Naudotų įrengimų paieška

Uždaryti » Išankstinė paieška

    Įdėti pirkimo užklausą
    Skelbimų skaičius: 198

    Naudoti Goldhofer komercinis transportas pardavimui

    Peržiūrėti visus naudotų Goldhofer transportas pardavimo skelbimus visoje Europoje. Naujausi skelbimai yra sąrašo pradžioje. Norėdami rūšiuoti Goldhofer transportas pardavimo skelbimus, spustelėkite ant rūšiavimo mygtukų, pavyzdžiui, pagal gamintoją, metus, kainą, buvimo šalį. Jei norite ieškoti kitų komercinis transportas, spustelėkite ant šios nuorodos.
    Skaityti daugiau Uždaryti
    skelbimai/puslapis
    • Goldhofer TU 4-32/80 Tieflader, 2009, Mažų aukščių krautuvai

      Goldhofer TU 4-32/80 TiefladerAšių tiltų tipas: 4, Maksimali apkrova: 30800, Bendras svoris: 40000

      Mažų aukščių krautuvai
      2009
      Lenkija

      27 900 EUR
    • Goldhofer THP/SL-6 SPLIT, 2009, Žemo iškrovimo puspriekabės

      Goldhofer THP/SL-6 SPLITBendras įvertinimas (1-5): 5, Bendras svoris: 216000, Gamybos šalis: DE

      Žemo iškrovimo puspriekabės
      2009
      Rusija, Санкт-Петербург

      157 808 EUR
    • Goldhofer PST/SL6-12х08, 2012, Žemo iškrovimo puspriekabės

      Goldhofer PST/SL6-12х08Bendras įvertinimas (1-5): 5, Bendras svoris: 270000, Gamybos šalis: DE

      Žemo iškrovimo puspriekabės
      2012
      Rusija, Санкт-Петербург

      450 000 EUR
    • Goldhofer THP/SL-6 SPLIT, 2012, Žemo iškrovimo puspriekabės

      Goldhofer THP/SL-6 SPLITBendras įvertinimas (1-5): 5, Gamybos šalis: DE

      Žemo iškrovimo puspriekabės
      2012
      Rusija, Санкт-Петербург

      186 500 EUR
    • Goldhofer THP/SL-6, 2013, Žemo iškrovimo puspriekabės

      Goldhofer THP/SL-6Bendras įvertinimas (1-5): 5, Buvusių savininkų skaičius: 1, Bendras svoris: 270000, Gamybos šalis: DE

      Žemo iškrovimo puspriekabės
      2013
      Rusija, Санкт-Петербург

      186 500 EUR
    • Goldhofer PST/SL6-12х08, 2012, Mažų aukščių krautuvai

      Goldhofer PST/SL6-12х08Bendras įvertinimas (1-5): 5, Maksimali apkrova: 270000

      Mažų aukščių krautuvai
      2012
      Rusija, Санкт-Петербург

      450 000 EUR
    • Goldhofer STZ-TL3-33/80, 1994, Žemo iškrovimo puspriekabės

      Goldhofer STZ-TL3-33/80Spalva: Красный

      Žemo iškrovimo puspriekabės
      1994
      Rusija

      15 319 EUR
    • Goldhofer PST/SL6-12х08, 2009, Žemo iškrovimo puspriekabės

      Goldhofer PST/SL6-12х08Bendras įvertinimas (1-5): 5, Gamybos šalis: DE

      Žemo iškrovimo puspriekabės
      2009
      Rusija, Санкт-Петербург

      390 000 EUR
    • Goldhofer THP/SL-4, 2013, Žemo iškrovimo puspriekabės

      Goldhofer THP/SL-4Bendras įvertinimas (1-5): 5

      Žemo iškrovimo puspriekabės
      2013
      Rusija, Санкт-Петербург

      143 462 EUR
    • Goldhofer THP/SL4, 2006, Žemo iškrovimo puspriekabės

      Goldhofer THP/SL4

      Žemo iškrovimo puspriekabės
      2006
      Rusija

      98 763 EUR
    • Goldhofer THP/SL-6 Split, 2012, Žemo iškrovimo puspriekabės

      Goldhofer THP/SL-6 SplitBendras įvertinimas (1-5): 5, Gamybos šalis: DE

      Žemo iškrovimo puspriekabės
      2012
      Rusija, Санкт-Петербург

      186 500 EUR
    • Goldhofer + Mercedes STHP-ET7 + MB 4160 TITAN, 2008, Žemo iškrovimo puspriekabės

      Goldhofer + Mercedes STHP-ET7 + MB 4160 TITAN

      Žemo iškrovimo puspriekabės
      2008
      Rusija

      437 680 EUR
    • Goldhofer Maskinsläp/Bodsläp Tp-L3-22/80, 2016, Mažų aukščių krautuvai

      Goldhofer Maskinsläp/Bodsläp Tp-L3-22/80Registracijos metai: 2017, Ašių tiltų tipas: 1+2, Atstumas tarp ratų ašių: 5640/1810, Priekinių padangų dydis: 245/70R17 5 , Galinių padangų dydis: 245/70R17 5 , Maksimali apkrova: 22300, Bendras svoris: 30000, Stabdžiai: Trummor, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo darbo tipas: Mega

