Skelbimų skaičius: 10

Naudoti Eggers komercinis transportas pardavimui

Peržiūrėti visus naudotų Eggers transportas pardavimo skelbimus visoje Europoje. Naujausi skelbimai yra sąrašo pradžioje. Norėdami rūšiuoti Eggers transportas pardavimo skelbimus, spustelėkite ant rūšiavimo mygtukų, pavyzdžiui, pagal gamintoją, metus, kainą, buvimo šalį. Jei norite ieškoti kitų komercinis transportas, spustelėkite ant šios nuorodos.
Skaityti daugiau Uždaryti
skelbimai/puslapis
  • Eggers HWT18 ZR/1 AMPLIROLL TRAILER, 1993, Karkasiniai krautuvai

    Eggers HWT18 ZR/1 AMPLIROLL TRAILERAšių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 14300, Bendras svoris: 18000

    Karkasiniai krautuvai
    1993
    Lenkija

    2 900 EUR
  • Eggers 2-A-Abrollanhänger,ABS,für 6m Container, 1989, Kitos priekabos

    Eggers 2-A-Abrollanhänger,ABS,für 6m ContainerAtstumas tarp ratų ašių: FrontTyreSize, : RearTyreSize, : GrossWeight, : SuspensionType, : CargoSpaceDimensions, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema), Spalva: Schwarz

    Kitos priekabos
    1989
    Vokietija

    2 300 EUR
  • Eggers SPT 30´ZZL/S, 2008, Žemo iškrovimo puspriekabės

    Eggers SPT 30´ZZL/SRegistracijos metai: 19:06:2008, Ašių tiltų tipas: 3, Priekinių padangų dydis: 265/75 R 19 5 , Maksimali apkrova: 38700, Pakabos tipas: Oro-oro, Spalva: GELB

    Žemo iškrovimo puspriekabės
    2008
    Vokietija, SITTENSEN

    17 800 EUR
  • Eggers HW-20 ES/1, 2000, Karkasiniai krautuvai

    Eggers HW-20 ES/1Ašių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 16080, Bendras svoris: 20000, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 9350x2500x1600

    Karkasiniai krautuvai
    2000
    Vokietija

    2 400 EUR
  • Eggers 2-achs Abrollanhänger HWT 18 ZL 2/1S, 1994, Karkasiniai krautuvai

    Eggers 2-achs Abrollanhänger HWT 18 ZL 2/1SPaskutinis patikrinimas: 2018-08, Registracijos metai: 1994-02, Ašių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 16160, Bendras svoris: 20000, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

    Karkasiniai krautuvai
    1994
    Vokietija

    5 900 EUR
  • Eggers / 2-achs Siloanhänger / HWT 18 L, 2000, Automobilinės cisternos

    Eggers / 2-achs Siloanhänger / HWT 18 LPaskutinis patikrinimas: 2015-02, Registracijos metai: 2000-03, Ašių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 13700, Bendras svoris: 18000, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

    Automobilinės cisternos
    2000
    Vokietija

    2 900 EUR
  • Eggers 2-A-Abrollanhänger, 7,5m Cont. Schlitten, 1993, Kitos priekabos

    Eggers 2-A-Abrollanhänger, 7,5m Cont. SchlittenAtstumas tarp ratų ašių: FrontTyreSize, : RearTyreSize, : MaxPayload, : GrossWeight, : SuspensionType, : CargoSpaceDimensions, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema), Spalva: Rot

    Kitos priekabos
    1993
    Vokietija

    3 500 EUR
  • Eggers / 3-achs Kombianhänger / HWT 24 ZL 3/1A, 1993, Karkasiniai krautuvai

    Eggers / 3-achs Kombianhänger / HWT 24 ZL 3/1APaskutinis patikrinimas: 2013-09, Ašių tiltų tipas: 3, Maksimali apkrova: 18050, Bendras svoris: 24000, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

