Naudotų įrengimų paieška

Uždaryti » Išankstinė paieška

    Įdėti pirkimo užklausą
    Skelbimų skaičius: 4 848

    naudoti dyzeliniai krautuvai

    Dirbant su kroviniais iškyla būtinybė juos kelti, nuleisti, pergabenti iš vienos vietos į kitą ir pan. Tam geriausiai tinka krautuvai – mašina su vidaus degimo (dujinio, benzininio ar dyzelinio) arba elektriniu varikliu. Siūlome geriausią kainos ir kokybės santykio variantą, t. y. įsigyti naudotą žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzelinį krautuvą.

    Skaityti daugiau Uždaryti
    skelbimai/puslapis
    • Clark C40 D, 2014, Dyzeliniai krautuvai

      Clark C40DMax. kėlimo galia: 2014, Maksimalus kėlimo aukštis: 450, Laisvas kėlimas: 154.6, Šakių ilgis: 160

      Dyzeliniai krautuvai
      2014
      Lietuva

      18 900 EUR
    • Manitou MI25D, 2014, Dyzeliniai krautuvai

      Manitou MI25DTransmisija: Automatic, Variklio galia: 56

      Dyzeliniai krautuvai
      2014 1 827 h
      Lietuva, brc_trucks

      10 900 EUR
    • Mitsubishi FD25, 2015, Dyzeliniai krautuvai

      Mitsubishi KFD25T (8600)Max. kėlimo galia: 2500, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Kėlimo stiebas: Dvipusis

      Dyzeliniai krautuvai
      2015 903 h
      Lietuva

      13 800 EUR
    • Jungheinrich DFG-90 (8555), 2003, Dyzeliniai krautuvai

      Jungheinrich DFG-90 (8555)Max. kėlimo galia: 9000, Maksimalus kėlimo aukštis: 400, Kėlimo stiebas: Dvipusis

      Dyzeliniai krautuvai
      2003 5 865 h
      Lietuva

      20 500 EUR
    • Linde C4531TL, 2007, Dyzeliniai krautuvai

      Linde C4531TLMaksimalus kėlimo aukštis: 1560, Transmisija: Electromechanical

      Dyzeliniai krautuvai
      2007
      Lietuva

      112 000 EUR
    • Linde H16D-03 - 8725, 2003, Dyzeliniai krautuvai

      Linde H16D-03 - 8725Max. kėlimo galia: 1600, Maksimalus kėlimo aukštis: 325, Kėlimo stiebas: Dvipusis

      Dyzeliniai krautuvai
      2003 3 505 h
      Lietuva

      6 650 EUR
    • Clark C50 SD, 2014, Dyzeliniai krautuvai

      Clark C50sDMax. kėlimo galia: 5000, Maksimalus kėlimo aukštis: 330, Laisvas kėlimas: 15.6, Padangų tipas: Pneumatinis (PN), Šakių ilgis: 150, Kabina: Uždara kabina, Gamybos šalis: DE

      Dyzeliniai krautuvai
      2014
      Lietuva

      21 900 EUR
    • Clark C60 D, 2014, Dyzeliniai krautuvai

      Clark C60DBendras įvertinimas (1-5): 5, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Max. kėlimo galia: 6000, Maksimalus kėlimo aukštis: 490, Laisvas kėlimas: 165.3, Šakių ilgis: 180, Kabina: Uždara kabina

      Dyzeliniai krautuvai
      2014
      Lietuva

      19 900 EUR
    • Iškeltas
      Boss 556-5B3, 1995, Dyzeliniai krautuvai

      Boss 556-5B3Max. kėlimo galia: 5000, Maksimalus kėlimo aukštis: 500, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakių ilgis: 120, Transporto svoris: 7940

      Dyzeliniai krautuvai
      1995 15 212 h
      Latvija, Bukultu ielā 12, Rīgā, LV-1005

      6 000 EUR
    • Iškeltas
      Hyster H 3.50 FT, 2010, Dyzeliniai krautuvai

      Hyster H 3.50 FTMax. kėlimo galia: 3500, Maksimalus kėlimo aukštis: 310, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Kabina: Uždara kabina, Transporto svoris: 5150

      Dyzeliniai krautuvai
      2010
      Latvija, Bukultu ielā 12, Rīgā, LV-1005

      9 800 EUR
    • Iškeltas
      Sumitomo 03FD15PAXI92D, 2013, Dyzeliniai krautuvai

      Sumitomo 03FD15PAXI92DMax. kėlimo galia: 1500, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Kabina: Apsauga iš viršaus, Transporto svoris: 2750

