Skelbimų skaičius: 45

uosto kranai

Krautuvas – statybose nepamainoma sunkioji įranga, padedanti pakelti ir nuleisti statybines medžiagas, pavyzdžiui, asfaltą, žemę, smėlį, žvyrą, akmenis, rastus ir panašiai. Keltuvų panaudojimas neapsiriboja statybomis – jie plačiai naudojami žemės ūkyje, logistikoje, kalnakasyboje.

Tai, kas anksčiau atrodė ilgas ir varginantis darbas pasikeitė išradus variklį. XXI amžiuje statybos darbai be tokios įrangos – praktiškai neįmanomi. Su krautuvais susiduriame kasdien: juos naudoja kelininkai, statybininkai, ūkininkai, krovinių pervežimo bendrovės, prekybos tinklai. Didžiausias pasaulyje krautuvas – LeTourneau L-2350, galintis pakelti iki 72 tonų.

Naudotų krautuvų rūšys

Kas yra krautuvas? Paprastai tai yra traktorius su ratais arba vikšrais su priekyje pritaisytu kaušu (jo vietoje gali būti ir kitas įrenginys), kuris prijungtas prie kėlimo strėlių. Kaušu galima semti birias medžiagas, tokias kaip žvyras, smėlis, perkelti jas į kitą vietą – savivartį ar tranšėją. Krautuvo kaušas gali būti nuimamas arba ne. Jis gali būti pakeistas kitais įrenginiais. Pavyzdžiui, šakėmis, jeigu technika skirta kelti sunkius padėklus, konteinerius, rąstus. Keltuvas gali veikti ir kaip technika didžiulių šiaudų ar šieno ryšulių tvarkymui.

Krautuvai dažniausiai naudojami krovimui į sunkvežimius. Tiesa, kasti pačiu krautuvu nėra pats efektyviausias būdas – krautuvo galimybės čia ribotos. Kasti galima nebent jo ratų lygyje, taigi tai nėra patogu. Krautuvo kaušo talpa gali siekti nuo pusės iki 36 kubinių metrų – priklauso, kokia keltuvo specifikacija. Pažymėtina, kad, tarkime, frontalinio krautuvų kaušo talpa daug didesnė nei ekskavatorinio krautuvo.

Krautuvai pagal tipą gali būti skirstomi į ratinius krautuvus ,krautuvus su šoniniu pasukimu ,vikšrinius krautuvus ,mini krautuvus ,universalius ratinius krautuvus.Yra daugybė keltuvų modifikacijų.

Naudotų krautuvų specifikacijos

Statybų aikštelėse krautuvai naudojami statybinių medžiagų – plytų, vamzdžių, smėlio, strypų, kasimo įrankių ir panašiai – perkėlimui iš vienos vietos į kitą. Priekiniai kaušiniai krautuvai plačiai naudojami sniego valymui. Tiksliau – tose vietose, kur sunkioji įranga taip lengvai privažiuoti negali, taigi nuvalyti pėsčiųjų šaligatvius ir taip toliau.

Krautuvo komponentus sudaro variklis, daugeliu atveju dyzelinis, hidrauliniai ir transmisijos komponentai. Variklis varo hidrauliką ir transmisiją, o per šiuos – priekyje įmontuotą kaušą, šakes ar kitą įrenginį. Krautuvas varomas arba ratais, arba vikšrais. Krautuvą apibrėžia tokie pagrindiniai parametrai: keliamoji galia, kaušo talpa, kėlimo aukštis, kaušo plotis, greitis, mašinos aukštis ir plotis bei svoris.

Parodyti aprašą >> Paslėpti aprašą

Krautuvas – statybose nepamainoma sunkioji įranga, padedanti pakelti ir nuleisti statybines medžiagas, pavyzdžiui, asfaltą, žemę, smėlį, žvyrą, akmenis, rastus ir panašiai. Keltuvų panaudojimas neapsiriboja statybomis – jie plačiai naudojami žemės ūkyje, logistikoje, kalnakasyboje.

Tai, kas anksčiau atrodė ilgas ir varginantis darbas pasikeitė išradus variklį. XXI amžiuje statybos darbai be tokios įrangos – praktiškai neįmanomi. Su krautuvais susiduriame kasdien: juos naudoja kelininkai, statybininkai, ūkininkai, krovinių pervežimo bendrovės, prekybos tinklai. Didžiausias pasaulyje krautuvas – LeTourneau L-2350, galintis pakelti iki 72 tonų.

