Naudotų įrengimų paieška

Uždaryti » Išankstinė paieška

    Įdėti pirkimo užklausą
    Skelbimų skaičius: 56

    Naudoti Närko komercinis transportas pardavimui

    Peržiūrėti visus naudotų Närko transportas pardavimo skelbimus visoje Europoje. Naujausi skelbimai yra sąrašo pradžioje. Norėdami rūšiuoti Närko transportas pardavimo skelbimus, spustelėkite ant rūšiavimo mygtukų, pavyzdžiui, pagal gamintoją, metus, kainą, buvimo šalį. Jei norite ieškoti kitų komercinis transportas, spustelėkite ant šios nuorodos.
    Skaityti daugiau Uždaryti
    skelbimai/puslapis
    • Närko Platform Standard, 1998, Kitos puspriekabės

      Närko Platform StandardMaksimali apkrova: 31400, Bendras svoris: 39000, Pakabos tipas: Oro-oro, Spalva: dunkelblau

      Kitos puspriekabės
      1998
      Estija

      2 900 EUR
    • Iškeltas
      Närko Flak Kapell D4yp53a19, 2010, Priekabos su tentu

      Närko Flak Kapell D4yp53a19Ašių tiltų tipas: 2+2, Maksimali apkrova: 26480, Bendras svoris: 36000, Stabdžiai: Skivbromsar, Pakabos tipas: Oro-oro, Atstumas tarp ratų ašių: 1330/6900/1800, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 12500x2600x2800, Kėbulo darbo tipas: Mega, Priekinių padangų dydis: 445/45R19 5 , Galinių padangų dydis: 445/45R19 5

      Priekabos su tentu
      2010
      Švedija, SKARA

      POA
    • Närko Trailer, 2004, Dengtos puspriekabės

      Närko Trailer

      Dengtos puspriekabės
      2004
      Švedija, Jönköping

      POA
    • Närko Dolly, 2015, Vežimėliai

      Närko DollyBendras įvertinimas (1-5): 5, Registracijos metai: 2015, Ašių tiltų tipas: 2, Priekinių padangų dydis: 385/55 22 5 , Stabdžiai: Skivbromsar, Kėbulo pasirinkimo variantai: Diskiniai stabdžiai

      Vežimėliai
      2015
      Švedija, Helsingborg

      13 729 EUR
    • Närko 2pp2s-Ukrgs30-280, 2001, Dengtos puspriekabės

      Närko 2pp2s-Ukrgs30-280Ašių tiltų tipas: 2, Atstumas tarp ratų ašių: 4x4 / x 2 (optimalus), Bendras svoris: 28000, Stabdžiai: Trummor, Kėbulo darbo tipas: Mega, Priekinių padangų dydis: 265/70R19 5 , Galinių padangų dydis: 265/70R19 5 , Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 9270x2600x2100, Kėbulo pasirinkimo variantai: Galinis keltuvas

      Dengtos puspriekabės
      2001
      Švedija, Skara

      POA
    • Närko 3-ax FRC öppn bar sida, 2011, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

      Närko 3-ax FRC öppn bar sidaBendras įvertinimas (1-5): 4, Registracijos metai: 2011, Insulation: FRC, Klimato kontrolė: Šaldiklis, Gamintojas: Närko, Ašių tiltų tipas: 3, Likęs priekinių padangų protektorius: 50%, Likęs galinių padangų protektorius: 50%, Priekinių padangų dydis: 385/55R22 5 , Galinių padangų dydis: 385/55R22 5 , Gamybos šalis: FI, Kėbulo pasirinkimo variantai: Diskiniai stabdžiai

      Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
      2011
      Švedija, Helsingborg

      38 136 EUR
    • Närko Flak-Lastväxlare-Bodvagn-Kombivagn D3yp53g91, 2012, Platformos / Pakrovimas iš šono

      Närko Flak-Lastväxlare-Bodvagn-Kombivagn D3yp53g91Registracijos metai: 2012, Ašių tiltų tipas: 1+2, Atstumas tarp ratų ašių: 5580/1820, Maksimali apkrova: 23220, Bendras svoris: 30000, Stabdžiai: Skivbromsar, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo darbo tipas: Mega, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 10445x2600, Priekinių padangų dydis: 265/70R19 5 , Galinių padangų dydis: 265/70R19 5

      Platformos / Pakrovimas iš šono
      2012
      Švedija, SKARA

      POA
    • Närko Skåp, 2006, Dėžės

      Närko SkåpGamybos šalis: SE

      Dėžės
      2006
      Švedija, Örebro

      2 542 EUR
    • Närko 4-ax FNA släp öppn bar sida, 2011, Priekabos šaldytuvai

      Närko 4-ax FNA släp öppn bar sidaLikęs priekinių padangų protektorius: 50%, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Likęs galinių padangų protektorius: 50%, Registracijos metai: 2011, Insulation: FNA, Klimato kontrolė: Šaldomas Šaldiklis Pašildymas , Gamintojas: Närko, Ašių tiltų tipas: 4, Stabdžiai: Skivor, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo pasirinkimo variantai: Diskiniai stabdžiai Galinės durys Full side opening , Spalva: Vit