    Karkasiniai krautuvai
    1993
    Vokietija

    4 900 EUR
  • Eggers SILO-OPLEGGER SF20EL, 1995, Cisternos puspriekabės

    Eggers SILO-OPLEGGER SF20ELRegistracijos metai: 1995, Gamintojas: Eggers

    Cisternos puspriekabės
    1995
    Belgija, HANDZAME, België

    9 900 EUR
  • Eggers 2-assige wipkar, 2008, Konteinerių priekabos

    Eggers 2-assige wipkar

    Konteinerių priekabos
    2008
    Olandijos, Druten, Nederland

    3 650 EUR
Kaip Mascus išsirinkti naudotą vilkiką? Vilkikai paprastai apibūdinami kaip transporto priemonės, prie kurių galima prikabinti priekabą ir taip transportuoti norimą krovinį. Šios transporto priemonės dažniausiai varomos ratais, kartais – vikšrais. Tokie vilkikai skirti važiuoti prastais gruntiniais keliais arba bekele. Mascus svetainėje – didžiausias kelių vilkikų pasirinkimas. Vilkikų paskirtis Vilkikų ir sunkvežimių ištakos – XIX amžiuje, taip vadinamos garo mašinos. Vėliau – ir su vidaus degimo varikliu. XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje tai nebuvo populiarios transporto priemonės. Pirma, dauguma kelių buvo pritaikyti arklių tempiamiems vežimams, o antra – garo varikliu varomos transporto priemonės galėjo nuvažiuoti labai nedidelį atstumą. Dažniausiai – nuo gamyklos iki artimiausios traukinių stoties. Nors dyzelinis variklis išrastas dar 1890 metais, iki XX amžiaus 4 dešimtmečio gamintuose vilkikuose jis buvo praktiškai nenaudojamas. Vilkikai – tai ratinės arba vikšrinės transporto priemonėms. Jų paskirtis – vilkti įvairias priekabas, puspriekabes, kitą nesavaeigę techniką, kuri turi važiuoklę. Populiariausi pasaulyje – kelių vilkikai. Tai – galingi automobiliai, velkantys puspriekabes. Tokį prekių gabenimo sprendimą – vežimą vilkiku – dažniausiai renkasi vežėjai. Jo privalumai – didelė manevro laisvė, galima pristatyti didelius kiekius prekių, atkabinti ir palikti krovinį užsakovui. Be to, kelių vilkikai gali vilkti ne vieną, o kelias ir daugiau sukabintas priekabas. Dėl tokio patogaus prekių gabenimo būdo vilkikai – dabar viena populiariausių transporto priemonių rūšių. Mascus galite rinktis iš daugiau nei 13 tūkst. naudotų vilkikų skelbimų. Vilkikų rūšys Vilkikai gali turėti daug ašių, nelygu kokios apkrovos pageidaujate. Ašių tiltų konfigūracija gali būti įvairi. Dažniausiai pasitaikantys tipai yra: 4x2, 6x2 ir 6x4. Tiesa, kai kurie gamintojai siūlo ir 6x6, 8x6, 8x8, 10x8, net 10x10 variantus. Europoje dažniausiai naudojama 4x2 ir 6x2 ašių tiltų konfigūracija. Užpakalinė ašis kartais gali būti pakeliama, kai krovinys yra lengvas, kai vilkikas važiuoja be priekabos. Vilkiko vairuotojo kabina dažniausiai yra vienu ar daugiau gultu. Miegamoji vieta būna įrengta arba užpakalinėje kabinos dalyje, arba viršutinėje. Vilkikų kabinos gali būti su varikliu priekyje arba apačioje. Vilkikai su varikliu priekyje, kaip daugumoje automobilių, paplitę Šiaurės Amerikoje. Vilkikai su kabina virš variklio (vilkikai plokščiu priekiu) su vairavimo vieta ties priekine ašimi – plačiai naudojami Europoje ir Japonijoje. Tokių vilkikų privalumai – geras matomumas, manevringumas. Variklis pasiekiamas vairuotojo kabiną pakeliant. Vilkikų parametrai Vilkikai paprastai yra varomi dyzeliniais varikliais. Jų galia gali svyruoti nuo 250 iki 680 arklio galių (AG), transmisija – nuo 8 iki 16 pavarų. Kiti svarbūs vilkiko parametrai: variklio darbinis tūris, transmisija, emisijos klasė, atstumas tarp ratų, priekinių ir galinių padangų dydžiai, priekabų tipai. Vilkikai būna aprūpinti borto kompiuteriais, oro kondicionieriais, elektriniais veidrodėliais, su šaldytuvais, rūko žibintais, keliais kuro bakais, ABS (stabdžių antiblokavimo sistema), pagalbiniu šildymu ir kitais priedais. Mascus galite rasti populiariausius vilkikų gamintojų Mercedes-Benz , Volvo, Scania, MAN modelius. Populiariausi Mercedes-Benz vilkikų modeliai yra: Actros, Axor, 1844 ir kiti; Volvo - FH13, FH12, VNL64T, FH500; Scania - R440, R420, R480; MAN - TGX18, TGX 18.480, TGA18, TGX18. Kaip parduoti naudotą vilkiką? Norėdami parduoti naudotą vilkiką turite užsiregistruoti Mascus kaip įmonė arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildomą funkcionalumą. Pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus vilkikus reguliariai, užsiregistruokite kaip platintojas. Kaip nupirkti naudotą vilkiką? Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius jį parduodančio asmens ar įmonės duomenis: vardą ir pavardę, bendrovės pavadinimą, telefoną, elektroninį paštą. Norėdami išsiaiškinti detales apie prekę, susisiekite su pardavėju. Jei Mascus nerandate jums tinkančių naudotų vilkikų skelbimų, siūlome pasinaudoti ir įdėti pirkimo užklausą – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siūlo naudotus vilkikus. O platintojai, kurie turės jums tinkamų pasiūlymų, galės susisiekti su jumis tiesiogiai.