Naudotų krautuvų rūšys

Kas yra krautuvas? Paprastai tai yra traktorius su ratais arba vikšrais su priekyje pritaisytu kaušu (jo vietoje gali būti ir kitas įrenginys), kuris prijungtas prie kėlimo strėlių. Kaušu galima semti birias medžiagas, tokias kaip žvyras, smėlis, perkelti jas į kitą vietą – savivartį ar tranšėją. Krautuvo kaušas gali būti nuimamas arba ne. Jis gali būti pakeistas kitais įrenginiais. Pavyzdžiui, šakėmis, jeigu technika skirta kelti sunkius padėklus, konteinerius, rąstus. Keltuvas gali veikti ir kaip technika didžiulių šiaudų ar šieno ryšulių tvarkymui.

Krautuvai dažniausiai naudojami krovimui į sunkvežimius. Tiesa, kasti pačiu krautuvu nėra pats efektyviausias būdas – krautuvo galimybės čia ribotos. Kasti galima nebent jo ratų lygyje, taigi tai nėra patogu. Krautuvo kaušo talpa gali siekti nuo pusės iki 36 kubinių metrų – priklauso, kokia keltuvo specifikacija. Pažymėtina, kad, tarkime, frontalinio krautuvų kaušo talpa daug didesnė nei ekskavatorinio krautuvo.

Krautuvai pagal tipą gali būti skirstomi į ratinius krautuvus ,krautuvus su šoniniu pasukimu ,vikšrinius krautuvus ,mini krautuvus ,universalius ratinius krautuvus.Yra daugybė keltuvų modifikacijų.

Naudotų krautuvų specifikacijos

Statybų aikštelėse krautuvai naudojami statybinių medžiagų – plytų, vamzdžių, smėlio, strypų, kasimo įrankių ir panašiai – perkėlimui iš vienos vietos į kitą. Priekiniai kaušiniai krautuvai plačiai naudojami sniego valymui. Tiksliau – tose vietose, kur sunkioji įranga taip lengvai privažiuoti negali, taigi nuvalyti pėsčiųjų šaligatvius ir taip toliau.

Krautuvo komponentus sudaro variklis, daugeliu atveju dyzelinis, hidrauliniai ir transmisijos komponentai. Variklis varo hidrauliką ir transmisiją, o per šiuos – priekyje įmontuotą kaušą, šakes ar kitą įrenginį. Krautuvas varomas arba ratais, arba vikšrais. Krautuvą apibrėžia tokie pagrindiniai parametrai: keliamoji galia, kaušo talpa, kėlimo aukštis, kaušo plotis, greitis, mašinos aukštis ir plotis bei svoris.

Skaityti daugiau Uždaryti
skelbimai/puslapis
  •  Multidocker CH 65-B1, 2004, Uostų kranai

    Multidocker CH 65-B1Pažymėtas EPA ženklu: Taip, Bendras įvertinimas (1-5): 3, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Likęs priekinių padangų protektorius: 50%, Likęs galinių padangų protektorius: 50%

    Uostų kranai
    2004 5 900 h
    Švedija

    POA
  • Demag KSR A6/150, 1997, Uostų kranai

    Demag KSR A6/150Bendras įvertinimas (1-5): 3

    Uostų kranai
    1997 8 700 h
    Švedija

    POA
  •  Multidocker CH 65-2  Materialhanterare, 2003, Uostų kranai

    Multidocker CH 65-2 MaterialhanterarePažymėtas EPA ženklu: Taip, Bendras įvertinimas (1-5): 4, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Gamybos šalis: SE

    Uostų kranai
    2003 7 700 h
    Švedija, Sverige

    266 983 EUR
  • Essemko S1413, 1989, Uostų kranai

    Essemko S1413Pažymėtas EPA ženklu: Taip, Likęs priekinių padangų protektorius: 40%, Bendras įvertinimas (1-5): 3, Likęs galinių padangų protektorius: 40%, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 15000

    Uostų kranai
    1989 10 500 h
    Švedija, Sverige

    POA
  • Sennebogen Hafenmobilkran 680 HMC, 2012, Uostų kranai

    Sennebogen Hafenmobilkran 680 HMCMaksimalus kėlimo aukštis: Ne

    Uostų kranai
    2012 94 h
    Vokietija, 94315 Straubing

    POA
  •  Aumund Hafenkran A6 / 210, 1995, Uostų kranai

    Aumund Hafenkran A6 / 210

    Uostų kranai
    1995
    Vokietija

    POA
  • Liebherr LHM 1200, 2009, Uostų kranai

    Liebherr LHM 120Bendras įvertinimas (1-5): 5, Buvusių savininkų skaičius: 1, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 42000, Kėlimo galia: 411.88, Krano strėlės ilgis: 4x2, Emisijos klasė: Etapas IIIA, Maksimalus kėlimo aukštis: 3400, Maksimali keliamoji galia strėlės gale: 11000, Likęs priekinių padangų protektorius: 95%, Likęs galinių padangų protektorius: 95%