      Priekabos šaldytuvai
      2011
      Švedija, Helsingborg

      POA
    • Närko TP4R320, 1988, Išmontuojamos dalys

      Närko TP4R320Bendras įvertinimas (1-5): 3, Ašių tiltų tipas: 4, Maksimali apkrova: 27100, Bendras svoris: 34000, Pakabos tipas: Oro-oro, Išoriniai technikos matmenys: 15900, Likęs priekinių padangų protektorius: 30%, Likęs galinių padangų protektorius: 30%, Priekinių padangų dydis: 265/70-19 5

      Išmontuojamos dalys
      1988
      Švedija, Västra Frölunda

      6 610 EUR
    • Närko T2HB11L61, 2011, Dėžės

      Närko T2HB11L61Transporto matmenys (IxPxA): 7.55x2.6x2.59

      Dėžės
      2011
      Švedija, SKARA

      POA
    • Närko 3-ax FRC öppn bar sida 4 m, 2012, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

      Närko 3-ax FRC öppn bar sida 4 mPaskutinis patikrinimas: 2017-04-21, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Registracijos metai: 2012, Insulation: FRC, Klimato kontrolė: Šaldomas Šaldiklis Pašildymas , Gamintojas: Närko, Ašių tiltų tipas: 3, Bendras svoris: 42000, Stabdžiai: SAF, Priekinių padangų dydis: 385/55 22 5 , Gamybos šalis: FI, Kėbulo pasirinkimo variantai: Diskiniai stabdžiai Galinės durys Full side opening

      Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
      2012
      Švedija

      49 322 EUR
    • Närko Containerhenger, 2010, Kitos puspriekabės

      Närko Containerhenger

      Kitos puspriekabės
      2010
      Švedija

      8 208 EUR
    • Närko N/KCW walking floor, 2005, Kitos puspriekabės

      Närko N/KCW walking floor

      Kitos puspriekabės
      2005
      Švedija

      28 054 EUR
    • Närko S3mf11k11, 2002, Konteinerių puspriekabės

      Närko S3mf11k11Registracijos metai: 2002, Ašių tiltų tipas: 3, Atstumas tarp ratų ašių: 1310/1310, Priekinių padangų dydis: 385/65R22 5 , Galinių padangų dydis: 385/65R22 5 , Bendras svoris: 40500, Stabdžiai: Skivbromsar, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo darbo tipas: Euro

      Konteinerių puspriekabės
      2002
      Švedija, Skara

      POA
    • Närko 4-ax släp transportskåp, 2013, Dengtos priekabos

      Närko 4-ax släp transportskåpLikęs priekinių padangų protektorius: min 50%, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Likęs galinių padangų protektorius: min 50%, Registracijos metai: 2013, Ašių tiltų tipas: 4, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo pasirinkimo variantai: Full side opening, Spalva: Vit

      Dengtos priekabos
      2013
      Švedija, Helsingborg

      POA
    • Närko Flakkärra C8yp13j61, 2008, Platformos / Pakrovimas iš šono

      Närko Flakkärra C8yp13j61Registracijos metai: 2008, Ašių tiltų tipas: 3, Atstumas tarp ratų ašių: 1310/1610, Maksimali apkrova: 17470, Bendras svoris: 24000, Stabdžiai: Skivbromsar, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo darbo tipas: Mega, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 8300x2550x2000, Priekinių padangų dydis: 445/45R19 5 , Galinių padangų dydis: 445/45R19 5

      Platformos / Pakrovimas iš šono
      2008
      Švedija, SKARA

      POA
    • Närko DOLLY - APD 785, 2012, Vežimėliai

      Närko DOLLY - APD 785

      Vežimėliai
      2012
      Švedija, HELSINGBORG

      POA
    • Närko MEGA CURTAIN - JOLADA - RMN 727, 2008, Tentinės puspriekabės

      Närko MEGA CURTAIN - JOLADA - RMN 727

      Tentinės puspriekabės
      2008
      Švedija, GÖTEBORG

      3 800 EUR
    • Närko D4ZB11N69 besiktigad, 2004, Dengtos priekabos

      Närko D4ZB11N69 besiktigadPaskutinis patikrinimas: 2018-02-28, Ašių tiltų tipas: 2+2, Maksimali apkrova: 24360, Bendras svoris: 38000, Pakabos tipas: Oro-oro, Priekinių padangų dydis: 265/70 R19.5, Galinių padangų dydis: 265/70 R19.5, Spalva: vit, Kėbulo pasirinkimo variantai: Diskiniai stabdžiai Galinės durys

      Dengtos priekabos
      2004
      Švedija, Trelleborg

      4 576 EUR

    Kaip Mascus išsirinkti naudotą vilkiką?

    Vilkikai paprastai apibūdinami kaip transporto priemonės, prie kurių galima prikabinti priekabą ir taip transportuoti norimą krovinį. Šios transporto priemonės dažniausiai varomos ratais, kartais – vikšrais. Tokie vilkikai skirti važiuoti prastais gruntiniais keliais arba bekele. Mascus svetainėje – didžiausias kelių vilkikų pasirinkimas.

