Naudotų įrengimų paieška Uždaryti » Išankstinė paieška

    Įdėti pirkimo užklausą
    Skelbimų skaičius: 5 505

    naudoti dyzeliniai krautuvai

    Dirbant su kroviniais iškyla būtinybė juos kelti, nuleisti, pergabenti iš vienos vietos į kitą ir pan. Tam geriausiai tinka krautuvai – mašina su vidaus degimo (dujinio, benzininio ar dyzelinio) arba elektriniu varikliu. Siūlome geriausią kainos ir kokybės santykio variantą, t. y. įsigyti naudotą žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzelinį krautuvą.

    Skaityti daugiau Uždaryti
    skelbimai/puslapis
    • Artison FD50, 2007, Dyzeliniai krautuvaiArtison FD50Paskutinis patikrinimas: TA 2019, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Buvusių savininkų skaičius: 1, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 5000, Maksimalus kėlimo aukštis: 350, Laisvas kėlimas: 350, Atstumas nuo svorio centro: 60, Šakės važiuoklė: Šakių praplėtimas, Važiuoklės aukštis: 23, Kabina: Apsauga iš viršaus, Transmisija: Powershift automat, Variklis: Nissan TD42 4.2L

      Dyzeliniai krautuvai
      2007 3 500 h
      Lietuva, Lentvario 146
      7d

      12 500 EUR
    • Toyota 8 FD 30, 2007, Dyzeliniai krautuvaiToyota 9210 - 8FD30Maksimalus kėlimo aukštis: 400, Transporto svoris: 4560

      Dyzeliniai krautuvai
      2007 5 338 h
      Lietuva
      7d

      10 500 EUR
    • Tailift FD 45, 2012, Dyzeliniai krautuvaiTailift FD 45Max. kėlimo galia: 4043, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Laisvas kėlimas: 300, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Šoninio nustūmimo įtaisas, Padangų tipas: Ypač elastingas, Kabina: Uždara kabina, Transmisija: Powerscift, Variklis: Perkins, Variklio galia: 85.66, Gamybos šalis: TW, Kita informacija: This machine is in very good condition, good tires, "Perkins" engine, heated cab

      Dyzeliniai krautuvai
      2012 5 700 h
      Lietuva

      7 500 EUR
    • Linde C4531TL, 2007, Dyzeliniai krautuvaiLinde C4531TLMaksimalus kėlimo aukštis: 1560, Transmisija: Electromechanical

      Dyzeliniai krautuvai
      2007 19 581 h
      Lietuva

      POA
    • Sumitomo 8745 -21-FD40PVIIIS6S, 2006, Dyzeliniai krautuvaiSumitomo 8745 -21-FD40PVIIIS6S

      Dyzeliniai krautuvai
      2006 5 968 h
      Lietuva

      9 500 EUR
    • Toyota 8 FD 15, 2009, Dyzeliniai krautuvaiToyota 9041 - 02-8FD15Max. kėlimo galia: 1500, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Transporto svoris: 2570, Gamybos šalis: JP

      Dyzeliniai krautuvai
      2009 3 080 h
      Lietuva

      8 900 EUR
    • Toyota 8 FD 15, 2008, Dyzeliniai krautuvaiToyota 9094 - 02-8FD15Max. kėlimo galia: 1500, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Transporto svoris: 2540, Transporto matmenys (IxPxA): 0.22 x 0.1 x 0.21

      Dyzeliniai krautuvai
      2008 6 780 h
      Lietuva

      7 950 EUR
    • Baoli 9126 - CD35, 2012, Dyzeliniai krautuvaiBaoli 9126 - CD35Maksimalus kėlimo aukštis: 450, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Transporto svoris: 4940, Transporto matmenys (IxPxA): 0.27 x 0.12 x 0.3

      Dyzeliniai krautuvai
      2012 4 940 h
      Lietuva

      8 500 EUR
    • Linde S40, 2001, Dyzeliniai krautuvaiLinde S40Bendras įvertinimas (1-5): 3, Max. kėlimo galia: 4000, Maksimalus kėlimo aukštis: 310, Važiuoklės aukštis: 262, Kabina: Uždara kabina

      Dyzeliniai krautuvai
      2001 11 524 h
      Latvija

      4 900 EUR
    • Mitsubishi FD25N, 2006, Dyzeliniai krautuvaiMitsubishi FD25N

      Dyzeliniai krautuvai
      2006
      Latvija

      7 000 EUR
    • Linde H45D, 2011, Dyzeliniai krautuvaiLinde H45DMax. kėlimo galia: 4000, Maksimalus kėlimo aukštis: 370, Kabina: Uždara kabina, Gamybos šalis: DE, Įranga: Šildytuvas

