Naudotų įrengimų paieška Uždaryti » Išankstinė paieška

    Įdėti pirkimo užklausą
    Mascus tinklaraščio naujienos
    Skelbimų skaičius: 62

    Naudoti Iveco gaisrinės ir kitos komunalinės paskirties transporto priemonės pardavimui

    Peržiūrėti visus naudotų Iveco naudotas viešųjų paslaugų transportas pardavimo skelbimus visoje Europoje. Naujausi skelbimai yra sąrašo pradžioje. Norėdami rūšiuoti Iveco naudotas viešųjų paslaugų transportas pardavimo skelbimus, spustelėkite ant rūšiavimo mygtukų, pavyzdžiui, pagal gamintoją, metus, kainą, buvimo šalį. Jei norite ieškoti kitų naudota aplinkos tvarkymo technika, spustelėkite ant šios nuorodos.
    Skaityti daugiau Uždaryti
    skelbimai/puslapis
    • Iveco GINAF C3127N, 2007, ŠiukšliavežėsIveco GINAF C3127NVariklio galia: 310, Kita informacija: Transmisija: Allison, 6 pavaros, automatinė Tuščias svoris: 17,640 kg Naudingoji apkrova: 9 360 kg Ratų bazė: 525 cm Kranas: HIAB 210W-3 TecPriedai: Not exploited in LithuaniaABSAirbagsEl. klimato kontrolėEl. valdomi langai

      Šiukšliavežės
      2007
      Lietuva, Plungė

      31 000 EUR
    • Iveco Daily, 2004, Visuotinės / bendrosios paskirties automobiliaiIveco Daily 60C15Kita informacija: SUNKVEŽIMIŲ PERVEŽIMAI, Transportuojame vilkikus, sunkvežimius, spec. , statybine technika. Parduodame lizingu. GALIMAS JŪSŲ AUTOPriedai: Available for leasingNot exploited in LithuaniaFor exchangeABSAudio equipmentAirbagsEl. reguliuojami vei

      Visuotinės / bendrosios paskirties automobiliai
      2004
      Lietuva, Plungė

      19 000 EUR
    • Iveco ML75E17P Eurocargo, 2002, Visuotinės / bendrosios paskirties automobiliaiIveco ML75E17P EurocargoRegistracijos metai: 2002, Gamybos šalis: DE, Kėbulo pasirinkimo variantai: Domkratas

      Visuotinės / bendrosios paskirties automobiliai
      2002 486 542 km
      Lenkija, 89-300 Wyrzysk

      6 772 EUR
    • Iveco 80E17 Eurocargo Feuerwehr Euro 3 Wassertank Leucht, 2006, GaisrinėsIveco 80E17 Eurocargo Feuerwehr Euro 3 Wassertank LeuchtVariklio tipas: Dyzelinis, Registracijos metai: 25.08.2006, Ašių tiltų konfigūracija: 4x2, Važiavimas: Kairysis, Variklio galia: 169.95, Transmisija: Schaltgetriebe, Emisijos klasė: Euro 3, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Spalva: rot, Sėdynių skaičius: 3, Kėbulo pasirinkimo variantai: Diferencialo blokavimas Elektra valdomi langai Vairuotojo sėdynė su oro pagalve Signalizacijos sistema Imobilaizeris ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

      Gaisrinės
      2006 60 562 km
      Vokietija

      26 900 EUR
    • Iveco 80E17 Eurocargo GIMAEX Feuerwehr Euro 3 Wassertank, 2006, GaisrinėsIveco 80E17 Eurocargo GIMAEX Feuerwehr Euro 3 WassertankVariklio tipas: Dyzelinis, Registracijos metai: 25.08.2006

      Gaisrinės
      2006 46 911 km
      Vokietija

      25 900 EUR
    • Iveco 120-25 4x4 Feuerwehr Autobomba, 1987, GaisrinėsIveco 120-25 4x4 Feuerwehr AutobombaBuvusių savininkų skaičius: 1, Bendras įvertinimas (1-5): 4, Ašių tiltų konfigūracija: 4x4, Variklio galia: 255.61, Variklio darbo tūris: 12675, Transmisija: Manuell 6 Gang, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Sėdynių skaičius: 6, Kėbulo pasirinkimo variantai: Variklinis stabdys Diferencialo blokavimas Variklinis stabdys Signalizacijos sistema Pagalbinis šildymas Avarinis trikampis ženklas Rūko žibintai Skydelis nuo saulės

