Naudotų įrengimų paieška Uždaryti » Išankstinė paieška

    Įdėti pirkimo užklausą
    Skelbimų skaičius: 3 837

    naudoti dyzeliniai krautuvai

    Dirbant su kroviniais iškyla būtinybė juos kelti, nuleisti, pergabenti iš vienos vietos į kitą ir pan. Tam geriausiai tinka krautuvai – mašina su vidaus degimo (dujinio, benzininio ar dyzelinio) arba elektriniu varikliu. Siūlome geriausią kainos ir kokybės santykio variantą, t. y. įsigyti naudotą žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzelinį krautuvą.

    Skaityti daugiau Uždaryti
    skelbimai/puslapis
    • Hyster H 5.50 XM, 2005, Dyzeliniai krautuvaiHyster 9783 - H5.50XMBendras įvertinimas (1-5): 5, Max. kėlimo galia: 5500, Maksimalus kėlimo aukštis: 345, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Pozicionavimo ir praplėtimo įrenginys, Važiuoklės aukštis: 247, Kabina: Uždara kabina, Transporto svoris: 7424, Transporto matmenys (IxPxA): 3.35 x 1.41 x 2.57

      Dyzeliniai krautuvai
      2005 5 249 h
      Lietuva

      12 500 EUR
    • Hyster H 2.50 FT, 2007, Dyzeliniai krautuvaiHyster H 2.50 FTPaskutinis patikrinimas: 2021-09-15, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Max. kėlimo galia: 2500, Maksimalus kėlimo aukštis: 435, Kėlimo stiebas: Trijų pakopų stiebas su padidintu laisvu kėlimu

      Dyzeliniai krautuvai
      2007 9 660 h
      Lietuva, Kaunas

      10 500 EUR
    • Hyster H 3.00 FT, 2008, Dyzeliniai krautuvaiHyster H 3.00 FTPaskutinis patikrinimas: 2021-09-15, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Max. kėlimo galia: 4x2, Maksimalus kėlimo aukštis: 325.2, Kėlimo stiebas: Dvipusis

      Dyzeliniai krautuvai
      2008
      Lietuva, Kaunas

      14 900 EUR
    • Hyster H 2.50 FT, 2012, Dyzeliniai krautuvaiHyster H 2.50 FTPaskutinis patikrinimas: 2021-09-15, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Max. kėlimo galia: 2500, Maksimalus kėlimo aukštis: 495, Kėlimo stiebas: Trijų pakopų stiebas su padidintu laisvu kėlimu, Šakės važiuoklė: Integruotas šoninis poslinkis

      Dyzeliniai krautuvai
      2012 8 477 h
      Lietuva, Kaunas

      10 900 EUR
    • Hyster H 2.50 FT, 2008, Dyzeliniai krautuvaiHyster H 2.50 FTPaskutinis patikrinimas: 2021-09-15, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Max. kėlimo galia: 2500, Maksimalus kėlimo aukštis: 250, Kėlimo stiebas: Trijų pakopų stiebas su padidintu laisvu kėlimu, Šakės važiuoklė: Integruotas šoninis poslinkis

      Dyzeliniai krautuvai
      2008 7 895 h
      Lietuva, Kaunas

      12 900 EUR
    • Konecranes SMV 16-1200C, 2018, Dyzeliniai krautuvaiKonecranes SMV 16-1200CBendras įvertinimas (1-5): 5, Max. kėlimo galia: 16000, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Kabina: Uždara kabina, Transmisija: ZF automatic, Variklio galia: 251.53, Variklio gamintojas: Volvo, Gamybos šalis: SE, Priedai: Accumulator for lift mast 1 pressure (shock absorbing) Extra Oil cooler for working hydraulics Acoustic signal when reve

      Dyzeliniai krautuvai
      2018 400 h
      Lietuva

      POA
    • Linde H100, 2011, Dyzeliniai krautuvaiLinde H100DPaskutinis patikrinimas: 20.12.2019, Bendras įvertinimas (1-5): 4, Buvusių savininkų skaičius: 1, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Max. kėlimo galia: 10000, Maksimalus kėlimo aukštis: 450, Kabina: Uždara kabina, Gamybos šalis: DE, Sertifikatai: CHI

