Skelbimų skaičius: 153

konteinerių nuožulnaus pakėlimo ant platformos krautuvai

Žemiau yra pateiktas šių konteinerių nuožulnaus pakėlimo ant platformos krautuvai kategorijų parduodamų naudotų transporto priemonių sąrašas. Norint rasti specifinę transporto priemonę kategorijoje konteinerių nuožulnaus pakėlimo ant platformos krautuvai ar surasti kitus naudotus mechanizmus ar transporto priemones transportavimui, prašome spausti "nauja paieška" mygtuką.

Parodyti aprašą >> Paslėpti aprašą

Žemiau yra pateiktas šių konteinerių nuožulnaus pakėlimo ant platformos krautuvai kategorijų parduodamų naudotų transporto priemonių sąrašas. Norint rasti specifinę transporto priemonę kategorijoje konteinerių nuožulnaus pakėlimo ant platformos krautuvai ar surasti kitus naudotus mechanizmus ar transporto priemones transportavimui, prašome spausti "nauja paieška" mygtuką.

Skaityti daugiau Uždaryti
skelbimai/puslapis
  • Krone SDC27, 2006, Konteinerių priekabos

    Krone SDC27

    Konteinerių priekabos
    2006
    Latvija

    6 500 EUR
  •  Przyczepa BDF POPP JOH, 1994, Konteinerių priekabos

    Przyczepa BDF POPP JOHMaksimali apkrova: 11000, Bendras svoris: 14400, Išoriniai technikos matmenys: 7m/2 5m

    Konteinerių priekabos
    1994
    Lenkija

    3 471 EUR
  • Meiller G18, 2004, Konteinerių priekabos

    Meiller G18

    Konteinerių priekabos
    2004
    Lenkija

    4 073 EUR
  • Meiller G 18, 2003, Konteinerių priekabos

    Meiller G 18Pakabos tipas: Oro-oro

    Konteinerių priekabos
    2003
    Lenkija

    3 633 EUR
  •  Nor-Slep SL20 2-AXEL, 2010, Konteinerių priekabos

    Nor-Slep SL20 2-AXELRegistracijos metai: 2010, Priekinių padangų dydis: 265/70 R 19 5 , Galinių padangų dydis: 265/70 R 19 5 , Maksimali apkrova: 16730, Bendras svoris: 20000, Pakabos tipas: Oro-oro

    Konteinerių priekabos
    2010
    Estija, Otepää

    4 100 EUR
  • Krone Happy Trailer 3-axel BDF, 2007, Konteinerių priekabos

    Krone Happy Trailer 3-axel BDFBendras įvertinimas (1-5): 5, Registracijos metai: 19.06.2007, Ašių tiltų tipas: 3, Atstumas tarp ratų ašių: 1320/4480, Maksimali apkrova: 22310, Bendras svoris: 27000, Pakabos tipas: Oro-oro, Likęs priekinių padangų protektorius: 30%, Likęs galinių padangų protektorius: 40%, Priekinių padangų dydis: 455/40 R 22 5 , Galinių padangų dydis: 455/40 R 22 5

    Konteinerių priekabos
    2007
    Estija, Otepää

    2 900 EUR
  • Krone HFR 3 AXEL Containertrailer, BPW Eco plus, 2004, Konteinerių priekabos

    Krone HFR 3 AXEL Containertrailer, BPW Eco plusBendras įvertinimas (1-5): 4, Registracijos metai: 13.08.2004, Ašių tiltų tipas: 3, Maksimali apkrova: 19500, Bendras svoris: 24000, Pakabos tipas: Oro-oro, Likęs priekinių padangų protektorius: 20%, Likęs galinių padangų protektorius: 20%, Priekinių padangų dydis: 385/65 R22 5 , Galinių padangų dydis: 385/65 R22 5 , Spalva: hall

