Naudotų įrengimų paieška Uždaryti » Išankstinė paieška

    Įdėti pirkimo užklausą
    Skelbimų skaičius: 5 601

    naudoti dyzeliniai krautuvai

    Dirbant su kroviniais iškyla būtinybė juos kelti, nuleisti, pergabenti iš vienos vietos į kitą ir pan. Tam geriausiai tinka krautuvai – mašina su vidaus degimo (dujinio, benzininio ar dyzelinio) arba elektriniu varikliu. Siūlome geriausią kainos ir kokybės santykio variantą, t. y. įsigyti naudotą žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzelinį krautuvą.

    Skaityti daugiau Uždaryti
    skelbimai/puslapis
    • Linde H20D, 2002, Dyzeliniai krautuvaiLinde 9206 - H20D-03Max. kėlimo galia: 2000, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Šoninio nustūmimo įtaisas, Transmisija: Hidrostatinė, Transporto svoris: 3040, Transporto matmenys (IxPxA): 2.37 x 1.21 x 2.04 , Gamybos šalis: DE, Kita informacija: Krautuvo tipas: Dyzelinis krautuvas Keliamoji galia, kg: 2000 Strėlės tipas: Dviguba Kėlimo aukštis,

      Dyzeliniai krautuvai
      2002 5 563 h
      Lietuva

      5 350 EUR
    • Linde H30D, 2014, Dyzeliniai krautuvaiLinde H30DMax. kėlimo galia: 4x2, Maksimalus kėlimo aukštis: 462, Transmisija: Hydrostatic

      Dyzeliniai krautuvai
      2014 4 296 h
      Lietuva

      19 500 EUR
    • Jungheinrich DFG-90 (8555), 2003, Dyzeliniai krautuvaiJungheinrich DFG-90 (8555)Max. kėlimo galia: 9000, Maksimalus kėlimo aukštis: 400, Kėlimo stiebas: Dvipusis

      Dyzeliniai krautuvai
      2003 5 865 h
      Lietuva

      20 500 EUR
    • Linde C4531, 2007, Dyzeliniai krautuvaiLinde C4531TLMaksimalus kėlimo aukštis: 1560, Transmisija: Electromechanical

      Dyzeliniai krautuvai
      2007 19 606 h
      Lietuva

      POA
    • Kalmar DC 8-600, 1997, Dyzeliniai krautuvaiKalmar DC 8-600Bendras įvertinimas (1-5): 3, Max. kėlimo galia: 8000, Variklio galia: 101.97, Priedai: NEEKSPLOATUOTAS LIETUVOJE!

      Dyzeliniai krautuvai
      1997 14 750 h
      Lietuva

      6 599 EUR
    • Baoli 9126 - CD35, 2012, Dyzeliniai krautuvaiBaoli 9126 - CD35Maksimalus kėlimo aukštis: 450, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Transporto svoris: 4940, Transporto matmenys (IxPxA): 0.27 x 0.12 x 0.3

      Dyzeliniai krautuvai
      2012 4 940 h
      Lietuva

      8 500 EUR
    • Artison FD50, 2007, Dyzeliniai krautuvaiArtison FD50Paskutinis patikrinimas: TA 2019, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Buvusių savininkų skaičius: 1, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 5000, Maksimalus kėlimo aukštis: 350, Laisvas kėlimas: 350, Atstumas nuo svorio centro: 60, Šakės važiuoklė: Šakių praplėtimas, Važiuoklės aukštis: 23, Kabina: Apsauga iš viršaus, Transmisija: Powershift automat, Variklis: Nissan TD42 4.2L, Variklio galia: 85.66

      Dyzeliniai krautuvai
      2007 3 500 h
      Lietuva, Lentvario 146

      11 000 EUR
    • Nerandate ko ieškote? Įdėti pirkimo užklausą
    • Artison 8604 - FD40, 2013, Dyzeliniai krautuvaiArtison 8604 - FD40Bendras įvertinimas (1-5): 5, Max. kėlimo galia: 4000, Maksimalus kėlimo aukštis: 0.4, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Šoninio nustūmimo įtaisas, Transporto svoris: 5850, Transporto matmenys (IxPxA): 3.15 x 1.45 x 2.75