      Gaisrinės
      1987 24 700 km
      Vokietija

      7 850 EUR
    • Iveco 120-23, 1992, GaisrinėsIveco Magirus 120-23 AW 4x4 LF16-12 Feuerwehr 1600LiterVariklio tipas: Dyzelinis, Registracijos metai: 02.11.1992, Ašių tiltų konfigūracija: 4x4, Pavaros tipas: Visi, Važiavimas: Kairysis, Kabina: Ekipažo kabina, Variklio galia: 233.31, Variklio darbo tūris: 13383, Maksimalus greitis: 93, Transmisija: Automatik, Transporto svoris: 8140, Bendras svoris: 13500, Transporto matmenys (IxPxA): 0.01 x 0 x 0 , Spalva: rot, Sėdynių skaičius: 9

      Gaisrinės
      1992 114 767 km
      Vokietija, 90530 Wendelstein

      7 900 EUR
    • Iveco Magirus 75-14 LF 8/6 Pumpe Wassertank Feuerwehr, 1991, GaisrinėsIveco Magirus 75-14 LF 8/6 Pumpe Wassertank FeuerwehrVariklio tipas: Dyzelinis, Registracijos metai: 20.02.1991, Ašių tiltų konfigūracija: 4x2, Važiavimas: Kairysis, Variklio darbo tūris: 6128, Maksimalus greitis: 96, Transmisija: Schaltgetriebe, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Bako talpa: 800, Spalva: rot, Sėdynių skaičius: 9, Kėbulo pasirinkimo variantai: Diferencialo blokavimas

      Gaisrinės
      1991 17 633 km
      Vokietija

      7 900 EUR
    • Iveco 160-30, 1994, GaisrinėsIveco 160 30 Feuerwehr LF24 4x4 Bj. 94 Dachmonitor SchauVariklio tipas: Dyzelinis, Registracijos metai: 03.03.1994, Ašių tiltų konfigūracija: 4x4, Pavaros tipas: Visi, Važiavimas: Kairysis, Kabina: Ekipažo kabina, Variklio galia: 315.43, Variklio darbo tūris: 12763, Maksimalus greitis: 93, Transmisija: Automatik, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Spalva: rot, Sėdynių skaičius: 9, Kėbulo pasirinkimo variantai: Diferencialo blokavimas Pagalbinis šildymas ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema) Rūko žibintai

      Gaisrinės
      1994 42 254 km
      Vokietija

      14 900 EUR
    • Iveco 90-13 Zellinger Wasserwagen Water Supply GSE Airpo, 1985, Visuotinės / bendrosios paskirties automobiliaiIveco 90-13 Zellinger Wasserwagen Water Supply GSE Airpo

      Visuotinės / bendrosios paskirties automobiliai
      1985 124 769 km
      Vokietija

      11 900 EUR
    • Iveco 260E 37, 1998, Visuotinės / bendrosios paskirties automobiliaiIveco MP260E37W/4200Buvusių savininkų skaičius: 1, Ašių tiltų konfigūracija: 6x6, Kabina: Kabina be miegamosios vietos, Važiavimas: Kairysis, Maksimali apkrova: 24000, Bendras svoris: 13300, Išoriniai technikos matmenys: 3.49 x 9.05 x 2.55 , Spalva: Militær, Kėbulo pasirinkimo variantai: Kranas

      Visuotinės / bendrosios paskirties automobiliai
      1998 45 670 km
      Danija

      29 440 EUR
    • Iveco 260E 37, 2000, Visuotinės / bendrosios paskirties automobiliaiIveco 260 E 37Buvusių savininkų skaičius: 1, Ašių tiltų konfigūracija: 6x4, Kabina: Kabina be miegamosios vietos, Važiavimas: Kairysis, Išoriniai technikos matmenys: 3.26 x 8.8 x 2.55 , Spalva: Militær

      Visuotinės / bendrosios paskirties automobiliai
      2000 67 420 km
      Danija

      21 010 EUR
    • Iveco MP410E42W, 2000, Visuotinės / bendrosios paskirties automobiliaiIveco MP410E42WAšių tiltų konfigūracija: 8x8, Kabina: Kabina be miegamosios vietos, Važiavimas: Kairysis, Maksimali apkrova: 11800, Bendras svoris: 37000, Išoriniai technikos matmenys: 3.65 x 9.25 x 2.55 , Spalva: Militær

      Visuotinės / bendrosios paskirties automobiliai
      2000 48 761 km
      Danija

      33 455 EUR
    • Iveco ., 2000, Visuotinės / bendrosios paskirties automobiliaiIveco .Ašių tiltų konfigūracija: 6x6, Kabina: Kabina be miegamosios vietos, Važiavimas: Kairysis, Maksimali apkrova: 11800, Bendras svoris: 37000, Spalva: Militær