    Konteinerių priekabos
    2004
    Estija, Otepää

    3 250 EUR
  • Krone Happy Trailer 3-axel BDF, 2007, Konteinerių priekabos

    Krone Happy Trailer 3-axel BDFBendras įvertinimas (1-5): 5, Registracijos metai: 19.06.2007, Ašių tiltų tipas: 1+2, Maksimali apkrova: 22310, Bendras svoris: 27000, Pakabos tipas: Oro-oro, Likęs priekinių padangų protektorius: 40%, Likęs galinių padangų protektorius: 40%, Priekinių padangų dydis: 455/40 R22 5 , Galinių padangų dydis: 455/40 R22 5

    Konteinerių priekabos
    2007
    Estija, Otepää

    4 500 EUR
  • Krone ZZW18, прицеп-контейнеровоз БДФ, 2015, Konteinerių priekabos

    Krone ZZW18, прицеп-контейнеровоз БДФAšių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 15000, Bendras svoris: 18000, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Gamybos šalis: DE

    Konteinerių priekabos
    2015
    Rusija

    20 900 EUR
  • RKP RKP-3-9.0-AUKA, 2003, Konteinerių priekabos

    RKP -3-9.0-AUKARegistracijos metai: 2003-07-10, Ašių tiltų tipas: 1+2, Atstumas tarp ratų ašių: 4380, Maksimali apkrova: 22260, Bendras svoris: 30000

    Konteinerių priekabos
    2003
    Švedija, Trelleborg

    6 650 EUR
  • RKP 4-axlar Lastväxlarsläp, 1984, Konteinerių priekabos

    RKP 4-axlar Lastväxlarsläp

    Konteinerių priekabos
    1984
    Švedija

    6 746 EUR
  • RKP RKP-3-8,8-AUKA, 2002, Konteinerių priekabos

    RKP -3-8,8-AUKARegistracijos metai: 2003-03-12, Ašių tiltų tipas: 1+2, Atstumas tarp ratų ašių: 4580, Maksimali apkrova: 22220, Bendras svoris: 30000, Išoriniai technikos matmenys: 12100, Priekinių padangų dydis: 295/80R22 5 , Galinių padangų dydis: 425/65R22 5

    Konteinerių priekabos
    2002
    Švedija, Trelleborg

    7 614 EUR
  • SLP 4-12800-vs, 1998, Konteinerių priekabos

    SLP 4-12800-vsPaskutinis patikrinimas: 2017-03-30, Bendras įvertinimas (1-5): 2, Registracijos metai: 1998, Gamintojas: slp, Atstumas tarp ratų ašių: 1360/7210/1820, Maksimali apkrova: 28000, Bendras svoris: 38000, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo darbo tipas: Pastovus, Išoriniai technikos matmenys: 16100x2440, Priekinių padangų dydis: 275/70R22 5 , Galinių padangų dydis: 275/70R22 5 , Gamybos šalis: SE

    Konteinerių priekabos
    1998
    Švedija, Eda Chalrlottenberg

    5 783 EUR
  •  Lastväxlar släp CTS Nordicc Lastväxlar släp CTS, 2017, Konteinerių priekabos

    Lastväxlar släp CTS Nordicc Lastväxlar släp CTSBendras įvertinimas (1-5): 5, Bendras svoris: 3500, Gamybos šalis: CZ

    Konteinerių priekabos
    2017
    Švedija, Ljungby

    12 143 EUR
  •  Släp Div, Konteinerių priekabos

    Släp Div

    Konteinerių priekabos

    Švedija

    POA
  •  Hufferman (OP-släpet), 2011, Konteinerių priekabos

    Hufferman (OP-släpet)Bendras įvertinimas (1-5): 3, Atstumas tarp ratų ašių: Ne, Priekinių padangų dydis: 265/70R19.5, Galinių padangų dydis: 265/70R19.5