      Dyzeliniai krautuvai
      2013
      Lietuva

      10 500 EUR
    • Toyota 8 FD 15, 2009, Dyzeliniai krautuvaiToyota 9041 - 02-8FD15Max. kėlimo galia: 1500, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Transporto svoris: 2570, Transporto matmenys (IxPxA): 2.29 x 1.05 x 2.09 , Gamybos šalis: JP

      Dyzeliniai krautuvai
      2009 3 080 h
      Lietuva

      8 900 EUR
    • CVS Ferrari 378.5, 2005, Dyzeliniai krautuvaiCVS Ferrari 378.5Bendras įvertinimas (1-5): 3, Buvusių savininkų skaičius: 1, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Max. kėlimo galia: 45000, Maksimalus kėlimo aukštis: 1804, Padangų gamintojas: Conti, Kabina: Uždara kabina, Transmisija: CLARK 36000, Variklis: SCANIA DI2, Variklio galia: 330.39, Likęs priekinių padangų protektorius: 15%, Likęs galinių padangų protektorius: 15%, Priekinių padangų dydis: 18.00-25/PR40, Galinių padangų dydis: 18.00-25/PR40

      Dyzeliniai krautuvai
      2005 26 000 h
      Lietuva, Klaipėda

      56 000 EUR
    • Yale GDP25VX, 2013, Dyzeliniai krautuvaiYale 9274 - GDP25VX2770Bendras įvertinimas (1-5): 5, Max. kėlimo galia: 2500, Maksimalus kėlimo aukštis: 430, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Šoninio nustūmimo įtaisas, Transmisija: Automatinė, Transporto svoris: 4140, Transporto matmenys (IxPxA): 2.6 x 1.15 x 2.71 , Gamybos šalis: UK, Kita informacija: Krautuvo tipas: Dyzelinis krautuvas Keliamoji galia, kg: 2500 Strėlės tipas: Dviguba

      Dyzeliniai krautuvai
      2013 5 691 h
      Lietuva

      8 700 EUR
    • Daewoo D456C, 2001, Dyzeliniai krautuvaiDaewoo D456CPaskutinis patikrinimas: 24.05.2019., Bendras įvertinimas (1-5): 3, Max. kėlimo galia: 4500, Maksimalus kėlimo aukštis: 450, Kabina: Uždara kabina, Įranga: 3-iasis velianas

      Dyzeliniai krautuvai
      2001 10 000 h
      Latvija
      7d

      4 500 EUR
    • TCM FD25, 2007, Dyzeliniai krautuvaiTCM FD25T3Bendras įvertinimas (1-5): 3, Max. kėlimo galia: 2500, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Laisvas kėlimas: 15, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Šoninio nustūmimo įtaisas, Važiuoklės aukštis: 215, Variklis: Nissan

      Dyzeliniai krautuvai
      2007 10 000 h
      Latvija
      7d

      4 500 EUR
    • TCM FD15Z17C, 1994, Dyzeliniai krautuvaiTCM FD15Z17CMax. kėlimo galia: 1500, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Kėlimo stiebas: Vienpusis, Transmisija: ручная коробка передач

      Dyzeliniai krautuvai
      1994
      Latvija

      6 200 EUR
    • Toyota 02-8 FD F 20, 2008, Dyzeliniai krautuvaiToyota 02-8FDF20Max. kėlimo galia: 2000, Maksimalus kėlimo aukštis: 600

      Dyzeliniai krautuvai
      2008 10 771 h
      Latvija, Riga

      9 800 EUR
    • TCM FD25Z5, 2000, Dyzeliniai krautuvaiTCM FD25Z5TMax. kėlimo galia: 2500, Maksimalus kėlimo aukštis: 480, Kėlimo stiebas: Tripusis