      Dyzeliniai krautuvai
      2011 18 000 h
      Latvija, Rīga

      56 900 EUR
    • Nerandate ko ieškote? Įdėti pirkimo užklausą
    • Hyster H2.5 FT, 2012, Dyzeliniai krautuvaiHyster H2.5FTMax. kėlimo galia: 2500, Maksimalus kėlimo aukštis: 480, Laisvas kėlimas: 295, Kėlimo stiebas: Dvipusis / laisvas kelimas, Šakės važiuoklė: Griebtuvai, Šakių ilgis: 100, Kabina: Apsauga iš viršaus, Transporto svoris: 4150, Vairų skaičius: 2, Varomųjų ratų skaičius: 2, Sertifikatai: CHI

      Dyzeliniai krautuvai
      2012 9 815 h
      Latvija, Bukultu ielā 12, Rīgā, LV-1005

      POA
    • Mitsubishi FD25N, 2006, Dyzeliniai krautuvaiMitsubishi FD25N

      Dyzeliniai krautuvai
      2006
      Latvija

      7 000 EUR
    • Svetruck 16120, 1999, Dyzeliniai krautuvaiSvetruck 16120Max. kėlimo galia: 16000, Maksimalus kėlimo aukštis: 500, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Atstumas nuo svorio centro: 120, Šakės važiuoklė: Pozicionavimo ir praplėtimo įrenginys, Kabina: Uždara kabina, Gamybos šalis: SE

      Dyzeliniai krautuvai
      1999 21 718 h
      Latvija, Latvija

      32 000 EUR
    • Svetruck 16120, 1998, Dyzeliniai krautuvaiSvetruck 16120Max. kėlimo galia: 16000, Maksimalus kėlimo aukštis: 500, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Atstumas nuo svorio centro: 120, Šakės važiuoklė: Pozicionavimo ir praplėtimo įrenginys, Kabina: Uždara kabina, Gamybos šalis: SE

      Dyzeliniai krautuvai
      1998 20 599 h
      Latvija, Latvija

      35 000 EUR
    • Sumitomo 03FD15PAXI92D, 2013, Dyzeliniai krautuvaiSumitomo 03FD15PAXI92DMax. kėlimo galia: 1500, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Kabina: Apsauga iš viršaus, Transporto svoris: 2750

      Dyzeliniai krautuvai
      2013 1 560 h
      Latvija, Riga, Bukultu 12

      POA
    • Linde H80D, 2015, Dyzeliniai krautuvaiLinde H80DBendras įvertinimas (1-5): 4, Max. kėlimo galia: 8000, Maksimalus kėlimo aukštis: 485, Laisvas kėlimas: 15, Kėlimo stiebas: Vienpusis, Atstumas nuo svorio centro: 90, Šakės važiuoklė: Pozicionavimo ir praplėtimo įrenginys, Padangų tipas: Ypač elastingas, Šakių ilgis: 120, Važiuoklės aukštis: 378, Kabina: Uždara kabina

      Dyzeliniai krautuvai
      2015 6 300 h
      Latvija

      51 000 EUR
    • Hyster H 4.0 FT 5, 2008, Dyzeliniai krautuvaiHyster H 4.0 FT 5Max. kėlimo galia: 4000, Maksimalus kėlimo aukštis: 520, Kėlimo stiebas: Trijų pakopų stiebas su padidintu laisvu kėlimu, Kabina: Apsauga iš viršaus, Transporto svoris: 6990, Sertifikatai: CHI

      Dyzeliniai krautuvai
      2008 10 886 h
      Latvija, Riga, Bukultu iela 12, LV-1005

      POA
    • Linde H120, 2016, Dyzeliniai krautuvaiLinde H120DBendras įvertinimas (1-5): 4, Max. kėlimo galia: 12000, Maksimalus kėlimo aukštis: 550, Laisvas kėlimas: 262, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Pozicionavimo ir praplėtimo įrenginys, Padangų tipas: Pneumatinis (PN), Šakių ilgis: 150, Važiuoklės aukštis: 420, Kabina: Uždara kabina, Variklis: Cummins EuFlex T4i QSB6.7, Variklio galia: 175.39, Variklio gamintojas: Cummins EuFlex T4i QSB6.7

