Naudotų įrengimų paieška

Uždaryti » Išankstinė paieška

    Įdėti pirkimo užklausą
    Skelbimų skaičius: 66

    Naudoti LAG komercinis transportas pardavimui

    Peržiūrėti visus naudotų LAG transportas pardavimo skelbimus visoje Europoje. Naujausi skelbimai yra sąrašo pradžioje. Norėdami rūšiuoti LAG transportas pardavimo skelbimus, spustelėkite ant rūšiavimo mygtukų, pavyzdžiui, pagal gamintoją, metus, kainą, buvimo šalį. Jei norite ieškoti kitų komercinis transportas, spustelėkite ant šios nuorodos.
    Skaityti daugiau Uždaryti
    skelbimai/puslapis
    • LAG Silos - Cysterna, 1998, Cisternos puspriekabės

      LAG Silos - CysternaBendras svoris: Ne

      Cisternos puspriekabės
      1998
      Lenkija

      6 473 EUR
    • LAG L4BH, 2016, Cisternos puspriekabės

      LAG L4BHStabdžiai: disc, Pakabos tipas: Oro-oro, Likęs priekinių padangų protektorius: 0%, Likęs galinių padangų protektorius: 0%, Priekinių padangų dydis: 385/65 R 22 5" , Galinių padangų dydis: 385/65 R 22 5" , Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema) 162

      Cisternos puspriekabės
      2016
      Lenkija, BENE TRUCKS O/Warszawa

      POA
    • LAG CISTERN 0-3-ST/A1 38 L BPW 4 CHAMBERS FUEL TANK LI, 2013, Cisternos puspriekabės

      LAG CISTERN 0-3-ST/A1 38 L BPW 4 CHAMBERS FUEL TANK LI

      Cisternos puspriekabės
      2013
      Lenkija, Kraków

      35 960 EUR
    • LAG 0-3-39 CL, 1997, Cisternos puspriekabės

      LAG 0-3-39 CLRegistracijos metai: 06.01.1998, Stabdžiai: drum, Pakabos tipas: Oro-oro, Likęs priekinių padangų protektorius: 60%, Likęs galinių padangų protektorius: 60%, Priekinių padangų dydis: 385/65 R 22 5" , Galinių padangų dydis: 385/65 R 22 5"

      Cisternos puspriekabės
      1997
      Lenkija, BENE TRUCKS O/Olsztyn

      13 905 EUR
    • LAG 0-3-TI KIPPSILO, 2016, Cisternos puspriekabės

      LAG 0-3-TI KIPPSILORegistracijos metai: 05-2016

      Cisternos puspriekabės
      2016
      Lenkija

      52 262 EUR
    • LAG 0-3-39 CN-3 axel, 1998, Kitos puspriekabės

      LAG 0-3-39 CN-3 axelBendras įvertinimas (1-5): 5, Registracijos metai: 09.07.1998, Atstumas tarp ratų ašių: 6450/1310/1310, Maksimali apkrova: 23870, Bendras svoris: 39000, Pakabos tipas: Oro-oro, Likęs priekinių padangų protektorius: 70%, Likęs galinių padangų protektorius: 40%, Priekinių padangų dydis: 385/65 R 22 5 , Galinių padangų dydis: 385/65 R 22 5 , Kėbulo pasirinkimo variantai: Diskiniai stabdžiai

      Kitos puspriekabės
      1998
      Estija, Otepää

      20 900 EUR
    • LAG 0-3-34 KD, 1985, Gėrimų priekabos

      LAG 0-3-34 KDLikęs priekinių padangų protektorius: 50%, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Buvusių savininkų skaičius: 1, Likęs galinių padangų protektorius: 50%, Visa aptarnavimo istorija: Taip, Kėbulo tipas: Kita, Maksimali apkrova: 26790, Bendras svoris: 34000, Pakabos tipas: Oro-oro, Korpuso talpa: 34000000, Spalva: Helesinine

      Gėrimų priekabos
      1985
      Estija, Tartu

      10 000 EUR
    • LAG, 1999, Konteinerių priekabos

      LAGPaskutinis patikrinimas: 20170930, Registracijos metai: 2002, Ašių tiltų tipas: 3, Maksimali apkrova: 34880, Priekinių padangų dydis: 385/65R225, Galinių padangų dydis: 385/65R225

      Konteinerių priekabos
      1999
      Švedija, Halmstad

      POA
    • LAG O-3-37-KAL, Vollalumulde ca. 40 m³, 2002, Savivartės puspriekabės

      LAG O-3-37-KAL, Vollalumulde ca. 40 m³Maksimali apkrova: 29970, Bendras svoris: 37000, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 8850x2360x2000, Priekinių padangų dydis: 385 / 65 R 22 5 , Galinių padangų dydis: 385 / 65 R 22 5 , Spalva: Rot, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

      Savivartės puspriekabės
      2002
      Vokietija

      13 900 EUR
    • LAG O-2-26PE Kipp-Auflieger- Eigenmotor+ hydraul, 1984, Cisternos puspriekabės

