Naudotų įrengimų paieška

Uždaryti » Išankstinė paieška

    Įdėti pirkimo užklausą
    Skelbimų skaičius: 4 724

    naudoti dyzeliniai krautuvai

    Dirbant su kroviniais iškyla būtinybė juos kelti, nuleisti, pergabenti iš vienos vietos į kitą ir pan. Tam geriausiai tinka krautuvai – mašina su vidaus degimo (dujinio, benzininio ar dyzelinio) arba elektriniu varikliu. Siūlome geriausią kainos ir kokybės santykio variantą, t. y. įsigyti naudotą žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzelinį krautuvą.

    Skaityti daugiau Uždaryti
    skelbimai/puslapis
    • Iškeltas
       HC 8620 - HLDSA47033DK, 2008, Dyzeliniai krautuvai

      HC 8620 - HLDSA47033DKMax. kėlimo galia: 5000, Maksimalus kėlimo aukštis: 330, Kėlimo stiebas: Dvipusis

      Dyzeliniai krautuvai
      2008 1 986 h
      Lietuva

      12 000 EUR
    • Toyota 8 FD 20, 2007, Dyzeliniai krautuvai

      Toyota 8572 - 58-8FD20Max. kėlimo galia: 2000, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Kėlimo stiebas: Dvipusis

      Dyzeliniai krautuvai
      2007 6 127 h
      Lietuva
      7d

      10 500 EUR
    • Toyota 02-8FDL15 (8592), 2015, Dyzeliniai krautuvai

      Toyota 02-8FDL15 (8592)Max. kėlimo galia: 1500, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Kėlimo stiebas: Dvipusis

      Dyzeliniai krautuvai
      2015 1 765 h
      Lietuva
      7d

      11 750 EUR
    • Clark C40 D, 2014, Dyzeliniai krautuvai

      Clark C40DMax. kėlimo galia: 2014, Maksimalus kėlimo aukštis: 450, Laisvas kėlimas: 154.6, Šakių ilgis: 160

      Dyzeliniai krautuvai
      2014
      Lietuva

      19 900 EUR
    • Manitou MT 732, 2015, Dyzeliniai krautuvai

      Manitou MT732Bendras įvertinimas (1-5): 3, Buvusių savininkų skaičius: 1, Likęs priekinių padangų protektorius: 10%, Likęs galinių padangų protektorius: 10%, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 3200, Maksimalus kėlimo aukštis: 690, Kėlimo stiebas: Teleskopinis, Variklis: Deutz, Variklio galia: 100

      Dyzeliniai krautuvai
      2015 1 000 h
      Lietuva

      42 000 EUR
    • Toyota 8 FD 25, 2014, Dyzeliniai krautuvai

      Toyota 8FD25 (8463)Max. kėlimo galia: 2500, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Kėlimo stiebas: Dvipusis

      Dyzeliniai krautuvai
      2014 472 h
      Lietuva

      15 000 EUR
    • Manitou MI25D, 2014, Dyzeliniai krautuvai

      Manitou MI25DTransmisija: Automatic, Variklio galia: 56

      Dyzeliniai krautuvai
      2014 1 827 h
      Lietuva, brc_trucks

      10 900 EUR
    • Manitou MT 835 T, 2016, Dyzeliniai krautuvai

      Manitou MT 835 TBendras įvertinimas (1-5): 5, Buvusių savininkų skaičius: 1, Likęs priekinių padangų protektorius: 60%, Likęs galinių padangų protektorius: 60%, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 3500, Maksimalus kėlimo aukštis: 770, Kėlimo stiebas: Teleskopinis, Padangų tipas: Pneumatinis (PN), Kabina: Uždara kabina, Transmisija: Hidrodinaminė, Variklis: Perkins, Variklio galia: 101, Varomųjų ratų skaičius: 4

      Dyzeliniai krautuvai
      2016 500 h
      Lietuva

      53 000 EUR
    • Hyster H 5.5 FT, 2008, Dyzeliniai krautuvai

      Hyster 8480 - H5.5FTMax. kėlimo galia: 5500, Maksimalus kėlimo aukštis: 500, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Kabina: Uždara kabina

      Dyzeliniai krautuvai
      2008 8 920 h
      Lietuva

      11 900 EUR
    • Manitou MT 1840, 2011, Dyzeliniai krautuvai

      Manitou MT1840Bendras įvertinimas (1-5): 4, Buvusių savininkų skaičius: 1, Likęs priekinių padangų protektorius: 40%, Likęs galinių padangų protektorius: 40%, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Max. kėlimo galia: 4000, Maksimalus kėlimo aukštis: 1800, Kėlimo stiebas: Teleskopinis, Padangų tipas: Pneumatinis (PN), Variklis: Perkins, Variklio galia: 100, Varomųjų ratų skaičius: 4

      Dyzeliniai krautuvai
      2011 3 300 h
      Lietuva

      42 800 EUR
    • Doosan D20 SC-5, 2007, Dyzeliniai krautuvai

      Doosan D20SC-5 (7405)Max. kėlimo galia: 2000, Maksimalus kėlimo aukštis: 650, Kėlimo stiebas: Dvipusis

