Skelbimų skaičius: 24

Naudoti MOL komercinis transportas pardavimui

Peržiūrėti visus naudotų MOL transportas pardavimo skelbimus visoje Europoje. Naujausi skelbimai yra sąrašo pradžioje. Norėdami rūšiuoti MOL transportas pardavimo skelbimus, spustelėkite ant rūšiavimo mygtukų, pavyzdžiui, pagal gamintoją, metus, kainą, buvimo šalį. Jei norite ieškoti kitų komercinis transportas, spustelėkite ant šios nuorodos.
Skaityti daugiau Uždaryti
skelbimai/puslapis
  • MOL FLAT, 1984, Bortinių sunkvežimių priekabos su nuleidžiamais bortais

    MOL FLATBendras įvertinimas (1-5): 4, Likęs galinių padangų protektorius: 60% / 60%% 60% / 60%% , Registracijos metai: 1984, Ašių tiltų tipas: 3, Gamintojas: MOL, Galinių padangų dydis: 385/65R22.5, Maksimali apkrova: 28940, Bendras svoris: 36000, Stabdžiai: drum, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Kėbulo pasirinkimo variantai: Būgniniai stabdžiai

    Bortinių sunkvežimių priekabos su nuleidžiamais bortais
    1984
    Belgija, BE

    6 500 EUR
  • MOL Kiep Container chassis 2-assig 20ft Steel suspensi, 1991, Konteinerių puspriekabės

    MOL Kiep Container chassis 2-assig 20ft Steel suspensiRegistracijos metai: 1991, Gamintojas: MOL, Ašių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 27420, Bendras svoris: 32000, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Gamybos šalis: nl

    Konteinerių puspriekabės
    1991
    Olandijos, Zoetermeer, Nederland

    5 900 EUR
  • MOL 1112/15V27TR1 38-48, 1990, Kitos puspriekabės

    MOL 1112/15V27TR1 38-48Registracijos metai: 1990, Ašių tiltų tipas: 3, Gamintojas: MOL, Galinių padangų dydis: 265/70R19.5, Pakabos tipas: Oro-oro, Išoriniai technikos matmenys: 142 50 x 26 50 x 6 Ne

    Kitos puspriekabės
    1990
    Olandijos, Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland

    19 500 EUR
  • MOL Kiep Container chassis 2-assig Steel suspension, 1982, Konteinerių puspriekabės

    MOL Kiep Container chassis 2-assig Steel suspensionRegistracijos metai: 1982, Gamintojas: MOL, Ašių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 25460, Bendras svoris: 32000, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Gamybos šalis: nl

    Konteinerių puspriekabės
    1982
    Olandijos, Zoetermeer, Nederland

    7 250 EUR
  • MOL + STETTER BETONMIXER 10 M3, 2005, Kitos puspriekabės

    MOL + STETTER BETONMIXER 10 M3Registracijos metai: 2005, Gamintojas: MOL, Galinių padangų dydis: 425/65R 22.5, Bendras svoris: 37000, Pakabos tipas: Oro-oro

    Kitos puspriekabės
    2005
    Belgija, HANDZAME, België

    9 900 EUR
  • MOL 27 cub in Alu, 2003, Savivartės puspriekabės

    MOL 27 cub in AluRegistracijos metai: 2003, Gamintojas: MOL, Ašių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 30960, Bendras svoris: 37000, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 83 00 x 23 30 x 14 Ne

    Savivartės puspriekabės
    2003
    Belgija, BE

    7 000 EUR
  • MOL M1012/20T/37ST + Beton mixer STETTER 12M3, 2001, Kitos puspriekabės

    MOL M1012/20T/37ST + Beton mixer STETTER 12M3Registracijos metai: 2001, Gamintojas: MOL, Galinių padangų dydis: 425/65R 22.5, Maksimali apkrova: 28700, Bendras svoris: 37000, Pakabos tipas: Oro-oro

    Kitos puspriekabės
    2001
    Belgija, HANDZAME, België

    12 900 EUR
  • MOL K 85 F  27 m3 Kipper, 2008, Savivartės puspriekabės

    MOL K 85 F 27 m3 KipperBendras įvertinimas (1-5): 4, Likęs galinių padangų protektorius: 30% / 30%% 30% / 30%% , Registracijos metai: 2008, Gamintojas: MOL, Ašių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 31790, Bendras svoris: 37000, Pakabos tipas: Oro-oro, Gamybos šalis: nl

    Savivartės puspriekabės
    2008
    Olandijos, Deventer, Nederland

    10 500 EUR
  • MOL K85F/20TM/37ST, 1996, Savivartės puspriekabės

    MOL K85F/20TM/37STRegistracijos metai: 1996, Gamintojas: MOL, Galinių padangų dydis: 425/65r 22.5, Bendras svoris: 37000, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 80 00 x 23 00 x 12 Ne