      Mažų aukščių krautuvai
      2016
      Švedija, SKARA

      POA
    • Goldhofer Jumbo, 2008, Žemo iškrovimo puspriekabės

      Goldhofer JumboLikęs priekinių padangų protektorius: 50%, Paskutinis patikrinimas: 20151201, Bendras įvertinimas (1-5): 3, Buvusių savininkų skaičius: 1, Registracijos metai: 2009, Ašių tiltų tipas: 3, Gamintojas: Goldhofer, Atstumas tarp ratų ašių: 1360, Priekinių padangų dydis: 235/70-17 5 , Maksimali apkrova: 30660, Bendras svoris: 42000, Stabdžiai: Trummor, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo darbo tipas: Jumbo, Išoriniai technikos matmenys: 13 6 +

      Žemo iškrovimo puspriekabės
      2008
      Švedija, Karlshamn

      POA
    • Goldhofer Maskinsläp Tu-L-29/80, 2017, Mažų aukščių krautuvai

      Goldhofer Maskinsläp Tu-L-29/80Registracijos metai: 2017, Ašių tiltų tipas: 2+2, Atstumas tarp ratų ašių: 1400/6130/1810, Priekinių padangų dydis: 245/70R17 5 , Galinių padangų dydis: 245/70R17 5 143J Alu , Maksimali apkrova: 26650, Bendras svoris: 38000, Stabdžiai: Trummor, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo darbo tipas: Mega

      Mažų aukščių krautuvai
      2017
      Švedija, Skara

      POA
    • Goldhofer maskinsläp Tu-L4-29/80, 2016, Mažų aukščių krautuvai

      Goldhofer maskinsläp Tu-L4-29/80Ašių tiltų tipas: 2+2, Atstumas tarp ratų ašių: 1400/6130/1810, Priekinių padangų dydis: 245/70R17 5 , Galinių padangų dydis: 245/70R17 5 , Maksimali apkrova: 27580, Bendras svoris: 40000, Stabdžiai: Trummor, Kėbulo darbo tipas: Mega

      Mažų aukščių krautuvai
      2016
      Švedija, Skara

      POA
    • Goldhofer Maskinsläp 5axl Tn-L5-48/80, 2017, Mažų aukščių krautuvai

      Goldhofer Maskinsläp 5axl Tn-L5-48/80Registracijos metai: 2017, Ašių tiltų tipas: 2+3, Atstumas tarp ratų ašių: 1310/4275/1310, Priekinių padangų dydis: 245/70R17 5 , Galinių padangų dydis: 245/70R17 5 , Maksimali apkrova: 26020, Bendras svoris: 45000, Stabdžiai: Trummor, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo darbo tipas: Mega

      Mažų aukščių krautuvai
      2017
      Švedija, Skara

      POA
    • Goldhofer Maskinsläp Tu-L4-29/80, 2016, Mažų aukščių krautuvai

      Goldhofer Maskinsläp Tu-L4-29/80Registracijos metai: 2017, Ašių tiltų tipas: 2+2, Atstumas tarp ratų ašių: 1400/6130/1810, Priekinių padangų dydis: 245/70R17 5 , Galinių padangų dydis: 245/70R17 5 , Maksimali apkrova: 26400, Bendras svoris: 40000, Stabdžiai: Trummor, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo darbo tipas: Mega

      Mažų aukščių krautuvai
      2016
      Švedija, SKARA

      POA
    • Goldhofer Maskinsläp/Bodsläp TUP-L22/80, 2016, Mažų aukščių krautuvai

      Goldhofer Maskinsläp/Bodsläp TUP-L22/80Registracijos metai: 2017, Ašių tiltų tipas: 1+2, Atstumas tarp ratų ašių: 5640/1810, Priekinių padangų dydis: 245/70R17 5 , Galinių padangų dydis: 245/70R17 5 , Maksimali apkrova: 21900, Bendras svoris: 30000, Stabdžiai: Trummor, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo darbo tipas: Mega

      Mažų aukščių krautuvai
      2016
      Švedija, Skara

      POA
    • Goldhofer Maskinsläp Tu-L4-29/80, 2017, Mažų aukščių krautuvai

      Goldhofer Maskinsläp Tu-L4-29/80Registracijos metai: 2017, Ašių tiltų tipas: 2+2, Atstumas tarp ratų ašių: 1400/6130/1810, Priekinių padangų dydis: 245/70R17 5 , Galinių padangų dydis: 245/70R17 5 , Maksimali apkrova: 27220, Bendras svoris: 38000, Stabdžiai: Trummor, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo darbo tipas: Mega