    Konteinerių priekabos
    2011
    Švedija

    38 069 EUR
  • Lagab kalmar 5520-2-2TL-L, 1987, Konteinerių priekabos

    Lagab kalmar 5520-2-2TL-LPaskutinis patikrinimas: 2018-06-21, Bendras įvertinimas (1-5): 3, Gamintojas: lagab, Ašių tiltų tipas: 1+1, Atstumas tarp ratų ašių: 5 20 m , Maksimali apkrova: 16200, Bendras svoris: 20, Stabdžiai: Trummor, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo darbo tipas: Euro, Išoriniai technikos matmenys: 9 20 , Likęs priekinių padangų protektorius: 50%, Likęs galinių padangų protektorius: 50%, Priekinių padangų dydis: 275/70-22 5 , Galinių padangų dydis: 275/70-22 5

    Konteinerių priekabos
    1987
    Švedija, Örebro

    2 891 EUR
  • Härryda Hlbs-270-S, 2009, Konteinerių priekabos

    Härryda Hlbs-270-SRegistracijos metai: 2009, Ašių tiltų tipas: 1+2, Atstumas tarp ratų ašių: 3700/1310, Maksimali apkrova: 20440, Bendras svoris: 27000, Stabdžiai: Skivbroms, Pakabos tipas: Oro-oro, Kėbulo darbo tipas: Mega, Priekinių padangų dydis: 265/70R19 5 , Galinių padangų dydis: 265/70R19 5

    Konteinerių priekabos
    2009
    Švedija, SKARA

    POA
  •  Trailer AMT ADR Containertrailer, 2017, Konteinerių priekabos

    Trailer AMT ADR ContainertrailerLikęs priekinių padangų protektorius: 100%, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Likęs galinių padangų protektorius: 100%, Atstumas tarp ratų ašių: 1310+1710, Priekinių padangų dydis: 385/65R22 5" , Pakabos tipas: Oro-oro

    Konteinerių priekabos
    2017
    Švedija, Varberg

    POA
  •  MK SLÄP VÄXLAR SLÄP 4AXL, 1988, Konteinerių priekabos

    MK SLÄP VÄXLAR SLÄP 4AXLPaskutinis patikrinimas: 2017-09-20, Registracijos metai: 1988-10-12, Ašių tiltų tipas: 2+2, Maksimali apkrova: 26860, Bendras svoris: 34000, Pakabos tipas: Parabolinis-parabolinis, Išoriniai technikos matmenys: 15 35 , Priekinių padangų dydis: 275/80R22.5, Galinių padangų dydis: 275/80R22.5

    Konteinerių priekabos
    1988
    Švedija, TRELLEBORG

    5 686 EUR

Kaip Mascus išsirinkti naudotą vilkiką?

Vilkikai paprastai apibūdinami kaip transporto priemonės, prie kurių galima prikabinti priekabą ir taip transportuoti norimą krovinį. Šios transporto priemonės dažniausiai varomos ratais, kartais – vikšrais. Tokie vilkikai skirti važiuoti prastais gruntiniais keliais arba bekele. Mascus svetainėje – didžiausias kelių vilkikų pasirinkimas.

Vilkikų paskirtis

Vilkikų ir sunkvežimių ištakos – XIX amžiuje, taip vadinamos garo mašinos. Vėliau – ir su vidaus degimo varikliu. XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje tai nebuvo populiarios transporto priemonės. Pirma, dauguma kelių buvo pritaikyti arklių tempiamiems vežimams, o antra – garo varikliu varomos transporto priemonės galėjo nuvažiuoti labai nedidelį atstumą. Dažniausiai – nuo gamyklos iki artimiausios traukinių stoties. Nors dyzelinis variklis išrastas dar 1890 metais, iki XX amžiaus 4 dešimtmečio gamintuose vilkikuose jis buvo praktiškai nenaudojamas. Vilkikai – tai ratinės arba vikšrinės transporto priemonėms. Jų paskirtis – vilkti įvairias priekabas, puspriekabes, kitą nesavaeigę techniką, kuri turi važiuoklę. Populiariausi pasaulyje – kelių vilkikai. Tai – galingi automobiliai, velkantys puspriekabes. Tokį prekių gabenimo sprendimą – vežimą vilkiku – dažniausiai renkasi vežėjai. Jo privalumai – didelė manevro laisvė, galima pristatyti didelius kiekius prekių, atkabinti ir palikti krovinį užsakovui. Be to, kelių vilkikai gali vilkti ne vieną, o kelias ir daugiau sukabintas priekabas. Dėl tokio patogaus prekių gabenimo būdo vilkikai – dabar viena populiariausių transporto priemonių rūšių. Mascus galite rinktis iš daugiau nei 13 tūkst. naudotų vilkikų skelbimų.