      Dyzeliniai krautuvai
      2000
      Latvija

      6 000 EUR
    • Toyota 02-8 FD F 15, 2013, Dyzeliniai krautuvaiToyota 02-8FDF15Max. kėlimo galia: 1500, Maksimalus kėlimo aukštis: 430

      Dyzeliniai krautuvai
      2013 1 012 h
      Latvija, Riga

      12 300 EUR
    • Linde H100, 2011, Dyzeliniai krautuvaiLinde H100DPaskutinis patikrinimas: 20.12.2019, Bendras įvertinimas (1-5): 4, Buvusių savininkų skaičius: 1, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 10000, Maksimalus kėlimo aukštis: 450, Kabina: Uždara kabina, Gamybos šalis: DE, Sertifikatai: CHI

      Dyzeliniai krautuvai
      2011 15 700 h
      Latvija, Rīga

      61 000 EUR
    • Linde H20D, 2015, Dyzeliniai krautuvaiLinde H20DPaskutinis patikrinimas: 06.07.2017, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Buvusių savininkų skaičius: 1, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 2000, Maksimalus kėlimo aukštis: 400, Laisvas kėlimas: 141, Šakių ilgis: 120, Važiuoklės aukštis: 197, Kabina: Nėra kabinos / Kita, Transmisija: Hidrostatika, Variklis: VW, Transporto svoris: 3305, Gamybos šalis: DE, Įranga: Krautuvo kablys

      Dyzeliniai krautuvai
      2015 1 200 h
      Latvija, Mārupe, Zvārtes

      POA
    • Linde H60D, 2008, Dyzeliniai krautuvaiLinde H60DPaskutinis patikrinimas: 30.06.2017, Bendras įvertinimas (1-5): 4, Buvusių savininkų skaičius: 2, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 6000, Maksimalus kėlimo aukštis: 525, Laisvas kėlimas: 15, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Pozicionavimo, praplėtimo ir pavertimo įrenginys, Padangų tipas: Ypač elastingas, Šakių ilgis: 180, Važiuoklės aukštis: 360, Transmisija: Hidrostatic, Variklis: Deutz, Variklio galia: 115.57

      Dyzeliniai krautuvai
      2008 9 500 h
      Latvija, Mārupe, Zvārtes

      23 500 EUR

    Žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai ir dujinai krautuvai pasižymi reikšmingu privalumu – jų valdymas yra automatizuotas, t. y. jie turi elektroninę valdymo sistemą, kuri užtikrina darbo veiksmingumą ir gana nedideles eksploatavimo išlaidas. Beje, automatinė krautuvų greitėjimo funkcija išlaiko stabilų krautuvo judėjimo greitį, nepaisant nei keliamo krovinio svorio, nei krautuvo važiavimo pagrindo būklės. Taip pat svarbus privalumas dirbant su dyzeliniais krautuvais – galimybė pasirinkti įvairias dyzelinio krautuvo funkcijas ir režimą, nes tai užtikrina atliekamų darbų įvairovę ir atitinka reikiamą darbų specifiką.

    Atkreiptinas dėmesys, kad dažniausiai dyzeliniai krautuvai turi interaktyvų prietaisų skydelį, kuriame indikuojamos iškylančios techninės problemos ir gedimai. Interaktyvus skydelis įmontuotas taip, kad netrukdytų operatoriui ir būtų patogu stebėti.

    Dyzelinių krautuvų valdymo principas taip pat nėra sudėtingas – rankomis valdant ergonomiškai pritaikytą valdymo pultą. Šis valdymo būdas ne tik nereikalauja pasiruošimo, bet ir yra nesudėtingas, patogus.

    Dyzeliniai krautuvai nereikalauja specialios, sudėtingos priežiūros, nesudėtinga atlikti jų techninę priežiūrą, remonto darbus, nes visi gedimų taškai lengvai pasiekiami.