      Visuotinės / bendrosios paskirties automobiliai
      2000 49 766 km
      Danija

      25 426 EUR
    • Iveco ML180E21 4x2 vacuum tank, 2004, Kombinuotos paskirties / vakuuminiai sunkvežimiaiIveco ML180E21 4x2 vacuum tankRegistracijos metai: 2004, Variklio galia: 286, Transmisija: 6 gears Manual gearbox , Atstumas tarp ratų ašių: 420 cm, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Bendras svoris: 21500, Likęs priekinių padangų protektorius: 50% / 85%%, Likęs galinių padangų protektorius: 60% / 80%%, Priekinių padangų dydis: 12R22 5 , Galinių padangų dydis: 12R22 5 , Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

      Kombinuotos paskirties / vakuuminiai sunkvežimiai
      2004
      Olandijos, Hoogerheide, Nederland
      24h

      26 000 EUR
    • Iveco Daily, 2016, ŠiukšliavežėsIveco Daily 70C15 VDK 7m3Bendras įvertinimas (1-5): 4, Registracijos metai: 2016, Kabina: Kabina be miegamosios vietos, Variklio galia: 145, Variklio darbo tūris: 2998, Transmisija: Manual gearbox, Emisijos klasė: Euro 5, Atstumas tarp ratų ašių: 345 cm, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Bendras svoris: 7000, Likęs priekinių padangų protektorius: 60% / 60%%, Likęs galinių padangų protektorius: 50% / 50%%, Priekinių padangų dydis: 228/75R16, Galinių padangų dydis: 225/75R1

      Šiukšliavežės
      2016 62 572 km
      Olandijos, ANDELST, Nederland
      7d

      52 500 EUR
    • Iškeltas
      Iveco 150E 23, 2003, GaisrinėsIveco 150E 23Variklio tipas: Dyzelinis

      Gaisrinės
      2003 50 915 km
      Portugalija

      POA
    • Iškeltas
      Iveco 130E 23, 1998, GaisrinėsIveco 130E230Variklio tipas: Dyzelinis

      Gaisrinės
      1998 58 000 km
      Portugalija

      POA
    • Iveco ML 80E17K Calamiteiten truck, Electricity 30 KVA g, 2006, GaisrinėsIveco ML 80E17K Calamiteiten truck, Electricity 30 KVA gVariklio tipas: Dyzelinis, Registracijos metai: 2006, Ašių tiltų konfigūracija: 4x2, Variklio galia: 170, Transmisija: 6 gears Manual gearbox , Emisijos klasė: Euro 3, Atstumas tarp ratų ašių: 270 cm, Transporto svoris: 5310, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Bendras svoris: 8000, Likęs priekinių padangų protektorius: 90%%, Likęs galinių padangų protektorius: 85%%, Priekinių padangų dydis: 9.5 R 17.5

      Gaisrinės
      2006 43 786 km
      Olandijos, Tilburg, Nederland

      19 750 EUR
    • Iveco Unic 75PC 4x4, feuerwehr - fire brigade - brandwee, 1979, GaisrinėsIveco Unic 75PC 4x4, feuerwehr - fire brigade - brandweeVariklio tipas: Dyzelinis, Registracijos metai: 1979, Ašių tiltų konfigūracija: 4x4, Pavaros tipas: Visi, Transmisija: 5 gears Manual gearbox , Atstumas tarp ratų ašių: 280 cm, Transporto svoris: 5640, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Bendras svoris: 7850, Likęs priekinių padangų protektorius: 10%%, Likęs galinių padangų protektorius: 20%%, Priekinių padangų dydis: 14 5 R20 , Galinių padangų dydis: 14 5 R20

      Gaisrinės
      1979 23 395 km
      Olandijos, Tilburg, Nederland

      9 500 EUR

    Kaip Mascus išsirinkti naudota vilkika?

    Vilkikai paprastai apibudinami kaip transporto priemones, prie kuriu galima prikabinti priekaba ir taip transportuoti norima krovini. Šios transporto priemones dažniausiai varomos ratais, kartais – vikšrais. Tokie vilkikai skirti važiuoti prastais gruntiniais keliais arba bekele. Mascus svetaineje – didžiausias keliu vilkiku pasirinkimas.