Vilkikų rūšys

Vilkikai gali turėti daug ašių, nelygu kokios apkrovos pageidaujate. Ašių tiltų konfigūracija gali būti įvairi. Dažniausiai pasitaikantys tipai yra: 4x2, 6x2 ir 6x4. Tiesa, kai kurie gamintojai siūlo ir 6x6, 8x6, 8x8, 10x8, net 10x10 variantus. Europoje dažniausiai naudojama 4x2 ir 6x2 ašių tiltų konfigūracija. Užpakalinė ašis kartais gali būti pakeliama, kai krovinys yra lengvas, kai vilkikas važiuoja be priekabos. Vilkiko vairuotojo kabina dažniausiai yra vienu ar daugiau gultu. Miegamoji vieta būna įrengta arba užpakalinėje kabinos dalyje, arba viršutinėje. Vilkikų kabinos gali būti su varikliu priekyje arba apačioje. Vilkikai su varikliu priekyje, kaip daugumoje automobilių, paplitę Šiaurės Amerikoje. Vilkikai su kabina virš variklio (vilkikai plokščiu priekiu) su vairavimo vieta ties priekine ašimi – plačiai naudojami Europoje ir Japonijoje. Tokių vilkikų privalumai – geras matomumas, manevringumas. Variklis pasiekiamas vairuotojo kabiną pakeliant.

Vilkikų parametrai

Vilkikai paprastai yra varomi dyzeliniais varikliais. Jų galia gali svyruoti nuo 250 iki 680 arklio galių (AG), transmisija – nuo 8 iki 16 pavarų. Kiti svarbūs vilkiko parametrai: variklio darbinis tūris, transmisija, emisijos klasė, atstumas tarp ratų, priekinių ir galinių padangų dydžiai, priekabų tipai. Vilkikai būna aprūpinti borto kompiuteriais, oro kondicionieriais, elektriniais veidrodėliais, su šaldytuvais, rūko žibintais, keliais kuro bakais, ABS (stabdžių antiblokavimo sistema), pagalbiniu šildymu ir kitais priedais. Mascus galite rasti populiariausius vilkikų gamintojų Mercedes-Benz, Volvo, Scania, MAN modelius. Populiariausi Mercedes-Benz vilkikų modeliai yra: Actros, Axor, 1844 ir kiti; Volvo - FH13, FH12, VNL64T, FH500; Scania - R440, R420, R480; MAN - TGX18, TGX 18.480, TGA18, TGX18.

Kaip parduoti naudotą vilkiką?

Norėdami parduoti naudotą vilkiką turite užsiregistruoti Mascus kaip įmonė arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildomą funkcionalumą. Pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus vilkikus reguliariai, užsiregistruokite kaip platintojas.

Kaip nupirkti naudotą vilkiką?

Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius jį parduodančio asmens ar įmonės duomenis: vardą ir pavardę, bendrovės pavadinimą, telefoną, elektroninį paštą. Norėdami išsiaiškinti detales apie prekę, susisiekite su pardavėju. Jei Mascus nerandate jums tinkančių naudotų vilkikų skelbimų, siūlome pasinaudoti ir įdėti pirkimo užklausą – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siūlo naudotus vilkikus. O platintojai, kurie turės jums tinkamų pasiūlymų, galės susisiekti su jumis tiesiogiai.