    Vilkikų paskirtis

    Vilkikų ir sunkvežimių ištakos – XIX amžiuje, taip vadinamos garo mašinos. Vėliau – ir su vidaus degimo varikliu. XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje tai nebuvo populiarios transporto priemonės. Pirma, dauguma kelių buvo pritaikyti arklių tempiamiems vežimams, o antra – garo varikliu varomos transporto priemonės galėjo nuvažiuoti labai nedidelį atstumą. Dažniausiai – nuo gamyklos iki artimiausios traukinių stoties. Nors dyzelinis variklis išrastas dar 1890 metais, iki XX amžiaus 4 dešimtmečio gamintuose vilkikuose jis buvo praktiškai nenaudojamas. Vilkikai – tai ratinės arba vikšrinės transporto priemonėms. Jų paskirtis – vilkti įvairias priekabas, puspriekabes, kitą nesavaeigę techniką, kuri turi važiuoklę. Populiariausi pasaulyje – kelių vilkikai. Tai – galingi automobiliai, velkantys puspriekabes. Tokį prekių gabenimo sprendimą – vežimą vilkiku – dažniausiai renkasi vežėjai. Jo privalumai – didelė manevro laisvė, galima pristatyti didelius kiekius prekių, atkabinti ir palikti krovinį užsakovui. Be to, kelių vilkikai gali vilkti ne vieną, o kelias ir daugiau sukabintas priekabas. Dėl tokio patogaus prekių gabenimo būdo vilkikai – dabar viena populiariausių transporto priemonių rūšių. Mascus galite rinktis iš daugiau nei 13 tūkst. naudotų vilkikų skelbimų.

    Vilkikų rūšys

    Vilkikai gali turėti daug ašių, nelygu kokios apkrovos pageidaujate. Ašių tiltų konfigūracija gali būti įvairi. Dažniausiai pasitaikantys tipai yra: 4x2, 6x2 ir 6x4. Tiesa, kai kurie gamintojai siūlo ir 6x6, 8x6, 8x8, 10x8, net 10x10 variantus. Europoje dažniausiai naudojama 4x2 ir 6x2 ašių tiltų konfigūracija. Užpakalinė ašis kartais gali būti pakeliama, kai krovinys yra lengvas, kai vilkikas važiuoja be priekabos. Vilkiko vairuotojo kabina dažniausiai yra vienu ar daugiau gultu. Miegamoji vieta būna įrengta arba užpakalinėje kabinos dalyje, arba viršutinėje. Vilkikų kabinos gali būti su varikliu priekyje arba apačioje. Vilkikai su varikliu priekyje, kaip daugumoje automobilių, paplitę Šiaurės Amerikoje. Vilkikai su kabina virš variklio (vilkikai plokščiu priekiu) su vairavimo vieta ties priekine ašimi – plačiai naudojami Europoje ir Japonijoje. Tokių vilkikų privalumai – geras matomumas, manevringumas. Variklis pasiekiamas vairuotojo kabiną pakeliant.

    Vilkikų parametrai

    Vilkikai paprastai yra varomi dyzeliniais varikliais. Jų galia gali svyruoti nuo 250 iki 680 arklio galių (AG), transmisija – nuo 8 iki 16 pavarų. Kiti svarbūs vilkiko parametrai: variklio darbinis tūris, transmisija, emisijos klasė, atstumas tarp ratų, priekinių ir galinių padangų dydžiai, priekabų tipai. Vilkikai būna aprūpinti borto kompiuteriais, oro kondicionieriais, elektriniais veidrodėliais, su šaldytuvais, rūko žibintais, keliais kuro bakais, ABS (stabdžių antiblokavimo sistema), pagalbiniu šildymu ir kitais priedais. Mascus galite rasti populiariausius vilkikų gamintojų Mercedes-Benz, Volvo, Scania, MAN modelius. Populiariausi Mercedes-Benz vilkikų modeliai yra: Actros, Axor, 1844 ir kiti; Volvo - FH13, FH12, VNL64T, FH500; Scania - R440, R420, R480; MAN - TGX18, TGX 18.480, TGA18, TGX18.

    Kaip parduoti naudotą vilkiką?

    Norėdami parduoti naudotą vilkiką turite užsiregistruoti Mascus kaip įmonė arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildomą funkcionalumą. Pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus vilkikus reguliariai, užsiregistruokite kaip platintojas.

    Kaip nupirkti naudotą vilkiką?

    Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius jį parduodančio asmens ar įmonės duomenis: vardą ir pavardę, bendrovės pavadinimą, telefoną, elektroninį paštą. Norėdami išsiaiškinti detales apie prekę, susisiekite su pardavėju. Jei Mascus nerandate jums tinkančių naudotų vilkikų skelbimų, siūlome pasinaudoti ir įdėti pirkimo užklausą – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siūlo naudotus vilkikus. O platintojai, kurie turės jums tinkamų pasiūlymų, galės susisiekti su jumis tiesiogiai.