      Dyzeliniai krautuvai
      2016 15 550 h
      Latvija

      76 000 EUR
    • Hyster H 5.5 FT, 2009, Dyzeliniai krautuvaiHyster H 5.5 FTPaskutinis patikrinimas: 2021-04-15, Bendras įvertinimas (1-5): 4, Max. kėlimo galia: 5500, Maksimalus kėlimo aukštis: 700, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Griebtuvai, Padangų tipas: Ypač elastingas, Kabina: Apsauga iš viršaus, Transporto svoris: 8260, Gamybos šalis: US, Vairų skaičius: 2, Varomųjų ratų skaičius: 2, Sertifikatai: CHI

      Dyzeliniai krautuvai
      2009 19 220 h
      Latvija, Riga, Bukultu iela 12, LV-1005

      POA
    • Linde H25D, 1978, Dyzeliniai krautuvaiLinde H25DBendras įvertinimas (1-5): 5, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Max. kėlimo galia: 2500, Maksimalus kėlimo aukštis: 460, Laisvas kėlimas: 200, Kėlimo stiebas: Dvipusis / laisvas kelimas, Padangų tipas: Ypač elastingas, Kabina: Apsauga iš viršaus

      Dyzeliniai krautuvai
      1978 8 892 h
      Latvija

      24 999 EUR
    • Linde H70D, 2016, Dyzeliniai krautuvaiLinde H70DMax. kėlimo galia: 7000, Maksimalus kėlimo aukštis: 345, Laisvas kėlimas: 15, Kėlimo stiebas: Vienpusis, Važiuoklės aukštis: 288, Kabina: Uždara kabina, Įranga: 3-iasis velianas 4-asis velenas

      Dyzeliniai krautuvai
      2016 19 200 h
      Latvija

      26 200 EUR
    • Hyster H 1.50 XL, 1997, Dyzeliniai krautuvaiHyster H 1.50 XLBendras įvertinimas (1-5): 4, Max. kėlimo galia: 1500, Maksimalus kėlimo aukštis: 333, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Griebtuvai, Padangų tipas: Ypač elastingas, Šakių ilgis: 120, Kabina: Apsauga iš viršaus, Variklio galia: 41.06, Priekinių padangų dydis: 6.50-10, Galinių padangų dydis: 5.00-8, Transporto svoris: 2710, Vairų skaičius: 2, Varomųjų ratų skaičius: 2, Sertifikatai: CHI

      Dyzeliniai krautuvai
      1997 13 758 h
      Latvija, Riga, Bukultu 12

      POA
    • Toyota 02-8 FD F 18, 2014, Dyzeliniai krautuvaiToyota 02-8FDF18Max. kėlimo galia: 1750, Maksimalus kėlimo aukštis: 470

      Dyzeliniai krautuvai
      2014 4 951 h
      Latvija, Riga

      16 200 EUR

    Žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai ir dujinai krautuvai pasižymi reikšmingu privalumu – jų valdymas yra automatizuotas, t. y. jie turi elektroninę valdymo sistemą, kuri užtikrina darbo veiksmingumą ir gana nedideles eksploatavimo išlaidas. Beje, automatinė krautuvų greitėjimo funkcija išlaiko stabilų krautuvo judėjimo greitį, nepaisant nei keliamo krovinio svorio, nei krautuvo važiavimo pagrindo būklės. Taip pat svarbus privalumas dirbant su dyzeliniais krautuvais – galimybė pasirinkti įvairias dyzelinio krautuvo funkcijas ir režimą, nes tai užtikrina atliekamų darbų įvairovę ir atitinka reikiamą darbų specifiką.

    Atkreiptinas dėmesys, kad dažniausiai dyzeliniai krautuvai turi interaktyvų prietaisų skydelį, kuriame indikuojamos iškylančios techninės problemos ir gedimai. Interaktyvus skydelis įmontuotas taip, kad netrukdytų operatoriui ir būtų patogu stebėti.

    Dyzelinių krautuvų valdymo principas taip pat nėra sudėtingas – rankomis valdant ergonomiškai pritaikytą valdymo pultą. Šis valdymo būdas ne tik nereikalauja pasiruošimo, bet ir yra nesudėtingas, patogus.

    Dyzeliniai krautuvai nereikalauja specialios, sudėtingos priežiūros, nesudėtinga atlikti jų techninę priežiūrą, remonto darbus, nes visi gedimų taškai lengvai pasiekiami.