      Dyzeliniai krautuvai
      2007
      Lietuva

      5 750 EUR
    • UniCarriers FD25T4 (8266), 2014, Dyzeliniai krautuvai

      UniCarriers FD25T4 (8266)Max. kėlimo galia: 2500, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Šakės važiuoklė: Šoninio nustūmimo įtaisas, Transporto svoris: 3790, Gamybos šalis: JP

      Dyzeliniai krautuvai
      2014 526 h
      Lietuva

      13 500 EUR
    • Hyster H 4.0 FT 5, 2009, Dyzeliniai krautuvai

      Hyster H4.0FT-5 - 8623Max. kėlimo galia: 4000, Maksimalus kėlimo aukštis: 300, Kėlimo stiebas: Dvipusis

      Dyzeliniai krautuvai
      2009 6 732 h
      Lietuva

      11 500 EUR
    • Manitou MT 732, 2013, Dyzeliniai krautuvai

      Manitou MT732Bendras įvertinimas (1-5): 5, Buvusių savininkų skaičius: 1, Likęs priekinių padangų protektorius: 70%, Likęs galinių padangų protektorius: 70%, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 3200, Maksimalus kėlimo aukštis: 690, Transmisija: Hidrodinaminė, Variklis: Perkins, Variklio galia: 100

      Dyzeliniai krautuvai
      2013 3 300 h
      Lietuva, Vilnius

      34 900 EUR
    • Kalmar DCE 160-6, 2003, Dyzeliniai krautuvai

      Kalmar DCE160-6Max. kėlimo galia: 16000, Maksimalus kėlimo aukštis: 600, Laisvas kėlimas: 15, Transmisija: Clark, Variklis: Volvo TD 61 AW, Variklio galia: 173.93, Transporto svoris: 19200

      Dyzeliniai krautuvai
      2003 22 300 h
      Lietuva

      POA
    • Jungheinrich DFG-90 (8555), 2003, Dyzeliniai krautuvai

      Jungheinrich DFG-90 (8555)Max. kėlimo galia: 9000, Maksimalus kėlimo aukštis: 400, Kėlimo stiebas: Dvipusis

      Dyzeliniai krautuvai
      2003 5 865 h
      Lietuva

      20 500 EUR
    • Hyster H 30 FT, 2008, Dyzeliniai krautuvai

      Hyster 8510 - H-3.0-FTMax. kėlimo galia: 4x2, Maksimalus kėlimo aukštis: 355, Kėlimo stiebas: Dvipusis, Transporto svoris: 4970, Transporto matmenys (IxPxA): 2.8x1.25x2.6

      Dyzeliniai krautuvai
      2008 8 669 h
      Lietuva

      9 500 EUR
    • Clark C50 SD, 2014, Dyzeliniai krautuvai

      Clark C50sDMax. kėlimo galia: 5000, Maksimalus kėlimo aukštis: 330, Laisvas kėlimas: 15.6, Padangų tipas: Pneumatinis (PN), Šakių ilgis: 150, Kabina: Uždara kabina, Gamybos šalis: DE

      Dyzeliniai krautuvai
      2014
      Lietuva

      22 900 EUR
    • Clark C60 D, 2014, Dyzeliniai krautuvai

      Clark C60DBendras įvertinimas (1-5): 5, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Max. kėlimo galia: 6000, Maksimalus kėlimo aukštis: 490, Laisvas kėlimas: 165.3, Šakių ilgis: 180, Kabina: Uždara kabina

      Dyzeliniai krautuvai
      2014
      Lietuva

      24 900 EUR
    • Linde C4531TL, 2007, Dyzeliniai krautuvai

      Linde C4531TLMaksimalus kėlimo aukštis: 1560, Transmisija: Electromechanical

      Dyzeliniai krautuvai
      2007
      Lietuva

      112 000 EUR

    Žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai ir dujinai krautuvai pasižymi reikšmingu privalumu – jų valdymas yra automatizuotas, t. y. jie turi elektroninę valdymo sistemą, kuri užtikrina darbo veiksmingumą ir gana nedideles eksploatavimo išlaidas. Beje, automatinė krautuvų greitėjimo funkcija išlaiko stabilų krautuvo judėjimo greitį, nepaisant nei keliamo krovinio svorio, nei krautuvo važiavimo pagrindo būklės. Taip pat svarbus privalumas dirbant su dyzeliniais krautuvais – galimybė pasirinkti įvairias dyzelinio krautuvo funkcijas ir režimą, nes tai užtikrina atliekamų darbų įvairovę ir atitinka reikiamą darbų specifiką.

    Atkreiptinas dėmesys, kad dažniausiai dyzeliniai krautuvai turi interaktyvų prietaisų skydelį, kuriame indikuojamos iškylančios techninės problemos ir gedimai. Interaktyvus skydelis įmontuotas taip, kad netrukdytų operatoriui ir būtų patogu stebėti.