      Dyzeliniai krautuvai
      2013 1 560 h
      Latvija

      9 500 EUR
    • Hyster H 5.0 FT, 2009, Dyzeliniai krautuvai

      Hyster H 5.0 FTMax. kėlimo galia: 5000, Maksimalus kėlimo aukštis: 282, Priekinių padangų dydis: 8.25-R-15, Galinių padangų dydis: 7.00-R-12, Transporto svoris: 7750

      Dyzeliniai krautuvai
      2009 9 896 h
      Latvija, Bukultu ielā 12, Rīgā, LV-1005
      7d

      15 000 EUR
    • Mitsubishi FD35N, 2010, Dyzeliniai krautuvai

      Mitsubishi FD35NMax. kėlimo galia: 3500, Maksimalus kėlimo aukštis: 372, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Transporto svoris: 5550

      Dyzeliniai krautuvai
      2010 6 980 h
      Latvija, Bukultu ielā 12, Rīgā, LV-1005
      7d

      9 000 EUR
    • Toyota 02-8 FD F 20, 2011, Dyzeliniai krautuvai

      Toyota 02-8FDF20Max. kėlimo galia: 2000, Maksimalus kėlimo aukštis: 600

      Dyzeliniai krautuvai
      2011 9 181 h
      Latvija, Riga

      12 900 EUR
    • Toyota 42-7 FD 40, 2007, Dyzeliniai krautuvai

      Toyota 42-7FD40Max. kėlimo galia: 4000, Maksimalus kėlimo aukštis: 370

      Dyzeliniai krautuvai
      2007 12 494 h
      Latvija, Riga

      16 500 EUR
    • TCM FD45T, 2004, Dyzeliniai krautuvai

      TCM FD45T9Max. kėlimo galia: 4500, Maksimalus kėlimo aukštis: 500, Kėlimo stiebas: Tripusis, Šakės važiuoklė: Šoninio nustūmimo įtaisas

      Dyzeliniai krautuvai
      2004
      Latvija

      17 000 EUR
    • TCM FA25D, 2002, Dyzeliniai krautuvai

      TCM FA25DMax. kėlimo galia: 2500, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Kėlimo stiebas: Vienpusis

      Dyzeliniai krautuvai
      2002
      Latvija

      6 900 EUR
    • Linde H45D, 2011, Dyzeliniai krautuvai

      Linde H45DMax. kėlimo galia: 4000, Maksimalus kėlimo aukštis: 370, Kabina: Uždara kabina, Gamybos šalis: DE

      Dyzeliniai krautuvai
      2011 10 300 h
      Latvija

      15 000 EUR
    • Linde H100D, 2011, Dyzeliniai krautuvai

      Linde H100DPaskutinis patikrinimas: 20.07.2017, Bendras įvertinimas (1-5): 4, Buvusių savininkų skaičius: 1, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 10000, Maksimalus kėlimo aukštis: 450, Kabina: Uždara kabina

      Dyzeliniai krautuvai
      2011 11 556 h
      Latvija, Rīga

      72 000 EUR
    • Linde H60D, 2009, Dyzeliniai krautuvai

      Linde H60DPaskutinis patikrinimas: 30.06.2017, Bendras įvertinimas (1-5): 4, Buvusių savininkų skaičius: 2, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 6000, Maksimalus kėlimo aukštis: 525, Laisvas kėlimas: 15, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Pozicionavimo, praplėtimo ir pavertimo įrenginys, Padangų tipas: Ypač elastingas, Transmisija: Hidrostatic, Variklis: Deutz, Variklio galia: 115.57, Likęs priekinių padangų protektorius: 50%

      Dyzeliniai krautuvai
      2009 8 992 h
      Latvija, Mārupe, Zvārtes

      POA

    Žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai ir dujinai krautuvai pasižymi reikšmingu privalumu – jų valdymas yra automatizuotas, t. y. jie turi elektroninę valdymo sistemą, kuri užtikrina darbo veiksmingumą ir gana nedideles eksploatavimo išlaidas. Beje, automatinė krautuvų greitėjimo funkcija išlaiko stabilų krautuvo judėjimo greitį, nepaisant nei keliamo krovinio svorio, nei krautuvo važiavimo pagrindo būklės. Taip pat svarbus privalumas dirbant su dyzeliniais krautuvais – galimybė pasirinkti įvairias dyzelinio krautuvo funkcijas ir režimą, nes tai užtikrina atliekamų darbų įvairovę ir atitinka reikiamą darbų specifiką.

    Atkreiptinas dėmesys, kad dažniausiai dyzeliniai krautuvai turi interaktyvų prietaisų skydelį, kuriame indikuojamos iškylančios techninės problemos ir gedimai. Interaktyvus skydelis įmontuotas taip, kad netrukdytų operatoriui ir būtų patogu stebėti.

