Skelbimų skaičius: 30

požeminės kasybos sunkvežimiai

Krautuvas – statybose nepamainoma sunkioji įranga, padedanti pakelti ir nuleisti statybines medžiagas, pavyzdžiui, asfaltą, žemę, smėlį, žvyrą, akmenis, rastus ir panašiai. Keltuvų panaudojimas neapsiriboja statybomis – jie plačiai naudojami žemės ūkyje, logistikoje, kalnakasyboje.

Tai, kas anksčiau atrodė ilgas ir varginantis darbas pasikeitė išradus variklį. XXI amžiuje statybos darbai be tokios įrangos – praktiškai neįmanomi. Su krautuvais susiduriame kasdien: juos naudoja kelininkai, statybininkai, ūkininkai, krovinių pervežimo bendrovės, prekybos tinklai. Didžiausias pasaulyje krautuvas – LeTourneau L-2350, galintis pakelti iki 72 tonų.

Naudotų krautuvų rūšys

Kas yra krautuvas? Paprastai tai yra traktorius su ratais arba vikšrais su priekyje pritaisytu kaušu (jo vietoje gali būti ir kitas įrenginys), kuris prijungtas prie kėlimo strėlių. Kaušu galima semti birias medžiagas, tokias kaip žvyras, smėlis, perkelti jas į kitą vietą – savivartį ar tranšėją. Krautuvo kaušas gali būti nuimamas arba ne. Jis gali būti pakeistas kitais įrenginiais. Pavyzdžiui, šakėmis, jeigu technika skirta kelti sunkius padėklus, konteinerius, rąstus. Keltuvas gali veikti ir kaip technika didžiulių šiaudų ar šieno ryšulių tvarkymui.

Krautuvai dažniausiai naudojami krovimui į sunkvežimius. Tiesa, kasti pačiu krautuvu nėra pats efektyviausias būdas – krautuvo galimybės čia ribotos. Kasti galima nebent jo ratų lygyje, taigi tai nėra patogu. Krautuvo kaušo talpa gali siekti nuo pusės iki 36 kubinių metrų – priklauso, kokia keltuvo specifikacija. Pažymėtina, kad, tarkime, frontalinio krautuvų kaušo talpa daug didesnė nei ekskavatorinio krautuvo.

Krautuvai pagal tipą gali būti skirstomi į ratinius krautuvus ,krautuvus su šoniniu pasukimu ,vikšrinius krautuvus ,mini krautuvus ,universalius ratinius krautuvus.Yra daugybė keltuvų modifikacijų.

Naudotų krautuvų specifikacijos

Statybų aikštelėse krautuvai naudojami statybinių medžiagų – plytų, vamzdžių, smėlio, strypų, kasimo įrankių ir panašiai – perkėlimui iš vienos vietos į kitą. Priekiniai kaušiniai krautuvai plačiai naudojami sniego valymui. Tiksliau – tose vietose, kur sunkioji įranga taip lengvai privažiuoti negali, taigi nuvalyti pėsčiųjų šaligatvius ir taip toliau.

Krautuvo komponentus sudaro variklis, daugeliu atveju dyzelinis, hidrauliniai ir transmisijos komponentai. Variklis varo hidrauliką ir transmisiją, o per šiuos – priekyje įmontuotą kaušą, šakes ar kitą įrenginį. Krautuvas varomas arba ratais, arba vikšrais. Krautuvą apibrėžia tokie pagrindiniai parametrai: keliamoji galia, kaušo talpa, kėlimo aukštis, kaušo plotis, greitis, mašinos aukštis ir plotis bei svoris.

Parodyti aprašą >> Paslėpti aprašą

Krautuvas – statybose nepamainoma sunkioji įranga, padedanti pakelti ir nuleisti statybines medžiagas, pavyzdžiui, asfaltą, žemę, smėlį, žvyrą, akmenis, rastus ir panašiai. Keltuvų panaudojimas neapsiriboja statybomis – jie plačiai naudojami žemės ūkyje, logistikoje, kalnakasyboje.

Tai, kas anksčiau atrodė ilgas ir varginantis darbas pasikeitė išradus variklį. XXI amžiuje statybos darbai be tokios įrangos – praktiškai neįmanomi. Su krautuvais susiduriame kasdien: juos naudoja kelininkai, statybininkai, ūkininkai, krovinių pervežimo bendrovės, prekybos tinklai. Didžiausias pasaulyje krautuvas – LeTourneau L-2350, galintis pakelti iki 72 tonų.