      Dyzeliniai krautuvai
      2011 10 300 h
      Latvija

      15 000 EUR
    • Linde H100D, 2011, Dyzeliniai krautuvaiLinde H100DPaskutinis patikrinimas: 20.07.2017, Bendras įvertinimas (1-5): 4, Buvusių savininkų skaičius: 1, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 10000, Maksimalus kėlimo aukštis: 450, Kabina: Uždara kabina, Gamybos šalis: DE, Sertifikatai: CHI

      Dyzeliniai krautuvai
      2011 14 100 h
      Latvija, Rīga

      65 000 EUR
    • Linde H60D, 2008, Dyzeliniai krautuvaiLinde H60DPaskutinis patikrinimas: 30.06.2017, Bendras įvertinimas (1-5): 4, Buvusių savininkų skaičius: 2, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 6000, Maksimalus kėlimo aukštis: 525, Laisvas kėlimas: 15, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Pozicionavimo, praplėtimo ir pavertimo įrenginys, Padangų tipas: Ypač elastingas, Šakių ilgis: 180, Važiuoklės aukštis: 360, Transmisija: Hidrostatic, Variklis: Deutz, Variklio galia: 115.57

      Dyzeliniai krautuvai
      2008 9 500 h
      Latvija, Mārupe, Zvārtes

      23 500 EUR
    • Kalmar DCG 120-12, 2015, Dyzeliniai krautuvaiKalmar DCG 120-12

      Dyzeliniai krautuvai
      2015 25 300 h
      Latvija, Rīga

      53 000 EUR
    • Manitou MI 35 D, 2018, Dyzeliniai krautuvaiManitou MI 35 D

      Dyzeliniai krautuvai
      2018 4 h
      Latvija, Rīga

      22 300 EUR
    • Linde H80D, 2014, Dyzeliniai krautuvaiLinde H80DBendras įvertinimas (1-5): 3, Max. kėlimo galia: 8000, Maksimalus kėlimo aukštis: 440, Kėlimo stiebas: Tripusis, Šakės važiuoklė: Šoninio nustūmimo įtaisas, Šakių ilgis: 220, Kabina: Uždara kabina

      Dyzeliniai krautuvai
      2014 10 250 h
      Latvija

      45 000 EUR
    • Hyster H 35 FT, 2010, Dyzeliniai krautuvaiHyster H3.5FTMax. kėlimo galia: 3500, Maksimalus kėlimo aukštis: 310, Laisvas kėlimas: 225, Kėlimo stiebas: Dvipusis / laisvas kelimas, Šakių ilgis: 120, Kabina: Uždara kabina, Transporto svoris: 5150, Vairų skaičius: 2, Varomųjų ratų skaičius: 2

      Dyzeliniai krautuvai
      2010 9 556 h
      Latvija, Bukultu ielā 12, Rīgā, LV-1005

      8 500 EUR
    • Konecranes SMV 12-600B, 2008, Dyzeliniai krautuvaiKonecranes SMV 12-600BMax. kėlimo galia: 12000, Maksimalus kėlimo aukštis: 550, Laisvas kėlimas: 275, Šakių ilgis: 160, Važiuoklės aukštis: 419.5, Variklis: Volvo TAD-760-VE, Variklio galia: 242.69

      Dyzeliniai krautuvai
      2008 14 863 h
      Latvija

      32 900 EUR
    • Kalmar DCE 60, 2005, Dyzeliniai krautuvaiKalmar DCE 60Bendras įvertinimas (1-5): 4, Variklio galia: 101.97

      Dyzeliniai krautuvai
      2005 8 500 h
      Latvija

      POA
    • Doosan D50 S-5, 2018, Dyzeliniai krautuvaiDoosan D50 S-5Bendras įvertinimas (1-5): 5, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 5000, Maksimalus kėlimo aukštis: 400, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Pozicionavimo ir praplėtimo įrenginys, Padangų tipas: Ypač elastingas, Šakių ilgis: 150, Kabina: Uždara kabina, Variklio galia: 92.45

      Dyzeliniai krautuvai
      2018 170 h
      Latvija, Riga

      43 900 EUR

    Žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai ir dujinai krautuvai pasižymi reikšmingu privalumu – jų valdymas yra automatizuotas, t. y. jie turi elektroninę valdymo sistemą, kuri užtikrina darbo veiksmingumą ir gana nedideles eksploatavimo išlaidas. Beje, automatinė krautuvų greitėjimo funkcija išlaiko stabilų krautuvo judėjimo greitį, nepaisant nei keliamo krovinio svorio, nei krautuvo važiavimo pagrindo būklės. Taip pat svarbus privalumas dirbant su dyzeliniais krautuvais – galimybė pasirinkti įvairias dyzelinio krautuvo funkcijas ir režimą, nes tai užtikrina atliekamų darbų įvairovę ir atitinka reikiamą darbų specifiką.

    Atkreiptinas dėmesys, kad dažniausiai dyzeliniai krautuvai turi interaktyvų prietaisų skydelį, kuriame indikuojamos iškylančios techninės problemos ir gedimai. Interaktyvus skydelis įmontuotas taip, kad netrukdytų operatoriui ir būtų patogu stebėti.

