (1-5): 4, Max. kėlimo galia: 8000, Maksimalus kėlimo aukštis: 485, Laisvas kėlimas: 15, Kėlimo stiebas: Vienpusis, Atstumas nuo svorio centro: 90, Šakės važiuoklė: Pozicionavimo ir praplėtimo įrenginys, Padangų tipas: Ypač elastingas, Šakių ilgis: 120, Važiuoklės aukštis: 378, Kabina: Uždara kabina, Įranga: Šildytuvas 3-iasis velianas 4-asis velenas

      Dyzeliniai krautuvai
      2015 6 180 h
      Latvija

      46 500 EUR
    • Mitsubishi FD25N, 2006, Dyzeliniai krautuvaiMitsubishi FD25N

      Dyzeliniai krautuvai
      2006
      Latvija

      7 000 EUR
    • Linde H20D, 1993, Dyzeliniai krautuvaiLinde H20D

      Dyzeliniai krautuvai
      1993 1 200 h
      Latvija, Rīga

      7 000 EUR
    • Jungheinrich DFG40CS, 2007, Dyzeliniai krautuvaiJungheinrich DFG40CSMax. kėlimo galia: 4000, Maksimalus kėlimo aukštis: 350, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Transporto svoris: 6120, Įranga: 4-asis velenas

      Dyzeliniai krautuvai
      2007 10 770 h
      Latvija, Riga, Bukultu iela 12, LV-1005

      POA
    • Hyster H 4.0 FT 5, 2008, Dyzeliniai krautuvaiHyster H 4.0 FT 5Max. kėlimo galia: 4000, Maksimalus kėlimo aukštis: 520, Kėlimo stiebas: Trijų pakopų stiebas su padidintu laisvu kėlimu, Kabina: Apsauga iš viršaus, Transporto svoris: 6990, Įranga: 4-asis velenas

      Dyzeliniai krautuvai
      2008 10 886 h
      Latvija, Riga, Bukultu iela 12, LV-1005

      POA
    • Hyster H2.5 FT, 2013, Dyzeliniai krautuvaiHyster H2.5 FTMax. kėlimo galia: 2500, Maksimalus kėlimo aukštis: 495, Kėlimo stiebas: Trijų pakopų stiebas su padidintu laisvu kėlimu, Transporto svoris: 4060

      Dyzeliniai krautuvai
      2013 1 680 h
      Latvija, Riga, Bukultu iela 12, LV-1005

      POA

    Žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai ir dujinai krautuvai pasižymi reikšmingu privalumu – jų valdymas yra automatizuotas, t. y. jie turi elektroninę valdymo sistemą, kuri užtikrina darbo veiksmingumą ir gana nedideles eksploatavimo išlaidas. Beje, automatinė krautuvų greitėjimo funkcija išlaiko stabilų krautuvo judėjimo greitį, nepaisant nei keliamo krovinio svorio, nei krautuvo važiavimo pagrindo būklės. Taip pat svarbus privalumas dirbant su dyzeliniais krautuvais – galimybė pasirinkti įvairias dyzelinio krautuvo funkcijas ir režimą, nes tai užtikrina atliekamų darbų įvairovę ir atitinka reikiamą darbų specifiką.

    Atkreiptinas dėmesys, kad dažniausiai dyzeliniai krautuvai turi interaktyvų prietaisų skydelį, kuriame indikuojamos iškylančios techninės problemos ir gedimai. Interaktyvus skydelis įmontuotas taip, kad netrukdytų operatoriui ir būtų patogu stebėti.

    Dyzelinių krautuvų valdymo principas taip pat nėra sudėtingas – rankomis valdant ergonomiškai pritaikytą valdymo pultą. Šis valdymo būdas ne tik nereikalauja pasiruošimo, bet ir yra nesudėtingas, patogus.

    Dyzeliniai krautuvai nereikalauja specialios, sudėtingos priežiūros, nesudėtinga atlikti jų techninę priežiūrą, remonto darbus, nes visi gedimų taškai lengvai pasiekiami.