    Uostų kranai
    2009 3 300 h
    Danija, Korsør

    POA
  • Liebherr LHM 1300, 1997, Uostų kranai

    Liebherr LHM 1300Max. kėlimo galia: 45000

    Uostų kranai
    1997 20 000 h
    Ispanija
    7d

    POA
  • Iškeltas
    Munsters hmc, 1978, Uostų kranai

    Munsters hmcPaskutinis patikrinimas: 2016, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Buvusių savininkų skaičius: 1, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Bendras svoris: 80000, Strėlės ilgis: 22000, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 5700, Krano strėlės ilgis: 22000, Maksimali keliamoji galia strėlės gale: 5700, Krano kablio aukštis - pakelta strėlė: 29000, Carrier engine: electrisch, Gamybos šalis: NL, Sertifikatai: CHI

    Uostų kranai
    1978
    Olandijos, nijmegen

    50 000 EUR
  • Fantuzzi MC2000Q, 1990, Uostų kranai

    Fantuzzi MC2000QMax. kėlimo galia: 72500

    Uostų kranai
    1990 8 000 h
    Ispanija
    7d

    POA
  • Liebherr LHM 250, 2002, Uostų kranai

    Liebherr LHM 250Max. kėlimo galia: 64000

    Uostų kranai
    2002 19 000 h
    Ispanija
    7d

    POA
  • Gottwald HMK 140 EG, 2000, Uostų kranai

    Gottwald HMK 140 EGMax. kėlimo galia: 40000

    Uostų kranai
    2000 15 600 h
    Ispanija
    7d

    POA
  • NCK Harbour Crane, 1994, Uostų kranai

    NCK Harbour CraneStrėlės ilgis: 2200, Max. kėlimo galia: 40000, Krano strėlės ilgis: 2200, Maksimalus kėlimo aukštis: 2400, Maksimali keliamoji galia strėlės gale: 32000, Vilkiko tipas: Vikšrinis, Padangų gamintojas: Tracked

    Uostų kranai
    1994 20 000 h
    Airija
    7d

    36 000 EUR
  • P&H 9150TC, 1983, Uostų kranai

    P&H 9150-TC

    Uostų kranai
    1983
    Jungtinės Valstijos

    119 587 EUR
  • Priestman Bison, 1978, Uostų kranai

    Priestman BisonCarrier engine: DAF engine 6 cilinder, Vilkiko tipas: Vikšrinis

    Uostų kranai
    1978
    Olandijos, Veldhoven

    16 500 EUR
  • Liebherr LHM 250, 2002, Uostų kranai

    Liebherr LHM 250Visa aptarnavimo istorija: Taip, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 64000, Kėlimo galia: 627.63, Maksimalus kėlimo aukštis: 3800, Carrier engine: MB OM DIESEL 604 kW 1900RPM, Pristatymo sąlygos: EXW, Sertifikatai: CHI

    Uostų kranai
    2002 18 854 h
    Belgija

    POA
  • Sennebogen 870 M, 2005, Uostų kranai

    Sennebogen 870 MBendras įvertinimas (1-5): 5, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Sertifikatai: CHI

    Uostų kranai
    2005 8 000 h
    Ispanija

    290 000 EUR
  • TCM Container Carrier, 2015, Uostų kranai

    TCM Container Carrier

    Uostų kranai
    2015
    Taivanas, China Taiwan

    POA
  • Sennebogen M870, 2008, Uostų kranai

    Sennebogen M870Bendras įvertinimas (1-5): 4, Pažymėtas CE ženklu: Taip, Likęs priekinių padangų protektorius: 80%, Likęs galinių padangų protektorius: 80%

    Uostų kranai
    2008 9 000 h
    Ispanija, Tarragona

    360 000 EUR
  • Fantuzzi REGGIANE MHC 65, 2002, Uostų kranai

    Fantuzzi REGGIANE MHC 65Pažymėtas CE ženklu: Taip, Max. kėlimo galia: 40000

    Uostų kranai
    2002
    Italija

    POA
kaip parduoti naudotą ekskavatorių? Norėdami parduoti naudotą ekskavatorių turite užsiregistruoti Mascus kaip pardavėjas arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildomą funkcionalumą, pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus ekskavatorius reguliariai, užsiregistruokite kaip pardavėjas. Kaip nupirkti naudotą ekskavatorių? Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius jį parduodančio asmens ar įmonės duomenis: vardą ir pavardę, bendrovės pavadinimą, telefoną, elektroninį paštą. Norėdami išsiaiškinti detales apie prekę, susisiekite su pardavėju. Jei Mascus nerandate jums tinkančių naudotų ekskavatorių skelbimų, siūlome pasinaudoti ir įdėti pirkimo užklausą – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siūlo naudotus ekskavatorius. O platintojai, kurie turės jums tinkamų pasiūlymų, galės susisiekti su jumis tiesiogiai.