    DYZELINIŲ KRAUTUVŲ PANAUDOJIMO GALIMYBĖS

    Žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai krautuvai naudojami atvirose arba pusiau atvirose patalpose, itin reikalingi statybų, medienos pramonės, antrinių žaliavų perdirbimo sektoriuose. Dažniausiai dyzeliniai krautuvai mėgstami dėl savo techninių savybių, privalumų ir suteikiamos naudos. 1.Paprastas veikimo principas ir valdymas. 2.Patikimumas ir darbo našumas. Šios mašinos gaminamos kruopščiai, iš atsakingai atrinktų detalių, taip pat gerai apgalvota ir jų konstrukcija. 3.Darbo komfortiškumas ir oparatoriaus saugumas. Šios mašinos pasižymi gera konstrukcija – padidintos trinties valdymo rankena, neslidūs įlipimo laipteliai, įlipimas galimas per abi puses, didelis atstumas tarp kėlimo strėlės ir lango ir pan. Be to, mašina sukonstruota taip, kad visiškai netrukdyti aplinkos matomumui. 4.Funkcionalumas. Dyzeliniuose krautuvuose yra penkios darbo programos, kurios skiriasi važiavimo greičiais, kėlimo, greitėjimo ir lėtėjimo režimais. Atsižvelgiant į gamybos užduotis, jos gana greitai persijungia. Beje, šis dyzelinių krautuvų privalumas pravartus pradedantiesiems ar tiems, kurie neturi darbo su krautuvais patirties, nes galima pasirinkti tokią programą, kuri apriboja maksimalų greitį ir nustato maksimalų įsibėgėjimo sklandumą. 5.Manevravimo galimybė. Dyzeliniai krautuvai pasižymi dideliu manevringumu, todėl puikiai tinka dirbti nedidelėse, siaurose erdvėse ar patalpose. 6.Patogus, atskirai atliekamas kėlimo ir judėjimo greičių reguliavimas. Tai reiškia, jog galite greitai kelti krovinius su lėtai judančiu krautuvu. Tai labai reikalinga dirbant ant nuožulnių paviršių (šlaituose, nuokalnėse, nuožulnumose ir t. t.), nes operatoriui nereikia baimintis dėl nuriedėjimo rizikos. 7.Kiti privalumai. Dyzeliniai krautuvai turi hibridinę pavarą, vidaus degimo variklį ir kartu pasižymi elektrinio krautuvo privalumais. Nesudėtingas veikimo principas – vidaus degimo variklis hibridinėje konstrukcijoje neperduoda sukimo momento į ratus, tik paleidžia srovę generuojantį generatorių. Be to, paleidžiant stabdymo pedalą, dyzelinis krautuvas sulėtinamas elektriškai. Tuo pačiu metu traukos elektros variklis veikia kaip generatorius ir tuo metu generuojama elektra kaupiama specialiame kaupiklyje. Tuomet kito įsibėgėjimo metu išsaugota energija vėl naudojama pavaros elektros varikliams pamaitinti. Toks veikimo principas mažina dyzelinio kuro sunaudojimą. 8.Ekonomiškumas. Dyzeliniai krautuvai laikomi ekonomiškais, nes turi specifines technines savybes – automatinį greitėjimą, dinaminę lėtėjimo funkciją, valdomą reversą ir kt.

    Žinomi dyzelinių krautuvų gamintojai – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – stengiasi užtikrinti maksimalų komfortą ir krautuvus projektuoja taip, kad operatoriui būtų patogu, t. y. dažniausiai kabinoje esančias sėdynes ir valdymo pultus pritaiko pagal individualius operatoriaus poreikius. Taip pat kabinos yra projektuojamos taip, kad atlaikytų maksimalų leistiną keliamo krovinio svorį.

    Beje, svarbu tai, kad dyzeliniuose krautuvuose yra pritaikoma HSM stabilumo sistema, kuri užtikrina stabilumą manevruojant ir mažina (ar netgi šalina) operatoriui ar kroviniui kylančią žalos tikimybę.

    Naudoti žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai krautuvai išties puikus pasirinkimas, nes garantuoja ne tik optimalų kainos ir kokybės santykį, bet ir pasižymi puikia konstrukcija bei ilgaamžiškumu.