    Vilkiku paskirtis

    Vilkiku ir sunkvežimiu ištakos – XIX amžiuje, taip vadinamos garo mašinos. Veliau – ir su vidaus degimo varikliu. XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje tai nebuvo populiarios transporto priemones. Pirma, dauguma keliu buvo pritaikyti arkliu tempiamiems vežimams, o antra – garo varikliu varomos transporto priemones galejo nuvažiuoti labai nedideli atstuma. Dažniausiai – nuo gamyklos iki artimiausios traukiniu stoties. Nors dyzelinis variklis išrastas dar 1890 metais, iki XX amžiaus 4 dešimtmecio gamintuose vilkikuose jis buvo praktiškai nenaudojamas. Vilkikai – tai ratines arba vikšrines transporto priemonems. Ju paskirtis – vilkti ivairias priekabas, puspriekabes, kita nesavaeige technika, kuri turi važiuokle. Populiariausi pasaulyje – keliu vilkikai. Tai – galingi automobiliai, velkantys puspriekabes. Toki prekiu gabenimo sprendima – vežima vilkiku – dažniausiai renkasi vežejai. Jo privalumai – didele manevro laisve, galima pristatyti didelius kiekius prekiu, atkabinti ir palikti krovini užsakovui. Be to, keliu vilkikai gali vilkti ne viena, o kelias ir daugiau sukabintas priekabas. Del tokio patogaus prekiu gabenimo budo vilkikai – dabar viena populiariausiu transporto priemoniu rušiu. Mascus galite rinktis iš daugiau nei 13 tukst. naudotu vilkiku skelbimu.

    Vilkiku rušys

    Vilkikai gali tureti daug ašiu, nelygu kokios apkrovos pageidaujate. Ašiu tiltu konfiguracija gali buti ivairi. Dažniausiai pasitaikantys tipai yra: 4x2, 6x2 ir 6x4. Tiesa, kai kurie gamintojai siulo ir 6x6, 8x6, 8x8, 10x8, net 10x10 variantus. Europoje dažniausiai naudojama 4x2 ir 6x2 ašiu tiltu konfiguracija. Užpakaline ašis kartais gali buti pakeliama, kai krovinys yra lengvas, kai vilkikas važiuoja be priekabos. Vilkiko vairuotojo kabina dažniausiai yra vienu ar daugiau gultu. Miegamoji vieta buna irengta arba užpakalineje kabinos dalyje, arba viršutineje. Vilkiku kabinos gali buti su varikliu priekyje arba apacioje. Vilkikai su varikliu priekyje, kaip daugumoje automobiliu, paplite Šiaures Amerikoje. Vilkikai su kabina virš variklio (vilkikai plokšciu priekiu) su vairavimo vieta ties priekine ašimi – placiai naudojami Europoje ir Japonijoje. Tokiu vilkiku privalumai – geras matomumas, manevringumas. Variklis pasiekiamas vairuotojo kabina pakeliant.

    Vilkiku parametrai

    Vilkikai paprastai yra varomi dyzeliniais varikliais. Ju galia gali svyruoti nuo 250 iki 680 arklio galiu (AG), transmisija – nuo 8 iki 16 pavaru. Kiti svarbus vilkiko parametrai: variklio darbinis turis, transmisija, emisijos klase, atstumas tarp ratu, priekiniu ir galiniu padangu dydžiai, priekabu tipai. Vilkikai buna aprupinti borto kompiuteriais, oro kondicionieriais, elektriniais veidrodeliais, su šaldytuvais, ruko žibintais, keliais kuro bakais, ABS (stabdžiu antiblokavimo sistema), pagalbiniu šildymu ir kitais priedais. Mascus galite rasti populiariausius vilkiku gamintoju Mercedes-Benz , Volvo, Scania, MAN modelius. Populiariausi Mercedes-Benz vilkiku modeliai yra: Actros, Axor, 1844 ir kiti; Volvo - FH13, FH12, VNL64T, FH500; Scania - R440, R420, R480; MAN - TGX18, TGX 18.480, TGA18, TGX18.

    Kaip parduoti naudota vilkika?

    Noredami parduoti naudota vilkika turite užsiregistruoti Mascus kaip imone arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildoma funkcionaluma. Pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus vilkikus reguliariai, užsiregistruokite kaip platintojas.

    Kaip nupirkti naudota vilkika?

    Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius ji parduodancio asmens ar imones duomenis: varda ir pavarde, bendroves pavadinima, telefona, elektronini pašta. Noredami išsiaiškinti detales apie preke, susisiekite su pardaveju. Jei Mascus nerandate jums tinkanciu naudotu vilkiku skelbimu, siulome pasinaudoti ir ideti pirkimo užklausa – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siulo naudotus vilkikus. O platintojai, kurie tures jums tinkamu pasiulymu, gales susisiekti su jumis tiesiogiai.