    DYZELINIŲ KRAUTUVŲ PANAUDOJIMO GALIMYBĖS

    Žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai krautuvai naudojami atvirose arba pusiau atvirose patalpose, itin reikalingi statybų, medienos pramonės, antrinių žaliavų perdirbimo sektoriuose. Dažniausiai dyzeliniai krautuvai mėgstami dėl savo techninių savybių, privalumų ir suteikiamos naudos. 1.Paprastas veikimo principas ir valdymas. 2.Patikimumas ir darbo našumas. Šios mašinos gaminamos kruopščiai, iš atsakingai atrinktų detalių, taip pat gerai apgalvota ir jų konstrukcija. 3.Darbo komfortiškumas ir oparatoriaus saugumas. Šios mašinos pasižymi gera konstrukcija – padidintos trinties valdymo rankena, neslidūs įlipimo laipteliai, įlipimas galimas per abi puses, didelis atstumas tarp kėlimo strėlės ir lango ir pan. Be to, mašina sukonstruota taip, kad visiškai netrukdyti aplinkos matomumui. 4.Funkcionalumas. Dyzeliniuose krautuvuose yra penkios darbo programos, kurios skiriasi važiavimo greičiais, kėlimo, greitėjimo ir lėtėjimo režimais. Atsižvelgiant į gamybos užduotis, jos gana greitai persijungia. Beje, šis dyzelinių krautuvų privalumas pravartus pradedantiesiems ar tiems, kurie neturi darbo su krautuvais patirties, nes galima pasirinkti tokią programą, kuri apriboja maksimalų greitį ir nustato maksimalų įsibėgėjimo sklandumą. 5.Manevravimo galimybė. Dyzeliniai krautuvai pasižymi dideliu manevringumu, todėl puikiai tinka dirbti nedidelėse, siaurose erdvėse ar patalpose. 6.Patogus, atskirai atliekamas kėlimo ir judėjimo greičių reguliavimas. Tai reiškia, jog galite greitai kelti krovinius su lėtai judančiu krautuvu. Tai labai reikalinga dirbant ant nuožulnių paviršių (šlaituose, nuokalnėse, nuožulnumose ir t. t.), nes operatoriui nereikia baimintis dėl nuriedėjimo rizikos. 7.Kiti privalumai. Dyzeliniai krautuvai turi hibridinę pavarą, vidaus degimo variklį ir kartu pasižymi elektrinio krautuvo privalumais. Nesudėtingas veikimo principas – vidaus degimo variklis hibridinėje konstrukcijoje neperduoda sukimo momento į ratus, tik paleidžia srovę generuojantį generatorių. Be to, paleidžiant stabdymo pedalą, dyzelinis krautuvas sulėtinamas elektriškai. Tuo pačiu metu traukos elektros variklis veikia kaip generatorius ir tuo metu generuojama elektra kaupiama specialiame kaupiklyje. Tuomet kito įsibėgėjimo metu išsaugota energija vėl naudojama pavaros elektros varikliams pamaitinti. Toks veikimo principas mažina dyzelinio kuro sunaudojimą. 8.Ekonomiškumas. Dyzeliniai krautuvai laikomi ekonomiškais, nes turi specifines technines savybes – automatinį greitėjimą, dinaminę lėtėjimo funkciją, valdomą reversą ir kt.

    Žinomi dyzelinių krautuvų gamintojai – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – stengiasi užtikrinti maksimalų komfortą ir krautuvus projektuoja taip, kad operatoriui būtų patogu, t. y. dažniausiai kabinoje esančias sėdynes ir valdymo pultus pritaiko pagal individualius operatoriaus poreikius. Taip pat kabinos yra projektuojamos taip, kad atlaikytų maksimalų leistiną keliamo krovinio svorį.

    Beje, svarbu tai, kad dyzeliniuose krautuvuose yra pritaikoma HSM stabilumo sistema, kuri užtikrina stabilumą manevruojant ir mažina (ar netgi šalina) operatoriui ar kroviniui kylančią žalos tikimybę.

    Naudoti žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai krautuvai išties puikus pasirinkimas, nes garantuoja ne tik optimalų kainos ir kokybės santykį, bet ir pasižymi puikia konstrukcija bei ilgaamžiškumu.