      LAG O-2-26PE Kipp-Auflieger- Eigenmotor+ hydraulAšių tiltų tipas: 2, Bendras svoris: 26000

      Cisternos puspriekabės
      1984
      Vokietija

      9 900 EUR
    • LAG O-2-26PE -Kipp-Auflieger- Eigenmotor+ hydrau, 1984, Cisternos puspriekabės

      LAG O-2-26PE -Kipp-Auflieger- Eigenmotor+ hydrauAšių tiltų tipas: 2, Bendras svoris: 26000

      Cisternos puspriekabės
      1984
      Vokietija

      9 900 EUR
    • LAG Pritsche 12,80 m Zul.Ges.Gewicht 34.000 Kg, 1989, Bortinių sunkvežimių priekabos su nuleidžiamais bortais

      LAG Pritsche 12,80 m Zul.Ges.Gewicht 34.000 KgRegistracijos metai: 1989-04, Ašių tiltų tipas: 3, Maksimali apkrova: 26000, Bendras svoris: 34000, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 12800x2500x1100

      Bortinių sunkvežimių priekabos su nuleidžiamais bortais
      1989
      Vokietija

      3 500 EUR
    • LAG 30’-20’ container, 2017, Karkasiniai krautuvai

      LAG 30’-20’ containerAšių tiltų tipas: 4, Atstumas tarp ratų ašių: 1.310 mm, Priekinių padangų dydis: 385-55 R 55 5 , Galinių padangų dydis: 385-55 R 55 5 , Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

      Karkasiniai krautuvai
      2017
      Danija

      POA
    • LAG 30’-20’ container, 2017, Karkasiniai krautuvai

      LAG 30’-20’ containerAšių tiltų tipas: 4, Atstumas tarp ratų ašių: 1.310 mm, Priekinių padangų dydis: 385-55 R 22 5 , Galinių padangų dydis: 385-55 R 22 5 , Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

      Karkasiniai krautuvai
      2017
      Danija

      POA
    • LAG Tipchassis, 2000, Karkasiniai krautuvai

      LAG TipchassisBendras įvertinimas (1-5): 3, Registracijos metai: 25-07-2000, Ašių tiltų tipas: 3, Atstumas tarp ratų ašių: 1.310 mm, Priekinių padangų dydis: 385-65 R 22 5 , Galinių padangų dydis: 385-65 R 22 5 , Kėbulo pasirinkimo variantai: Būgniniai stabdžiai 13

      Karkasiniai krautuvai
      2000
      Danija

      POA
    • LAG tank, 2008, Cisternos puspriekabės

      LAG tankBendras įvertinimas (1-5): 3, Registracijos metai: 15-10-2008, Ašių tiltų tipas: 3, Atstumas tarp ratų ašių: 1.410 - 1.310 mm, Priekinių padangų dydis: 385-65 R 22 5 , Galinių padangų dydis: 385-65 R 22 5 , Kėbulo pasirinkimo variantai: Būgniniai stabdžiai 13

      Cisternos puspriekabės
      2008
      Danija

      POA
    • LAG 20' letvægt, 2017, Karkasiniai krautuvai

      LAG 20' letvægtAšių tiltų tipas: 3, Atstumas tarp ratų ašių: 1.310 - 1.410 mm, Priekinių padangų dydis: 385-65 R 22 5 , Galinių padangų dydis: 385-65 R 22 5 , Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

      Karkasiniai krautuvai
      2017
      Danija

      POA
    • LAG 20' letvægt, 2017, Karkasiniai krautuvai

      LAG 20' letvægtAšių tiltų tipas: 3, Atstumas tarp ratų ašių: 1.310 - 1.410 mm, Priekinių padangų dydis: 385-65 R 22 5 , Galinių padangų dydis: 385-65 R 22 5 , Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

      Karkasiniai krautuvai
      2017
      Danija

      POA
    • LAG 30’-20’ container, 2017, Karkasiniai krautuvai

      LAG 30’-20’ containerAšių tiltų tipas: 4, Atstumas tarp ratų ašių: 1.310 mm, Priekinių padangų dydis: 385-55 R 22 5 , Galinių padangų dydis: 385-55 R 22 5 , Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

      Karkasiniai krautuvai
      2017
      Danija

      POA
    • LAG 20' letvægt, 2017, Karkasiniai krautuvai

      LAG 20' letvægtAšių tiltų tipas: 3, Atstumas tarp ratų ašių: 1.310 - 1.410 mm, Priekinių padangų dydis: 385-65 R 22 5 , Galinių padangų dydis: 385-65 R 22 5 , Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

      Karkasiniai krautuvai
      2017
      Danija

      POA

    Kaip Mascus išsirinkti naudotą vilkiką?

    Vilkikai paprastai apibūdinami kaip transporto priemonės, prie kurių galima prikabinti priekabą ir taip transportuoti norimą krovinį. Šios transporto priemonės dažniausiai varomos ratais, kartais – vikšrais. Tokie vilkikai skirti važiuoti prastais gruntiniais keliais arba bekele. Mascus svetainėje – didžiausias kelių vilkikų pasirinkimas.