    Dyzelinių krautuvų valdymo principas taip pat nėra sudėtingas – rankomis valdant ergonomiškai pritaikytą valdymo pultą. Šis valdymo būdas ne tik nereikalauja pasiruošimo, bet ir yra nesudėtingas, patogus.

    Dyzeliniai krautuvai nereikalauja specialios, sudėtingos priežiūros, nesudėtinga atlikti jų techninę priežiūrą, remonto darbus, nes visi gedimų taškai lengvai pasiekiami.

    DYZELINIŲ KRAUTUVŲ PANAUDOJIMO GALIMYBĖS

    Žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai krautuvai naudojami atvirose arba pusiau atvirose patalpose, itin reikalingi statybų, medienos pramonės, antrinių žaliavų perdirbimo sektoriuose. Dažniausiai dyzeliniai krautuvai mėgstami dėl savo techninių savybių, privalumų ir suteikiamos naudos. 1.Paprastas veikimo principas ir valdymas. 2.Patikimumas ir darbo našumas. Šios mašinos gaminamos kruopščiai, iš atsakingai atrinktų detalių, taip pat gerai apgalvota ir jų konstrukcija. 3.Darbo komfortiškumas ir oparatoriaus saugumas. Šios mašinos pasižymi gera konstrukcija – padidintos trinties valdymo rankena, neslidūs įlipimo laipteliai, įlipimas galimas per abi puses, didelis atstumas tarp kėlimo strėlės ir lango ir pan. Be to, mašina sukonstruota taip, kad visiškai netrukdyti aplinkos matomumui. 4.Funkcionalumas. Dyzeliniuose krautuvuose yra penkios darbo programos, kurios skiriasi važiavimo greičiais, kėlimo, greitėjimo ir lėtėjimo režimais. Atsižvelgiant į gamybos užduotis, jos gana greitai persijungia. Beje, šis dyzelinių krautuvų privalumas pravartus pradedantiesiems ar tiems, kurie neturi darbo su krautuvais patirties, nes galima pasirinkti tokią programą, kuri apriboja maksimalų greitį ir nustato maksimalų įsibėgėjimo sklandumą. 5.Manevravimo galimybė. Dyzeliniai krautuvai pasižymi dideliu manevringumu, todėl puikiai tinka dirbti nedidelėse, siaurose erdvėse ar patalpose. 6.Patogus, atskirai atliekamas kėlimo ir judėjimo greičių reguliavimas. Tai reiškia, jog galite greitai kelti krovinius su lėtai judančiu krautuvu. Tai labai reikalinga dirbant ant nuožulnių paviršių (šlaituose, nuokalnėse, nuožulnumose ir t. t.), nes operatoriui nereikia baimintis dėl nuriedėjimo rizikos. 7.Kiti privalumai. Dyzeliniai krautuvai turi hibridinę pavarą, vidaus degimo variklį ir kartu pasižymi elektrinio krautuvo privalumais. Nesudėtingas veikimo principas – vidaus degimo variklis hibridinėje konstrukcijoje neperduoda sukimo momento į ratus, tik paleidžia srovę generuojantį generatorių. Be to, paleidžiant stabdymo pedalą, dyzelinis krautuvas sulėtinamas elektriškai. Tuo pačiu metu traukos elektros variklis veikia kaip generatorius ir tuo metu generuojama elektra kaupiama specialiame kaupiklyje. Tuomet kito įsibėgėjimo metu išsaugota energija vėl naudojama pavaros elektros varikliams pamaitinti. Toks veikimo principas mažina dyzelinio kuro sunaudojimą. 8.Ekonomiškumas. Dyzeliniai krautuvai laikomi ekonomiškais, nes turi specifines technines savybes – automatinį greitėjimą, dinaminę lėtėjimo funkciją, valdomą reversą ir kt.

    Žinomi dyzelinių krautuvų gamintojai – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – stengiasi užtikrinti maksimalų komfortą ir krautuvus projektuoja taip, kad operatoriui būtų patogu, t. y. dažniausiai kabinoje esančias sėdynes ir valdymo pultus pritaiko pagal individualius operatoriaus poreikius. Taip pat kabinos yra projektuojamos taip, kad atlaikytų maksimalų leistiną keliamo krovinio svorį.

    Beje, svarbu tai, kad dyzeliniuose krautuvuose yra pritaikoma HSM stabilumo sistema, kuri užtikrina stabilumą manevruojant ir mažina (ar netgi šalina) operatoriui ar kroviniui kylančią žalos tikimybę.

    Naudoti žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai krautuvai išties puikus pasirinkimas, nes garantuoja ne tik optimalų kainos ir kokybės santykį, bet ir pasižymi puikia konstrukcija bei ilgaamžiškumu.