    Savivartės puspriekabės
    1996
    Belgija, HANDZAME, België

    4 900 EUR
  • MOL Kiep Container chassis 2-assig Steel suspension, 1982, Konteinerių puspriekabės

    MOL Kiep Container chassis 2-assig Steel suspensionRegistracijos metai: 1982, Gamintojas: MOL, Ašių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 27420, Bendras svoris: 32000, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis

    Konteinerių puspriekabės
    1982
    Olandijos, Zoetermeer, Nederland

    5 900 EUR
  • MOL Non spécifié, 1983, Kita

    MOL Non spécifié

    Kita
    1983 199 855 km
    Prancūzija, Limay

    POA
  • MOL Kiep container chassis 2-assig Steel suspension, 1981, Konteinerių puspriekabės

    MOL Kiep container chassis 2-assig Steel suspensionRegistracijos metai: 1981, Gamintojas: MOL, Ašių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 27300, Bendras svoris: 32000, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Gamybos šalis: nl

    Konteinerių puspriekabės
    1981
    Olandijos, Zoetermeer, Nederland

    5 900 EUR
  • MOL 31 cub in Steel, 1981, Savivartės puspriekabės

    MOL 31 cub in SteelRegistracijos metai: 1981, Gamintojas: MOL, Ašių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 25480, Bendras svoris: 32000, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 72 00 x 23 80 x 18 Ne

    Savivartės puspriekabės
    1981
    Belgija, BE

    3 000 EUR
  • MOL dieplader, 1989, Mažų aukščių krautuvai

    MOL diepladerLikęs priekinių padangų protektorius: 70%, Paskutinis patikrinimas: 7/11/2016, Bendras įvertinimas (1-5): 3, Buvusių savininkų skaičius: 2, Likęs galinių padangų protektorius: 70%, Ašių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 26000, Stabdžiai: pneumatisch, Pakabos tipas: Lakštinis-oro, Kėbulo pasirinkimo variantai: Būgniniai stabdžiai, Gamybos šalis: BE

    Mažų aukščių krautuvai
    1989
    Belgija, lokeren

    11 000 EUR
  • MOL Airride, 1986, Bortinių sunkvežimių priekabos su nuleidžiamais bortais

    MOL AirrideRegistracijos metai: 1986, Ašių tiltų tipas: 3, Gamintojas: MOL, Bendras svoris: 38000, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 126 50 x 24 30 x 2 Ne

    Bortinių sunkvežimių priekabos su nuleidžiamais bortais
    1986
    Belgija, BE

    4 500 EUR
  • MOL K 85 F, 2000, Savivartės puspriekabės

    MOL K 85 FLikęs priekinių padangų protektorius: 70%, Bendras įvertinimas (1-5): 3, Likęs galinių padangų protektorius: 70%, Registracijos metai: 26/09/2000, Ašių tiltų tipas: 2+2, Bendras svoris: 7690, Pakabos tipas: Oro-oro

    Savivartės puspriekabės
    2000
    Belgija

    11 000 EUR
  • MOL 20 F. on Springs, 1978, Konteinerių puspriekabės

    MOL 20 F. on SpringsRegistracijos metai: 1978, Gamintojas: MOL, Ašių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 27380, Bendras svoris: 32000, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Išoriniai technikos matmenys: 80 00 x 25 50 x 31 5

    Konteinerių puspriekabės
    1978
    Belgija, BE

    3 500 EUR
  • MOL 50m2, 2006, Savivartės puspriekabės

    MOL 50m2Ašių tiltų tipas: 3, Pakabos tipas: Oro-oro

    Savivartės puspriekabės
    2006
    Belgija

    9 700 EUR
  • MOL LOW BED TRAILER, 1976, Žemo iškrovimo puspriekabės

    MOL LOW BED TRAILERBendras įvertinimas (1-5): 4, Likęs galinių padangų protektorius: 70% / 70%% 70% / 70%% , Registracijos metai: 1976, Ašių tiltų tipas: 2, Gamintojas: MOL, Galinių padangų dydis: 9.5R17.5, Maksimali apkrova: 25630, Bendras svoris: 32000, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis

    Žemo iškrovimo puspriekabės
    1976
    Belgija, BE

    6 500 EUR
  • MOL 20 Feet * Springs * Tipper, 1979, Konteinerių puspriekabės

    MOL 20 Feet * Springs * TipperRegistracijos metai: 1979, Gamintojas: MOL, Ašių tiltų tipas: 2, Bendras svoris: 32000, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis

    Konteinerių puspriekabės
    1979
    Belgija, BE

    3 500 EUR
Kaip Mascus išsirinkti naudotą vilkiką? Vilkikai paprastai apibūdinami kaip transporto priemonės, prie kurių galima prikabinti priekabą ir taip transportuoti norimą krovinį. Šios transporto priemonės dažniausiai varomos ratais, kartais – vikšrais. Tokie vilkikai skirti važiuoti prastais gruntiniais keliais arba bekele. Mascus svetainėje – didžiausias kelių vilkikų pasirinkimas. Vilkikų paskirtis Vilkikų ir sunkvežimių ištakos – XIX amžiuje, taip vadinamos garo mašinos. Vėliau – ir su vidaus degimo varikliu. XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje tai nebuvo populiarios transporto priemonės. Pirma, dauguma kelių buvo pritaikyti arklių tempiamiems vežimams, o antra – garo varikliu varomos transporto priemonės galėjo nuvažiuoti labai nedidelį atstumą. Dažniausiai – nuo gamyklos iki artimiausios traukinių stoties. Nors dyzelinis variklis išrastas dar 1890 metais, iki XX amžiaus 4 dešimtmečio gamintuose vilkikuose jis buvo praktiškai nenaudojamas. Vilkikai – tai ratinės arba vikšrinės transporto priemonėms. Jų paskirtis – vilkti įvairias priekabas, puspriekabes, kitą nesavaeigę techniką, kuri turi važiuoklę. Populiariausi pasaulyje – kelių vilkikai. Tai – galingi automobiliai, velkantys puspriekabes. Tokį prekių gabenimo sprendimą – vežimą vilkiku – dažniausiai renkasi vežėjai. Jo privalumai – didelė manevro laisvė, galima pristatyti didelius kiekius prekių, atkabinti ir palikti krovinį užsakovui. Be to, kelių vilkikai gali vilkti ne vieną, o kelias ir daugiau sukabintas priekabas. Dėl tokio patogaus prekių gabenimo būdo vilkikai – dabar viena populiariausių transporto priemonių rūšių. Mascus galite rinktis iš daugiau nei 13 tūkst. naudotų vilkikų skelbimų. Vilkikų rūšys Vilkikai gali turėti daug ašių, nelygu kokios apkrovos pageidaujate. Ašių tiltų konfigūracija gali būti įvairi. Dažniausiai pasitaikantys tipai yra: 4x2, 6x2 ir 6x4. Tiesa, kai kurie gamintojai siūlo ir 6x6, 8x6, 8x8, 10x8, net 10x10 variantus. Europoje dažniausiai naudojama 4x2 ir 6x2 ašių tiltų konfigūracija. Užpakalinė ašis kartais gali būti pakeliama, kai krovinys yra lengvas, kai vilkikas važiuoja be priekabos. Vilkiko vairuotojo kabina dažniausiai yra vienu ar daugiau gultu. Miegamoji vieta būna įrengta arba užpakalinėje kabinos dalyje, arba viršutinėje. Vilkikų kabinos gali būti su varikliu priekyje arba apačioje. Vilkikai su varikliu priekyje, kaip daugumoje automobilių, paplitę Šiaurės Amerikoje. Vilkikai su kabina virš variklio (vilkikai plokščiu priekiu) su vairavimo vieta ties priekine ašimi – plačiai naudojami Europoje ir Japonijoje. Tokių vilkikų privalumai – geras matomumas, manevringumas. Variklis pasiekiamas vairuotojo kabiną pakeliant. Vilkikų parametrai Vilkikai paprastai yra varomi dyzeliniais varikliais. Jų galia gali svyruoti nuo 250 iki 680 arklio galių (AG), transmisija – nuo 8 iki 16 pavarų. Kiti svarbūs vilkiko parametrai: variklio darbinis tūris, transmisija, emisijos klasė, atstumas tarp ratų, priekinių ir galinių padangų dydžiai, priekabų tipai. Vilkikai būna aprūpinti borto kompiuteriais, oro kondicionieriais, elektriniais veidrodėliais, su šaldytuvais, rūko žibintais, keliais kuro bakais, ABS (stabdžių antiblokavimo sistema), pagalbiniu šildymu ir kitais priedais. Mascus galite rasti populiariausius vilkikų gamintojų Mercedes-Benz , Volvo, Scania, MAN modelius. Populiariausi Mercedes-Benz vilkikų modeliai yra: Actros, Axor, 1844 ir kiti; Volvo - FH13, FH12, VNL64T, FH500; Scania - R440, R420, R480; MAN - TGX18, TGX 18.480, TGA18, TGX18. Kaip parduoti naudotą vilkiką? Norėdami parduoti naudotą vilkiką turite užsiregistruoti Mascus kaip įmonė arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildomą funkcionalumą. Pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus vilkikus reguliariai, užsiregistruokite kaip platintojas. Kaip nupirkti naudotą vilkiką? Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius jį parduodančio asmens ar įmonės duomenis: vardą ir pavardę, bendrovės pavadinimą, telefoną, elektroninį paštą. Norėdami išsiaiškinti detales apie prekę, susisiekite su pardavėju. Jei Mascus nerandate jums tinkančių naudotų vilkikų skelbimų, siūlome pasinaudoti ir įdėti pirkimo užklausą – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siūlo naudotus vilkikus. O platintojai, kurie turės jums tinkamų pasiūlymų, galės susisiekti su jumis tiesiogiai.