    DYZELINIŲ KRAUTUVŲ PANAUDOJIMO GALIMYBĖS

    Žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai krautuvai naudojami atvirose arba pusiau atvirose patalpose, itin reikalingi statybų, medienos pramonės, antrinių žaliavų perdirbimo sektoriuose. Dažniausiai dyzeliniai krautuvai mėgstami dėl savo techninių savybių, privalumų ir suteikiamos naudos. 1.Paprastas veikimo principas ir valdymas. 2.Patikimumas ir darbo našumas. Šios mašinos gaminamos kruopščiai, iš atsakingai atrinktų detalių, taip pat gerai apgalvota ir jų konstrukcija. 3.Darbo komfortiškumas ir oparatoriaus saugumas. Šios mašinos pasižymi gera konstrukcija – padidintos trinties valdymo rankena, neslidūs įlipimo laipteliai, įlipimas galimas per abi puses, didelis atstumas tarp kėlimo strėlės ir lango ir pan. Be to, mašina sukonstruota taip, kad visiškai netrukdyti aplinkos matomumui. 4.Funkcionalumas. Dyzeliniuose krautuvuose yra penkios darbo programos, kurios skiriasi važiavimo greičiais, kėlimo, greitėjimo ir lėtėjimo režimais. Atsižvelgiant į gamybos užduotis, jos gana greitai persijungia. Beje, šis dyzelinių krautuvų privalumas pravartus pradedantiesiems ar tiems, kurie neturi darbo su krautuvais patirties, nes galima pasirinkti tokią programą, kuri apriboja maksimalų greitį ir nustato maksimalų įsibėgėjimo sklandumą. 5.Manevravimo galimybė. Dyzeliniai krautuvai pasižymi dideliu manevringumu, todėl puikiai tinka dirbti nedidelėse, siaurose erdvėse ar patalpose. 6.Patogus, atskirai atliekamas kėlimo ir judėjimo greičių reguliavimas. Tai reiškia, jog galite greitai kelti krovinius su lėtai judančiu krautuvu. Tai labai reikalinga dirbant ant nuožulnių paviršių (šlaituose, nuokalnėse, nuožulnumose ir t. t.), nes operatoriui nereikia baimintis dėl nuriedėjimo rizikos. 7.Kiti privalumai. Dyzeliniai krautuvai turi hibridinę pavarą, vidaus degimo variklį ir kartu pasižymi elektrinio krautuvo privalumais. Nesudėtingas veikimo principas – vidaus degimo variklis hibridinėje konstrukcijoje neperduoda sukimo momento į ratus, tik paleidžia srovę generuojantį generatorių. Be to, paleidžiant stabdymo pedalą, dyzelinis krautuvas sulėtinamas elektriškai. Tuo pačiu metu traukos elektros variklis veikia kaip generatorius ir tuo metu generuojama elektra kaupiama specialiame kaupiklyje. Tuomet kito įsibėgėjimo metu išsaugota energija vėl naudojama pavaros elektros varikliams pamaitinti. Toks veikimo principas mažina dyzelinio kuro sunaudojimą. 8.Ekonomiškumas. Dyzeliniai krautuvai laikomi ekonomiškais, nes turi specifines technines savybes – automatinį greitėjimą, dinaminę lėtėjimo funkciją, valdomą reversą ir kt.

    Žinomi dyzelinių krautuvų gamintojai – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – stengiasi užtikrinti maksimalų komfortą ir krautuvus projektuoja taip, kad operatoriui būtų patogu, t. y. dažniausiai kabinoje esančias sėdynes ir valdymo pultus pritaiko pagal individualius operatoriaus poreikius. Taip pat kabinos yra projektuojamos taip, kad atlaikytų maksimalų leistiną keliamo krovinio svorį.

    Beje, svarbu tai, kad dyzeliniuose krautuvuose yra pritaikoma HSM stabilumo sistema, kuri užtikrina stabilumą manevruojant ir mažina (ar netgi šalina) operatoriui ar kroviniui kylančią žalos tikimybę.

    Naudoti žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai krautuvai išties puikus pasirinkimas, nes garantuoja ne tik optimalų kainos ir kokybės santykį, bet ir pasižymi puikia konstrukcija bei ilgaamžiškumu.