Skelbimų skaičius: 251

dengtos priekabos

Žemiau yra pateiktas šių dengtos priekabos kategorijų parduodamų naudotų transporto priemonių sąrašas. Norint rasti specifinę transporto priemonę kategorijoje dengtos priekabos ar surasti kitus naudotus mechanizmus ar transporto priemones transportavimui, prašome spausti "nauja paieška" mygtuką.

Skaityti daugiau Uždaryti
skelbimai/puslapis
  • Iškeltas
     P.W ACORD PC4500 8,2m  , 20 epal , wabco , air, 2012, Dengtos priekabosP.W ACORD PC4500 8,2m , 20 epal , wabco , airBendras įvertinimas (1-5): 4, Buvusių savininkų skaičius: 1, Pallet capacity: 20, Ašių tiltų tipas: 1, Maksimali apkrova: 1690, Bendras svoris: 4500, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 8.22 x 2.45 x 3.05 , Likęs priekinių padangų protektorius: 85%, Likęs galinių padangų protektorius: 85%, Galinių padangų dydis: 215 / 75R17.5, Kėbulo pasirinkimo variantai: Galinės durys

    Dengtos priekabos
    2012
    Lenkija, Karola Łowińskiego St. 11B; 31-752 Cracow, Poland

    5 500 EUR
  • Jung G 18, 2006, Dengtos priekabosJung G 18

    Dengtos priekabos
    2006
    Lenkija

    4 913 EUR
  • Meiller G 18, 2007, Dengtos priekabosMeiller HKM G18

    Dengtos priekabos
    2007
    Lenkija

    5 860 EUR
  • Penz L79, 2005, Dengtos priekabosPenz L79

    Dengtos priekabos
    2005
    Lenkija

    5 464 EUR
  •  Przyczepa na kontener, kontenrewiec, zlom PK-183, 2007, Dengtos priekabosPrzyczepa na kontener, kontenrewiec, zlom PK-183Registracijos metai: 2007, Gamintojas: Polkon, Ašių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 12200, Pakabos tipas: Parabolinis-parabolinis

    Dengtos priekabos
    2007
    Lenkija, Otwock

    3 305 EUR
  • HFR 2-axel + LIFT + BOX HEATING, 2013, Dengtos priekabosHFR 2-axel + LIFT + BOX HEATINGRegistracijos metai: 25.04.2013, Ašių tiltų tipas: 2, Atstumas tarp ratų ašių: 1810, Maksimali apkrova: 10000, Bendras svoris: 18000, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 7.1 x 2.5 x 2.62 , Likęs priekinių padangų protektorius: 70%, Likęs galinių padangų protektorius: 70%, Priekinių padangų dydis: 275/70 R 22 5 , Galinių padangų dydis: 275/70 R 22 5 , Kėbulo pasirinkimo variantai: Diskiniai stabdžiai Galinis keltuvas

    Dengtos priekabos
    2013
    Estija, Otepää

    10 900 EUR
  • HFR 2-axel + BOX HEATING, 2009, Dengtos priekabosHFR 2-axel + BOX HEATINGBendras įvertinimas (1-5): 5, Registracijos metai: 03.03.2009, Ašių tiltų tipas: 2, Atstumas tarp ratų ašių: 1820, Maksimali apkrova: 9980, Bendras svoris: 18000, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 7.05 x 2.49 x 2.6 , Likęs priekinių padangų protektorius: 40%, Likęs galinių padangų protektorius: 30%, Priekinių padangų dydis: 275/70 R 22 5 , Galinių padangų dydis: 275/70 R 22 5 , Kėbulo pasirinkimo variantai: Galinis keltuvas

    Dengtos priekabos
    2009
    Estija, Otepää

    8 750 EUR
  • Nerandate ko ieškote? Įdėti pirkimo užklausą
  • HFR KK18+LIFT+BOX HEATING, 2011, Dengtos priekabosHFR KK18+LIFT+BOX HEATINGRegistracijos metai: 22.03.2011, Ašių tiltų tipas: 2, Atstumas tarp ratų ašių: 1820, Maksimali apkrova: 10150, Bendras svoris: 18000, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 7.1 x 2.5 x 2.62 , Likęs priekinių padangų protektorius: 60%, Likęs galinių padangų protektorius: 60%, Priekinių padangų dydis: 275/70 R 22 5 , Galinių padangų dydis: 275/70 R22 5 , Kėbulo pasirinkimo variantai: Diskiniai stabdžiai Galinis keltuvas

    Dengtos priekabos
    2011
    Estija, Otepää

    9 250 EUR
  • Närko D4HB13L61 Närko, Öppningbar, Bommar., 2008, Dengtos priekabosNärko D4HB13L61 , Öppningbar, Bommar.Gamintojas: Närko, Ašių tiltų tipas: 4, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 12 38 x 2 50 x 3 20 , Kėbulo pasirinkimo variantai: Diskiniai stabdžiai