      Mažų aukščių krautuvai
      2017
      Švedija, Skara

      POA
    Kaip Mascus išsirinkti naudotą vilkiką? Vilkikai paprastai apibūdinami kaip transporto priemonės, prie kurių galima prikabinti priekabą ir taip transportuoti norimą krovinį. Šios transporto priemonės dažniausiai varomos ratais, kartais – vikšrais. Tokie vilkikai skirti važiuoti prastais gruntiniais keliais arba bekele. Mascus svetainėje – didžiausias kelių vilkikų pasirinkimas. Vilkikų paskirtis Vilkikų ir sunkvežimių ištakos – XIX amžiuje, taip vadinamos garo mašinos. Vėliau – ir su vidaus degimo varikliu. XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje tai nebuvo populiarios transporto priemonės. Pirma, dauguma kelių buvo pritaikyti arklių tempiamiems vežimams, o antra – garo varikliu varomos transporto priemonės galėjo nuvažiuoti labai nedidelį atstumą. Dažniausiai – nuo gamyklos iki artimiausios traukinių stoties. Nors dyzelinis variklis išrastas dar 1890 metais, iki XX amžiaus 4 dešimtmečio gamintuose vilkikuose jis buvo praktiškai nenaudojamas. Vilkikai – tai ratinės arba vikšrinės transporto priemonėms. Jų paskirtis – vilkti įvairias priekabas, puspriekabes, kitą nesavaeigę techniką, kuri turi važiuoklę. Populiariausi pasaulyje – kelių vilkikai. Tai – galingi automobiliai, velkantys puspriekabes. Tokį prekių gabenimo sprendimą – vežimą vilkiku – dažniausiai renkasi vežėjai. Jo privalumai – didelė manevro laisvė, galima pristatyti didelius kiekius prekių, atkabinti ir palikti krovinį užsakovui. Be to, kelių vilkikai gali vilkti ne vieną, o kelias ir daugiau sukabintas priekabas. Dėl tokio patogaus prekių gabenimo būdo vilkikai – dabar viena populiariausių transporto priemonių rūšių. Mascus galite rinktis iš daugiau nei 13 tūkst. naudotų vilkikų skelbimų. Vilkikų rūšys Vilkikai gali turėti daug ašių, nelygu kokios apkrovos pageidaujate. Ašių tiltų konfigūracija gali būti įvairi. Dažniausiai pasitaikantys tipai yra: 4x2, 6x2 ir 6x4. Tiesa, kai kurie gamintojai siūlo ir 6x6, 8x6, 8x8, 10x8, net 10x10 variantus. Europoje dažniausiai naudojama 4x2 ir 6x2 ašių tiltų konfigūracija. Užpakalinė ašis kartais gali būti pakeliama, kai krovinys yra lengvas, kai vilkikas važiuoja be priekabos. Vilkiko vairuotojo kabina dažniausiai yra vienu ar daugiau gultu. Miegamoji vieta būna įrengta arba užpakalinėje kabinos dalyje, arba viršutinėje. Vilkikų kabinos gali būti su varikliu priekyje arba apačioje. Vilkikai su varikliu priekyje, kaip daugumoje automobilių, paplitę Šiaurės Amerikoje. Vilkikai su kabina virš variklio (vilkikai plokščiu priekiu) su vairavimo vieta ties priekine ašimi – plačiai naudojami Europoje ir Japonijoje. Tokių vilkikų privalumai – geras matomumas, manevringumas. Variklis pasiekiamas vairuotojo kabiną pakeliant. Vilkikų parametrai Vilkikai paprastai yra varomi dyzeliniais varikliais. Jų galia gali svyruoti nuo 250 iki 680 arklio galių (AG), transmisija – nuo 8 iki 16 pavarų. Kiti svarbūs vilkiko parametrai: variklio darbinis tūris, transmisija, emisijos klasė, atstumas tarp ratų, priekinių ir galinių padangų dydžiai, priekabų tipai. Vilkikai būna aprūpinti borto kompiuteriais, oro kondicionieriais, elektriniais veidrodėliais, su šaldytuvais, rūko žibintais, keliais kuro bakais, ABS (stabdžių antiblokavimo sistema), pagalbiniu šildymu ir kitais priedais. Mascus galite rasti populiariausius vilkikų gamintojų Mercedes-Benz , Volvo, Scania, MAN modelius. Populiariausi Mercedes-Benz vilkikų modeliai yra: Actros, Axor, 1844 ir kiti; Volvo - FH13, FH12, VNL64T, FH500; Scania - R440, R420, R480; MAN - TGX18, TGX 18.480, TGA18, TGX18. Kaip parduoti naudotą vilkiką? Norėdami parduoti naudotą vilkiką turite užsiregistruoti Mascus kaip įmonė arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildomą funkcionalumą. Pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus vilkikus reguliariai, užsiregistruokite kaip platintojas. Kaip nupirkti naudotą vilkiką? Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius jį parduodančio asmens ar įmonės duomenis: vardą ir pavardę, bendrovės pavadinimą, telefoną, elektroninį paštą. Norėdami išsiaiškinti detales apie prekę, susisiekite su pardavėju. Jei Mascus nerandate jums tinkančių naudotų vilkikų skelbimų, siūlome pasinaudoti ir įdėti pirkimo užklausą – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siūlo naudotus vilkikus. O platintojai, kurie turės jums tinkamų pasiūlymų, galės susisiekti su jumis tiesiogiai.