Skelbimų skaičius: 12

Naudoti Mirofret komercinis transportas pardavimui

Peržiūrėti visus naudotų Mirofret transportas pardavimo skelbimus visoje Europoje. Naujausi skelbimai yra sąrašo pradžioje. Norėdami rūšiuoti Mirofret transportas pardavimo skelbimus, spustelėkite ant rūšiavimo mygtukų, pavyzdžiui, pagal gamintoją, metus, kainą, buvimo šalį. Jei norite ieškoti kitų komercinis transportas, spustelėkite ant šios nuorodos.
Skaityti daugiau Uždaryti
skelbimai/puslapis
  • Mirofret 34 pl m. gardin, 2002, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

    Mirofret 34 pl m. gardinRegistracijos metai: 14-02-2002, Ašių tiltų tipas: 3, Maksimali apkrova: 26000, Bendras svoris: 36000, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 13600 mm x 2500 mm x 2650 mm, Kėbulo pasirinkimo variantai: Diskiniai stabdžiai

    Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
    2002 389567
    Danija

    4 800 EUR
  • Mirofret 34 pl med gardin, 2001, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

    Mirofret 34 pl med gardinRegistracijos metai: 03-08-2001, Ašių tiltų tipas: 3, Maksimali apkrova: 26000, Bendras svoris: 36000, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 13600 mm x 2500 mm x 2650 mm, Kėbulo pasirinkimo variantai: Diskiniai stabdžiai

    Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
    2001
    Danija

    3 500 EUR
  • Mirofret TRS-2, 1994, Vilkikai šaldytuvai

    Mirofret TRS-2Ašių tiltų konfigūracija: Ne, Transmisija: GrossWeight, : Colour, : Accessories

    Vilkikai šaldytuvai
    1994
    Ispanija

    POA
  • Mirofret - FRIGO 3 EJES, 2014, Kita

    Mirofret - FRIGO 3 EJES

    Kita
    2014
    Ispanija, almería

    32 000 EUR
  • Mirofret CARRIER TRS3, 1997, Priekabos šaldytuvai

    Mirofret CARRIER TRS3

    Priekabos šaldytuvai
    1997
    Ispanija

    POA
  • Mirofret Semiremolque Frigo Standard, 2007, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

    Mirofret Semiremolque Frigo Standard

    Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
    2007
    Ispanija

    10 500 EUR
  • Mirofret SOR IBERICA, 2006, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

    Mirofret SOR IBERICA

    Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
    2006
    Ispanija, Lorca

    27 000 EUR
  • Mirofret Rideaux Coulissant, 2003, Tentinės puspriekabės

    Mirofret Rideaux CoulissantBendras svoris: 34000, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 13350x2470x2610, Spalva: weiss, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

    Tentinės puspriekabės
    2003 554166
    Prancūzija

    4 850 EUR
  • Mirofret TRS-3/1, 1997, Vilkikai šaldytuvai

    Mirofret TRS-3/1Ašių tiltų konfigūracija: Ne, Transmisija: GrossWeight, : Colour

    Vilkikai šaldytuvai
    1997
    Ispanija

    POA
  • Mirofret TRS 1-3-0, 2000, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

    Mirofret TRS 1-3-0Registracijos metai: 2000, Gamintojas: MIROFRET, Ašių tiltų tipas: 1, Maksimali apkrova: 14580, Bendras svoris: 22000, Pakabos tipas: Oro-oro, Galinių padangų dydis: 425/55R19.5, Spalva: Wit, Kėbulo pasirinkimo variantai: Galinis keltuvas Centralizuota tepimo sistema

    Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
    2000
    Olandijos, Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland

    POA
  • Mirofret D-1880, 1999, Vilkikai šaldytuvai

    Mirofret D-1880Ašių tiltų konfigūracija: Ne, Transmisija: GrossWeight, : Colour, : Accessories

    Vilkikai šaldytuvai
    1999
    Ispanija

    POA
  • Mirofret Semiremolque Frigo Standard, 2007, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

    Mirofret Semiremolque Frigo StandardBendras svoris: 36000, Pakabos tipas: Oro-oro, Spalva: weiss, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

    Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
    2007
    Ispanija

    8 500 EUR

Kaip Mascus išsirinkti naudotą vilkiką?

Vilkikai paprastai apibūdinami kaip transporto priemonės, prie kurių galima prikabinti priekabą ir taip transportuoti norimą krovinį. Šios transporto priemonės dažniausiai varomos ratais, kartais – vikšrais. Tokie vilkikai skirti važiuoti prastais gruntiniais keliais arba bekele. Mascus svetainėje – didžiausias kelių vilkikų pasirinkimas.