Naudotų krautuvų rūšys

Kas yra krautuvas? Paprastai tai yra traktorius su ratais arba vikšrais su priekyje pritaisytu kaušu (jo vietoje gali būti ir kitas įrenginys), kuris prijungtas prie kėlimo strėlių. Kaušu galima semti birias medžiagas, tokias kaip žvyras, smėlis, perkelti jas į kitą vietą – savivartį ar tranšėją. Krautuvo kaušas gali būti nuimamas arba ne. Jis gali būti pakeistas kitais įrenginiais. Pavyzdžiui, šakėmis, jeigu technika skirta kelti sunkius padėklus, konteinerius, rąstus. Keltuvas gali veikti ir kaip technika didžiulių šiaudų ar šieno ryšulių tvarkymui.

Krautuvai dažniausiai naudojami krovimui į sunkvežimius. Tiesa, kasti pačiu krautuvu nėra pats efektyviausias būdas – krautuvo galimybės čia ribotos. Kasti galima nebent jo ratų lygyje, taigi tai nėra patogu. Krautuvo kaušo talpa gali siekti nuo pusės iki 36 kubinių metrų – priklauso, kokia keltuvo specifikacija. Pažymėtina, kad, tarkime, frontalinio krautuvų kaušo talpa daug didesnė nei ekskavatorinio krautuvo.

Krautuvai pagal tipą gali būti skirstomi į ratinius krautuvus ,krautuvus su šoniniu pasukimu ,vikšrinius krautuvus ,mini krautuvus ,universalius ratinius krautuvus.Yra daugybė keltuvų modifikacijų.

Naudotų krautuvų specifikacijos

Statybų aikštelėse krautuvai naudojami statybinių medžiagų – plytų, vamzdžių, smėlio, strypų, kasimo įrankių ir panašiai – perkėlimui iš vienos vietos į kitą. Priekiniai kaušiniai krautuvai plačiai naudojami sniego valymui. Tiksliau – tose vietose, kur sunkioji įranga taip lengvai privažiuoti negali, taigi nuvalyti pėsčiųjų šaligatvius ir taip toliau.

Krautuvo komponentus sudaro variklis, daugeliu atveju dyzelinis, hidrauliniai ir transmisijos komponentai. Variklis varo hidrauliką ir transmisiją, o per šiuos – priekyje įmontuotą kaušą, šakes ar kitą įrenginį. Krautuvas varomas arba ratais, arba vikšrais. Krautuvą apibrėžia tokie pagrindiniai parametrai: keliamoji galia, kaušo talpa, kėlimo aukštis, kaušo plotis, greitis, mašinos aukštis ir plotis bei svoris.

Skaityti daugiau Uždaryti
skelbimai/puslapis
  • Bell B33L, 2018, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Bell B33LBendras svoris: 28765, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Kėbulo tipas: Prijungtas, Maksimalus kėlimo svoris: 1.55e+007, Emisijos klasė: Etapas IIIA, Variklis: Mercedes OM501LA, Variklio galia: 388.9, Transmisija: Allison 4500, Variklio darbo tūris: 11980

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    2018
    Rusija

    POA
  • Navistar 466, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Navistar 466Gamybos šalis: US

    Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Rusija

    770 EUR
  • Caterpillar R 2900 G, 2011, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Caterpillar R2900G Extra ElpinstoneBuvusių savininkų skaičius: 1, Bendras svoris: 58000, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Kėbulo tipas: Prijungtas, Kabinos tipas: Uždara kabina, Maksimalus kėlimo svoris: 8.9e+006, Emisijos klasė: Etapas IIIB, Variklis: Cat 3406, Variklio galia: 453, Vairavimas: Bazinis rėmas, Transporto matmenys (IxPxA): 11 10 x 3 46 x 2 99

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    2011 16 000 h
    Švedija

    291 254 EUR
  •  GIAMEC / ATLAS COPCO 211, 2008, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    GIAMEC / ATLAS COPCO 211Kėbulo tipas: Prijungtas, Kabinos tipas: Uždara kabina, Gamybos šalis: SE

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    2008
    Švedija, Linköping

    POA
  •  Nitro Mec PT-60, 1988, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Nitro Mec PT-60

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    1988
    Švedija

    POA
  • Krampe Big Body, 2017, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Krampe BIG BODY 540 CARRIERBendras įvertinimas (1-5): 4, Bendras svoris: 19000, Maksimalus kėlimo svoris: 26, Maksimali darbinė apkrova: 26, Likęs priekinių padangų protektorius: 95%, Likęs galinių padangų protektorius: 95%

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    2017
    Vokietija, 28876 Oyten

    25 000 EUR
  • Fliegl TMK 160 Fox, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Fliegl TMK 160 FoxBendras įvertinimas (1-5): 4, Bendras svoris: 16000, Likęs priekinių padangų protektorius: 100%, Likęs galinių padangų protektorius: 100%

    Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Vokietija, -

    20 480 EUR
  • Fliegl STONE-MASTER 252 PRO, 2018, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Fliegl STONE-MASTER 252 PROBendras įvertinimas (1-5): 4