    Vilkikų paskirtis

    Vilkikų ir sunkvežimių ištakos – XIX amžiuje, taip vadinamos garo mašinos. Vėliau – ir su vidaus degimo varikliu. XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje tai nebuvo populiarios transporto priemonės. Pirma, dauguma kelių buvo pritaikyti arklių tempiamiems vežimams, o antra – garo varikliu varomos transporto priemonės galėjo nuvažiuoti labai nedidelį atstumą. Dažniausiai – nuo gamyklos iki artimiausios traukinių stoties. Nors dyzelinis variklis išrastas dar 1890 metais, iki XX amžiaus 4 dešimtmečio gamintuose vilkikuose jis buvo praktiškai nenaudojamas. Vilkikai – tai ratinės arba vikšrinės transporto priemonėms. Jų paskirtis – vilkti įvairias priekabas, puspriekabes, kitą nesavaeigę techniką, kuri turi važiuoklę. Populiariausi pasaulyje – kelių vilkikai. Tai – galingi automobiliai, velkantys puspriekabes. Tokį prekių gabenimo sprendimą – vežimą vilkiku – dažniausiai renkasi vežėjai. Jo privalumai – didelė manevro laisvė, galima pristatyti didelius kiekius prekių, atkabinti ir palikti krovinį užsakovui. Be to, kelių vilkikai gali vilkti ne vieną, o kelias ir daugiau sukabintas priekabas. Dėl tokio patogaus prekių gabenimo būdo vilkikai – dabar viena populiariausių transporto priemonių rūšių. Mascus galite rinktis iš daugiau nei 13 tūkst. naudotų vilkikų skelbimų.

    Vilkikų rūšys

    Vilkikai gali turėti daug ašių, nelygu kokios apkrovos pageidaujate. Ašių tiltų konfigūracija gali būti įvairi. Dažniausiai pasitaikantys tipai yra: 4x2, 6x2 ir 6x4. Tiesa, kai kurie gamintojai siūlo ir 6x6, 8x6, 8x8, 10x8, net 10x10 variantus. Europoje dažniausiai naudojama 4x2 ir 6x2 ašių tiltų konfigūracija. Užpakalinė ašis kartais gali būti pakeliama, kai krovinys yra lengvas, kai vilkikas važiuoja be priekabos. Vilkiko vairuotojo kabina dažniausiai yra vienu ar daugiau gultu. Miegamoji vieta būna įrengta arba užpakalinėje kabinos dalyje, arba viršutinėje. Vilkikų kabinos gali būti su varikliu priekyje arba apačioje. Vilkikai su varikliu priekyje, kaip daugumoje automobilių, paplitę Šiaurės Amerikoje. Vilkikai su kabina virš variklio (vilkikai plokščiu priekiu) su vairavimo vieta ties priekine ašimi – plačiai naudojami Europoje ir Japonijoje. Tokių vilkikų privalumai – geras matomumas, manevringumas. Variklis pasiekiamas vairuotojo kabiną pakeliant.

    Vilkikų parametrai

    Vilkikai paprastai yra varomi dyzeliniais varikliais. Jų galia gali svyruoti nuo 250 iki 680 arklio galių (AG), transmisija – nuo 8 iki 16 pavarų. Kiti svarbūs vilkiko parametrai: variklio darbinis tūris, transmisija, emisijos klasė, atstumas tarp ratų, priekinių ir galinių padangų dydžiai, priekabų tipai. Vilkikai būna aprūpinti borto kompiuteriais, oro kondicionieriais, elektriniais veidrodėliais, su šaldytuvais, rūko žibintais, keliais kuro bakais, ABS (stabdžių antiblokavimo sistema), pagalbiniu šildymu ir kitais priedais. Mascus galite rasti populiariausius vilkikų gamintojų Mercedes-Benz, Volvo, Scania, MAN modelius. Populiariausi Mercedes-Benz vilkikų modeliai yra: Actros, Axor, 1844 ir kiti; Volvo - FH13, FH12, VNL64T, FH500; Scania - R440, R420, R480; MAN - TGX18, TGX 18.480, TGA18, TGX18.

    Kaip parduoti naudotą vilkiką?

    Norėdami parduoti naudotą vilkiką turite užsiregistruoti Mascus kaip įmonė arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildomą funkcionalumą. Pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus vilkikus reguliariai, užsiregistruokite kaip platintojas.

    Kaip nupirkti naudotą vilkiką?

    Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius jį parduodančio asmens ar įmonės duomenis: vardą ir pavardę, bendrovės pavadinimą, telefoną, elektroninį paštą. Norėdami išsiaiškinti detales apie prekę, susisiekite su pardavėju. Jei Mascus nerandate jums tinkančių naudotų vilkikų skelbimų, siūlome pasinaudoti ir įdėti pirkimo užklausą – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siūlo naudotus vilkikus. O platintojai, kurie turės jums tinkamų pasiūlymų, galės susisiekti su jumis tiesiogiai.