    Dengtos priekabos
    2008
    Švedija, Helsingborg

    POA
  • Schmitz 4-axl skåpvagn, 2007, Dengtos priekabosSchmitz 4-axl skåpvagnBendras įvertinimas (1-5): 2, Registracijos metai: 2007, Maksimali apkrova: 25370, Bendras svoris: 36000, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 12.5 x 2.5 x 3 , Priekinių padangų dydis: 265/70 R 19.5, Galinių padangų dydis: 265/70 R 19.5

    Dengtos priekabos
    2007
    Švedija

    3 469 EUR
  • VAK 4-axlad skåpvagn, 2006, Dengtos priekabosVAK 4-axlad skåpvagnBendras įvertinimas (1-5): 2, Gamintojas: VAK, Ašių tiltų tipas: 2+2, Maksimali apkrova: 25680, Bendras svoris: 36000, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 12 55 , Priekinių padangų dydis: 445/45R19.5, Galinių padangų dydis: 445/45R/9 5

    Dengtos priekabos
    2006
    Švedija

    2 973 EUR
  • HRD HDA  Objekt, 2004, Dengtos priekabosHRD HDA ObjektRegistracijos metai: 2005-04-11, Ašių tiltų tipas: 2+2, Maksimali apkrova: 25170, Bendras svoris: 36000, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 12 85 , Išoriniai technikos matmenys: 15 3 , Kėbulo pasirinkimo variantai: Galinės durys Full side opening

    Dengtos priekabos
    2004
    Švedija, Trelleborg

    1 883 EUR
  • Ekeri, 2007, Dengtos priekabosEkeriPaskutinis patikrinimas: 20190331, Registracijos metai: 2006, Maksimali apkrova: 27700, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 12510x2520x3200, Išoriniai technikos matmenys: 14750x2600x4500

    Dengtos priekabos
    2007
    Švedija, Halmstad

    POA
  • NTM TYP UTP-39L, 1998, Dengtos priekabosNTM TYP UTP-39LPaskutinis patikrinimas: 2019-10-02, Registracijos metai: 1998-06-23, Ašių tiltų tipas: 2+2, Maksimali apkrova: 25660, Bendras svoris: 38000, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 12 4 , Išoriniai technikos matmenys: 14 6 , Kėbulo pasirinkimo variantai: Galinės durys Full side opening

    Dengtos priekabos
    1998
    Švedija, Trelleborg

    4 857 EUR
  • Norfrig, 2019, Dengtos priekabosNorfrigKrovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 12255x2495x3095

    Dengtos priekabos
    2019
    Švedija, Örebro

    POA
  • Ekeri, 2007, Dengtos priekabosEkeriPaskutinis patikrinimas: 20190401, Registracijos metai: 2006, Maksimali apkrova: 27700, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 12510x2520x3200, Išoriniai technikos matmenys: 14750x2600x4500, Priekinių padangų dydis: 385/55R225, Galinių padangų dydis: 385/55R225

    Dengtos priekabos
    2007
    Švedija, Halmstad

    POA
  • Sävsjö 130*250 m. kåpa, 2020, Dengtos priekabosSävsjö 130*250 m. kåpaGamybos šalis: SE

    Dengtos priekabos
    2020
    Švedija, Floby

    2 171 EUR
  • Schmitz Skåpsläp Öppningsbar sida 4-axlig, 2007, Dengtos priekabosSchmitz Skåpsläp Öppningsbar sida 4-axligAšių tiltų tipas: 4, Maksimali apkrova: 25360, Bendras svoris: 36000, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 12 53L2 51BH3 24

    Dengtos priekabos
    2007
    Švedija, Karlstad

    12 389 EUR
  • Limetec, 2016, Dengtos priekabosLimetecPaskutinis patikrinimas: 20201201, Buvusių savininkų skaičius: 2, Registracijos metai: 2016, Ašių tiltų tipas: 4, Maksimali apkrova: 26660, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 12350, Išoriniai technikos matmenys: 2600x4500, Priekinių padangų dydis: 385/55R225, Galinių padangų dydis: 385/55R225

    Dengtos priekabos
    2016
    Švedija, Halmstad

    POA
  • HRD NTZ, 2008, Dengtos priekabosHRD NTZPaskutinis patikrinimas: 2019-05-09, Registracijos metai: 2008-07-03, Gamintojas: HRD, Ašių tiltų tipas: 3, Atstumas tarp ratų ašių: 1820, Maksimali apkrova: 25380, Bendras svoris: 35000, Stabdžiai: Tryckluft, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 13410 x 2560 x 2670 , Išoriniai technikos matmenys: 13.7 x 2.6 , Priekinių padangų dydis: 275/70R22 5 , Galinių padangų dydis: 275/70R22 5 , Spalva: Röd, Kėbulo pasirinkimo variantai: Galinis keltuvas

    Dengtos priekabos
    2008
    Švedija, Trelleborg

    3 865 EUR

Kaip Mascus išsirinkti naudota vilkika?