Vilkikų paskirtis

Vilkikų ir sunkvežimių ištakos – XIX amžiuje, taip vadinamos garo mašinos. Vėliau – ir su vidaus degimo varikliu. XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje tai nebuvo populiarios transporto priemonės. Pirma, dauguma kelių buvo pritaikyti arklių tempiamiems vežimams, o antra – garo varikliu varomos transporto priemonės galėjo nuvažiuoti labai nedidelį atstumą. Dažniausiai – nuo gamyklos iki artimiausios traukinių stoties. Nors dyzelinis variklis išrastas dar 1890 metais, iki XX amžiaus 4 dešimtmečio gamintuose vilkikuose jis buvo praktiškai nenaudojamas. Vilkikai – tai ratinės arba vikšrinės transporto priemonėms. Jų paskirtis – vilkti įvairias priekabas, puspriekabes, kitą nesavaeigę techniką, kuri turi važiuoklę. Populiariausi pasaulyje – kelių vilkikai. Tai – galingi automobiliai, velkantys puspriekabes. Tokį prekių gabenimo sprendimą – vežimą vilkiku – dažniausiai renkasi vežėjai. Jo privalumai – didelė manevro laisvė, galima pristatyti didelius kiekius prekių, atkabinti ir palikti krovinį užsakovui. Be to, kelių vilkikai gali vilkti ne vieną, o kelias ir daugiau sukabintas priekabas. Dėl tokio patogaus prekių gabenimo būdo vilkikai – dabar viena populiariausių transporto priemonių rūšių. Mascus galite rinktis iš daugiau nei 13 tūkst. naudotų vilkikų skelbimų.

Vilkikų rūšys

Vilkikai gali turėti daug ašių, nelygu kokios apkrovos pageidaujate. Ašių tiltų konfigūracija gali būti įvairi. Dažniausiai pasitaikantys tipai yra: 4x2, 6x2 ir 6x4. Tiesa, kai kurie gamintojai siūlo ir 6x6, 8x6, 8x8, 10x8, net 10x10 variantus. Europoje dažniausiai naudojama 4x2 ir 6x2 ašių tiltų konfigūracija. Užpakalinė ašis kartais gali būti pakeliama, kai krovinys yra lengvas, kai vilkikas važiuoja be priekabos. Vilkiko vairuotojo kabina dažniausiai yra vienu ar daugiau gultu. Miegamoji vieta būna įrengta arba užpakalinėje kabinos dalyje, arba viršutinėje. Vilkikų kabinos gali būti su varikliu priekyje arba apačioje. Vilkikai su varikliu priekyje, kaip daugumoje automobilių, paplitę Šiaurės Amerikoje. Vilkikai su kabina virš variklio (vilkikai plokščiu priekiu) su vairavimo vieta ties priekine ašimi – plačiai naudojami Europoje ir Japonijoje. Tokių vilkikų privalumai – geras matomumas, manevringumas. Variklis pasiekiamas vairuotojo kabiną pakeliant.

Vilkikų parametrai

Vilkikai paprastai yra varomi dyzeliniais varikliais. Jų galia gali svyruoti nuo 250 iki 680 arklio galių (AG), transmisija – nuo 8 iki 16 pavarų. Kiti svarbūs vilkiko parametrai: variklio darbinis tūris, transmisija, emisijos klasė, atstumas tarp ratų, priekinių ir galinių padangų dydžiai, priekabų tipai. Vilkikai būna aprūpinti borto kompiuteriais, oro kondicionieriais, elektriniais veidrodėliais, su šaldytuvais, rūko žibintais, keliais kuro bakais, ABS (stabdžių antiblokavimo sistema), pagalbiniu šildymu ir kitais priedais. Mascus galite rasti populiariausius vilkikų gamintojų Mercedes-Benz, Volvo, Scania, MAN modelius. Populiariausi Mercedes-Benz vilkikų modeliai yra: Actros, Axor, 1844 ir kiti; Volvo - FH13, FH12, VNL64T, FH500; Scania - R440, R420, R480; MAN - TGX18, TGX 18.480, TGA18, TGX18.

Kaip parduoti naudotą vilkiką?

Norėdami parduoti naudotą vilkiką turite užsiregistruoti Mascus kaip įmonė arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildomą funkcionalumą. Pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus vilkikus reguliariai, užsiregistruokite kaip platintojas.

Kaip nupirkti naudotą vilkiką?

Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius jį parduodančio asmens ar įmonės duomenis: vardą ir pavardę, bendrovės pavadinimą, telefoną, elektroninį paštą. Norėdami išsiaiškinti detales apie prekę, susisiekite su pardavėju. Jei Mascus nerandate jums tinkančių naudotų vilkikų skelbimų, siūlome pasinaudoti ir įdėti pirkimo užklausą – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siūlo naudotus vilkikus. O platintojai, kurie turės jums tinkamų pasiūlymų, galės susisiekti su jumis tiesiogiai.