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    2018
    Vokietija, 49434 Neuenkirchen-Vörden

    POA
  • Hilken HI 22000 MK, 2014, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Hilken HI 22000 MKBendras įvertinimas (1-5): 4, Bendras svoris: 22000, Likęs priekinių padangų protektorius: 40%, Likęs galinių padangų protektorius: 40%

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    2014
    Vokietija, Kunde

    24 990 EUR
  •  10 cbm., Požeminės kasybos sunkvežimiai

    10 cbm.Bendras įvertinimas (1-5): 4, Likęs priekinių padangų protektorius: 60%, Likęs galinių padangų protektorius: 20%

    Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Vokietija, 49751 (K)Spahnha

    450 EUR
  • GHH Fahrzeuge MK-A15, 2004, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    GHH Fahrzeuge MK-A 15.1Bendras svoris: 14000, Kėbulo tipas: Prijungtas, Maksimalus kėlimo svoris: 7.5e+006, Transporto matmenys (IxPxA): 8.31x1.83x2.48

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    2004 7 110 h
    Vokietija

    POA
  • Paus PMKT 10000 5 Stück vorhanden, 2006, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Paus PMKT 10000 5 Stück vorhandenBendras svoris: 17000, Kėbulo tipas: Prijungtas, Kabinos tipas: Atvira kabina, Maksimalus kėlimo svoris: 1e+007, Emisijos klasė: Etapas II, Maksimali darbinė apkrova: 20000, Variklis: Deutz BF6M 1013C, Variklio galia: 224.338, Transporto matmenys (IxPxA): 8 60 x 1 95 x 2 75

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    2006
    Vokietija, Hessisch Oldendorf

    POA
  •  16 to, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    16 toBendras įvertinimas (1-5): 4, Likęs priekinių padangų protektorius: 90%, Likęs galinių padangų protektorius: 90%

    Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Vokietija, 48480 Spelle

    1 990 EUR
  • GHH Fahrzeuge MK-A15, 2000, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    GHH Fahrzeuge MK-A 15.1Bendras svoris: 14000, Kėbulo tipas: Prijungtas, Maksimalus kėlimo svoris: 7.5e+006, Transporto matmenys (IxPxA): 8.32x1.83x2.07

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    2000 5 600 h
    Vokietija

    POA
  • Krampe DA34, 2015, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Krampe DA34Bendras įvertinimas (1-5): 4, Likęs priekinių padangų protektorius: 70%, Likęs galinių padangų protektorius: 70%

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    2015
    Vokietija, 23936 Upahl

    55 500 EUR
  • Annaburger HTS 22A.17 Tandem, 2013, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Annaburger HTS 22A.17 TandemBendras įvertinimas (1-5): 4, Likęs priekinių padangų protektorius: 80%, Likęs galinių padangų protektorius: 80%

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    2013
    Vokietija, 23936 Upahl

    42 900 EUR
  •  FTS 210/5.2/40 km/h, 2017, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    FTS 210/5.2/40 km/hBendras įvertinimas (1-5): 4, Likęs priekinių padangų protektorius: 100%

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    2017
    Vokietija, Uelsen

    34 000 EUR
  • Hilken Tridem 34 t, 2010, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Hilken Tridem 34 tBendras įvertinimas (1-5): 4, Likęs priekinių padangų protektorius: 50%

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    2010
    Vokietija, BITTE FRAGEN SIE UNS!

    43 500 EUR
  •  Trailer S343LB, 1987, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Trailer S343LBBendras įvertinimas (1-5): 4, Bendras svoris: 34500

    Požeminės kasybos sunkvežimiai
    1987
    Vokietija, Kunde

    9 999 EUR
  •  MHD Muldenkipper, Požeminės kasybos sunkvežimiai

    MHD MuldenkipperBendras įvertinimas (1-5): 4

    Požeminės kasybos sunkvežimiai

    Vokietija, -

    POA
kaip parduoti naudotą ekskavatorių? Norėdami parduoti naudotą ekskavatorių turite užsiregistruoti Mascus kaip pardavėjas arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildomą funkcionalumą, pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus ekskavatorius reguliariai, užsiregistruokite kaip pardavėjas. Kaip nupirkti naudotą ekskavatorių? Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius jį parduodančio asmens ar įmonės duomenis: vardą ir pavardę, bendrovės pavadinimą, telefoną, elektroninį paštą. Norėdami išsiaiškinti detales apie prekę, susisiekite su pardavėju. Jei Mascus nerandate jums tinkančių naudotų ekskavatorių skelbimų, siūlome pasinaudoti ir įdėti pirkimo užklausą – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siūlo naudotus ekskavatorius. O platintojai, kurie turės jums tinkamų pasiūlymų, galės susisiekti su jumis tiesiogiai.