    Dyzelinių krautuvų valdymo principas taip pat nėra sudėtingas – rankomis valdant ergonomiškai pritaikytą valdymo pultą. Šis valdymo būdas ne tik nereikalauja pasiruošimo, bet ir yra nesudėtingas, patogus.

    Dyzeliniai krautuvai nereikalauja specialios, sudėtingos priežiūros, nesudėtinga atlikti jų techninę priežiūrą, remonto darbus, nes visi gedimų taškai lengvai pasiekiami.

    DYZELINIŲ KRAUTUVŲ PANAUDOJIMO GALIMYBĖS

    Žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai krautuvai naudojami atvirose arba pusiau atvirose patalpose, itin reikalingi statybų, medienos pramonės, antrinių žaliavų perdirbimo sektoriuose. Dažniausiai dyzeliniai krautuvai mėgstami dėl savo techninių savybių, privalumų ir suteikiamos naudos. 1.Paprastas veikimo principas ir valdymas. 2.Patikimumas ir darbo našumas. Šios mašinos gaminamos kruopščiai, iš atsakingai atrinktų detalių, taip pat gerai apgalvota ir jų konstrukcija. 3.Darbo komfortiškumas ir oparatoriaus saugumas. Šios mašinos pasižymi gera konstrukcija – padidintos trinties valdymo rankena, neslidūs įlipimo laipteliai, įlipimas galimas per abi puses, didelis atstumas tarp kėlimo strėlės ir lango ir pan. Be to, mašina sukonstruota taip, kad visiškai netrukdyti aplinkos matomumui. 4.Funkcionalumas. Dyzeliniuose krautuvuose yra penkios darbo programos, kurios skiriasi važiavimo greičiais, kėlimo, greitėjimo ir lėtėjimo režimais. Atsižvelgiant į gamybos užduotis, jos gana greitai persijungia. Beje, šis dyzelinių krautuvų privalumas pravartus pradedantiesiems ar tiems, kurie neturi darbo su krautuvais patirties, nes galima pasirinkti tokią programą, kuri apriboja maksimalų greitį ir nustato maksimalų įsibėgėjimo sklandumą. 5.Manevravimo galimybė. Dyzeliniai krautuvai pasižymi dideliu manevringumu, todėl puikiai tinka dirbti nedidelėse, siaurose erdvėse ar patalpose. 6.Patogus, atskirai atliekamas kėlimo ir judėjimo greičių reguliavimas. Tai reiškia, jog galite greitai kelti krovinius su lėtai judančiu krautuvu. Tai labai reikalinga dirbant ant nuožulnių paviršių (šlaituose, nuokalnėse, nuožulnumose ir t. t.), nes operatoriui nereikia baimintis dėl nuriedėjimo rizikos. 7.Kiti privalumai. Dyzeliniai krautuvai turi hibridinę pavarą, vidaus degimo variklį ir kartu pasižymi elektrinio krautuvo privalumais. Nesudėtingas veikimo principas – vidaus degimo variklis hibridinėje konstrukcijoje neperduoda sukimo momento į ratus, tik paleidžia srovę generuojantį generatorių. Be to, paleidžiant stabdymo pedalą, dyzelinis krautuvas sulėtinamas elektriškai. Tuo pačiu metu traukos elektros variklis veikia kaip generatorius ir tuo metu generuojama elektra kaupiama specialiame kaupiklyje. Tuomet kito įsibėgėjimo metu išsaugota energija vėl naudojama pavaros elektros varikliams pamaitinti. Toks veikimo principas mažina dyzelinio kuro sunaudojimą. 8.Ekonomiškumas. Dyzeliniai krautuvai laikomi ekonomiškais, nes turi specifines technines savybes – automatinį greitėjimą, dinaminę lėtėjimo funkciją, valdomą reversą ir kt.

    Žinomi dyzelinių krautuvų gamintojai – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – stengiasi užtikrinti maksimalų komfortą ir krautuvus projektuoja taip, kad operatoriui būtų patogu, t. y. dažniausiai kabinoje esančias sėdynes ir valdymo pultus pritaiko pagal individualius operatoriaus poreikius. Taip pat kabinos yra projektuojamos taip, kad atlaikytų maksimalų leistiną keliamo krovinio svorį.

    Beje, svarbu tai, kad dyzeliniuose krautuvuose yra pritaikoma HSM stabilumo sistema, kuri užtikrina stabilumą manevruojant ir mažina (ar netgi šalina) operatoriui ar kroviniui kylančią žalos tikimybę.

    Naudoti žinomų gamintojų – Dantruck, Doosan, Fenwick, Hangcha, Heden, Heli, Hyster, Hyundai, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, SMV, Still, Svetruck ir kt. – dyzeliniai krautuvai išties puikus pasirinkimas, nes garantuoja ne tik optimalų kainos ir kokybės santykį, bet ir pasižymi puikia konstrukcija bei ilgaamžiškumu.