Vilkikai paprastai apibudinami kaip transporto priemones, prie kuriu galima prikabinti priekaba ir taip transportuoti norima krovini. Šios transporto priemones dažniausiai varomos ratais, kartais – vikšrais. Tokie vilkikai skirti važiuoti prastais gruntiniais keliais arba bekele. Mascus svetaineje – didžiausias keliu vilkiku pasirinkimas.

Vilkiku paskirtis

Vilkiku ir sunkvežimiu ištakos – XIX amžiuje, taip vadinamos garo mašinos. Veliau – ir su vidaus degimo varikliu. XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje tai nebuvo populiarios transporto priemones. Pirma, dauguma keliu buvo pritaikyti arkliu tempiamiems vežimams, o antra – garo varikliu varomos transporto priemones galejo nuvažiuoti labai nedideli atstuma. Dažniausiai – nuo gamyklos iki artimiausios traukiniu stoties. Nors dyzelinis variklis išrastas dar 1890 metais, iki XX amžiaus 4 dešimtmecio gamintuose vilkikuose jis buvo praktiškai nenaudojamas. Vilkikai – tai ratines arba vikšrines transporto priemonems. Ju paskirtis – vilkti ivairias priekabas, puspriekabes, kita nesavaeige technika, kuri turi važiuokle. Populiariausi pasaulyje – keliu vilkikai. Tai – galingi automobiliai, velkantys puspriekabes. Toki prekiu gabenimo sprendima – vežima vilkiku – dažniausiai renkasi vežejai. Jo privalumai – didele manevro laisve, galima pristatyti didelius kiekius prekiu, atkabinti ir palikti krovini užsakovui. Be to, keliu vilkikai gali vilkti ne viena, o kelias ir daugiau sukabintas priekabas. Del tokio patogaus prekiu gabenimo budo vilkikai – dabar viena populiariausiu transporto priemoniu rušiu. Mascus galite rinktis iš daugiau nei 13 tukst. naudotu vilkiku skelbimu.

Vilkiku rušys

Vilkikai gali tureti daug ašiu, nelygu kokios apkrovos pageidaujate. Ašiu tiltu konfiguracija gali buti ivairi. Dažniausiai pasitaikantys tipai yra: 4x2, 6x2 ir 6x4. Tiesa, kai kurie gamintojai siulo ir 6x6, 8x6, 8x8, 10x8, net 10x10 variantus. Europoje dažniausiai naudojama 4x2 ir 6x2 ašiu tiltu konfiguracija. Užpakaline ašis kartais gali buti pakeliama, kai krovinys yra lengvas, kai vilkikas važiuoja be priekabos. Vilkiko vairuotojo kabina dažniausiai yra vienu ar daugiau gultu. Miegamoji vieta buna irengta arba užpakalineje kabinos dalyje, arba viršutineje. Vilkiku kabinos gali buti su varikliu priekyje arba apacioje. Vilkikai su varikliu priekyje, kaip daugumoje automobiliu, paplite Šiaures Amerikoje. Vilkikai su kabina virš variklio (vilkikai plokšciu priekiu) su vairavimo vieta ties priekine ašimi – placiai naudojami Europoje ir Japonijoje. Tokiu vilkiku privalumai – geras matomumas, manevringumas. Variklis pasiekiamas vairuotojo kabina pakeliant.

Vilkiku parametrai

Vilkikai paprastai yra varomi dyzeliniais varikliais. Ju galia gali svyruoti nuo 250 iki 680 arklio galiu (AG), transmisija – nuo 8 iki 16 pavaru. Kiti svarbus vilkiko parametrai: variklio darbinis turis, transmisija, emisijos klase, atstumas tarp ratu, priekiniu ir galiniu padangu dydžiai, priekabu tipai. Vilkikai buna aprupinti borto kompiuteriais, oro kondicionieriais, elektriniais veidrodeliais, su šaldytuvais, ruko žibintais, keliais kuro bakais, ABS (stabdžiu antiblokavimo sistema), pagalbiniu šildymu ir kitais priedais. Mascus galite rasti populiariausius vilkiku gamintoju Mercedes-Benz , Volvo, Scania, MAN modelius. Populiariausi Mercedes-Benz vilkiku modeliai yra: Actros, Axor, 1844 ir kiti; Volvo - FH13, FH12, VNL64T, FH500; Scania - R440, R420, R480; MAN - TGX18, TGX 18.480, TGA18, TGX18.

Kaip parduoti naudota vilkika?

Noredami parduoti naudota vilkika turite užsiregistruoti Mascus kaip imone arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildoma funkcionaluma. Pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus vilkikus reguliariai, užsiregistruokite kaip platintojas.

Kaip nupirkti naudota vilkika?

Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius ji parduodancio asmens ar imones duomenis: varda ir pavarde, bendroves pavadinima, telefona, elektronini pašta. Noredami išsiaiškinti detales apie preke, susisiekite su pardaveju. Jei Mascus nerandate jums tinkanciu naudotu vilkiku skelbimu, siulome pasinaudoti ir ideti pirkimo užklausa – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siulo naudotus vilkikus. O platintojai, kurie tures jums tinkamu pasiulymu, gales susisiekti su jumis tiesiogiai.