    Dyzelinių krautuvų valdymo principas taip pat nėra sudėtingas – rankomis valdant ergonomiškai pritaikytą valdymo pultą. Šis valdymo būdas ne tik nereikalauja pasiruošimo, bet ir yra nesudėtingas, patogus.

    Dyzeliniai krautuvai nereikalauja specialios, sudėtingos priežiūros, nesudėtinga atlikti jų techninę priežiūrą, remonto darbus, nes visi gedimų taškai lengvai pasiekiami.

    DYZELINIŲ KRAUTUVŲ PANAUDOJIMO GALIMYBĖS

    Žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai krautuvai naudojami atvirose arba pusiau atvirose patalpose, itin reikalingi statybų, medienos pramonės, antrinių žaliavų perdirbimo sektoriuose. Dažniausiai dyzeliniai krautuvai mėgstami dėl savo techninių savybių, privalumų ir suteikiamos naudos. 1.Paprastas veikimo principas ir valdymas. 2.Patikimumas ir darbo našumas. Šios mašinos gaminamos kruopščiai, iš atsakingai atrinktų detalių, taip pat gerai apgalvota ir jų konstrukcija. 3.Darbo komfortiškumas ir oparatoriaus saugumas. Šios mašinos pasižymi gera konstrukcija – padidintos trinties valdymo rankena, neslidūs įlipimo laipteliai, įlipimas galimas per abi puses, didelis atstumas tarp kėlimo strėlės ir lango ir pan. Be to, mašina sukonstruota taip, kad visiškai netrukdyti aplinkos matomumui. 4.Funkcionalumas. Dyzeliniuose krautuvuose yra penkios darbo programos, kurios skiriasi važiavimo greičiais, kėlimo, greitėjimo ir lėtėjimo režimais. Atsižvelgiant į gamybos užduotis, jos gana greitai persijungia. Beje, šis dyzelinių krautuvų privalumas pravartus pradedantiesiems ar tiems, kurie neturi darbo su krautuvais patirties, nes galima pasirinkti tokią programą, kuri apriboja maksimalų greitį ir nustato maksimalų įsibėgėjimo sklandumą. 5.Manevravimo galimybė. Dyzeliniai krautuvai pasižymi dideliu manevringumu, todėl puikiai tinka dirbti nedidelėse, siaurose erdvėse ar patalpose. 6.Patogus, atskirai atliekamas kėlimo ir judėjimo greičių reguliavimas. Tai reiškia, jog galite greitai kelti krovinius su lėtai judančiu krautuvu. Tai labai reikalinga dirbant ant nuožulnių paviršių (šlaituose, nuokalnėse, nuožulnumose ir t. t.), nes operatoriui nereikia baimintis dėl nuriedėjimo rizikos. 7.Kiti privalumai. Dyzeliniai krautuvai turi hibridinę pavarą, vidaus degimo variklį ir kartu pasižymi elektrinio krautuvo privalumais. Nesudėtingas veikimo principas – vidaus degimo variklis hibridinėje konstrukcijoje neperduoda sukimo momento į ratus, tik paleidžia srovę generuojantį generatorių. Be to, paleidžiant stabdymo pedalą, dyzelinis krautuvas sulėtinamas elektriškai. Tuo pačiu metu traukos elektros variklis veikia kaip generatorius ir tuo metu generuojama elektra kaupiama specialiame kaupiklyje. Tuomet kito įsibėgėjimo metu išsaugota energija vėl naudojama pavaros elektros varikliams pamaitinti. Toks veikimo principas mažina dyzelinio kuro sunaudojimą. 8.Ekonomiškumas. Dyzeliniai krautuvai laikomi ekonomiškais, nes turi specifines technines savybes – automatinį greitėjimą, dinaminę lėtėjimo funkciją, valdomą reversą ir kt.

    Žinomi dyzelinių krautuvų gamintojai – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – stengiasi užtikrinti maksimalų komfortą ir krautuvus projektuoja taip, kad operatoriui būtų patogu, t. y. dažniausiai kabinoje esančias sėdynes ir valdymo pultus pritaiko pagal individualius operatoriaus poreikius. Taip pat kabinos yra projektuojamos taip, kad atlaikytų maksimalų leistiną keliamo krovinio svorį.

    Beje, svarbu tai, kad dyzeliniuose krautuvuose yra pritaikoma HSM stabilumo sistema, kuri užtikrina stabilumą manevruojant ir mažina (ar netgi šalina) operatoriui ar kroviniui kylančią žalos tikimybę.

    Naudoti žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai krautuvai išties puikus pasirinkimas, nes garantuoja ne tik optimalų kainos ir kokybės santykį, bet ir pasižymi puikia konstrukcija bei ilgaamžiškumu.