Skelbimų skaičius: 8

šlavimo sunkvežimiai - Vėliausiai per 7 dienas

Žemiau yra pateiktas šių šlavimo sunkvežimiai kategorijų parduodamų naudotų transporto priemonių sąrašas. Norint rasti specifinę transporto priemonę kategorijoje šlavimo sunkvežimiai ar surasti kitus naudotus mechanizmus ar transporto priemones transportavimui, prašome spausti "nauja paieška" mygtuką.

Skaityti daugiau Uždaryti
skelbimai/puslapis
  • Schmidt Swingo Compact 200, 2010, Šlavimo sunkvežimiaiSchmidt Swingo Compact 200 KLIMA SFZRegistracijos metai: 2010-01, Variklio galia: 84, Variklio darbo tūris: 2970, Bendras svoris: 3500, Išoriniai technikos matmenys: 0x1300x2075, Spalva: Weiß, Kėbulo pasirinkimo variantai: Oro kondicionierius

    Šlavimo sunkvežimiai
    2010 9 557 km
    Vokietija
    7d

    10 900 EUR
  • Mercedes-Benz Atego 1324, 2007, Šlavimo sunkvežimiaiMercedes-Benz Atego 1324 4x2 Kehrmaschine Faun Viajet 6R/HPaskutinis patikrinimas: 2020-04, Ašių tiltų konfigūracija: 4x2, Emisijos klasė: Euro 4, Kabina: Kabina be miegamosios vietos, Variklio galia: 238, Variklio darbo tūris: 6374, Transmisija: Schaltgetriebe, Bendras svoris: 15000, Spalva: Orange, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

    Šlavimo sunkvežimiai
    2007 133 268 km
    Vokietija
    7d

    28 890 EUR
  • Ravo 540 Euro 5, 2012, Šlavimo sunkvežimiaiRavo 540 Euro 5Bendras įvertinimas (1-5): 4, Registracijos metai: 2012, Ašių tiltų konfigūracija: 4x2, Emisijos klasė: Euro 5, Atstumas tarp ratų ašių: 180 cm, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Kabina: Kabina be miegamosios vietos, Variklio galia: 160, Transmisija: Automatic, Bendras svoris: 11400, Išoriniai technikos matmenys: 4 65 x 1 80 x 2 60 , Likęs priekinių padangų protektorius: 40% / 40%%, Likęs galinių padangų protektorius: 50% / 50%%, Priekinių padangų dydis: 2

    Šlavimo sunkvežimiai
    2012 10 220 km
    Olandijos, ANDELST, Nederland
    24h

    49 500 EUR
  • Freightliner Business Class M2 112, 2016, Šlavimo sunkvežimiaiFreightliner BUSINESS CLASS M2 112

    Šlavimo sunkvežimiai
    2016
    Jungtinės Valstijos, Maitland, Florida
    7d

    110 617 EUR
  • Renault R3123, 1988, Šlavimo sunkvežimiaiRenault R3123Variklio galia: 420

    Šlavimo sunkvežimiai
    1988
    Prancūzija, Agorastore

    3 500 EUR
  • Renault 270.19, 2005, Šlavimo sunkvežimiaiRenault 270.19Variklio galia: 177

    Šlavimo sunkvežimiai
    2005
    Prancūzija, Agorastore

    3 500 EUR
  • DAF FA CF 180 Faun Viajet, 2018, Šlavimo sunkvežimiaiDAF FA CF 180 Faun ViajetBendras įvertinimas (1-5): 4, Registracijos metai: 2018, Ašių tiltų konfigūracija: 4x2, Emisijos klasė: Euro 6, Atstumas tarp ratų ašių: 320 cm, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Kabina: Kabina be miegamosios vietos, Variklio galia: 184, Variklio darbo tūris: 4500, Transmisija: Manual gearbox, Maksimali apkrova: 1639, Bendras svoris: 7490, Išoriniai technikos matmenys: 5 70 x 2 30 x 2 65 , Likęs priekinių padangų protektorius: 80% / 80%%

    Šlavimo sunkvežimiai
    2018 9 537 km
    Olandijos, ANDELST, Nederland

    129 500 EUR
  • Nerandate ko ieškote? Įdėti pirkimo užklausą
  • DAF 55.220, 2009, Šlavimo sunkvežimiaiDAF 55.220Bendras įvertinimas (1-5): 4, Buvusių savininkų skaičius: 1, Registracijos metai: 2009, Ašių tiltų konfigūracija: 4x2, Emisijos klasė: Euro 5, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Kabina: Kabina be miegamosios vietos, Važiavimas: Kairysis, Variklio galia: 299.12, Transmisija: MANUAL, Likęs priekinių padangų protektorius: 50%, Likęs galinių padangų protektorius: 50%, Spalva: orange

    Šlavimo sunkvežimiai
    2009 300 000 km
    Airija, NAAS IRELAND

    19 500 EUR

Kaip Mascus išsirinkti naudota vilkika?

Vilkikai paprastai apibudinami kaip transporto priemones, prie kuriu galima prikabinti priekaba ir taip transportuoti norima krovini. Šios transporto priemones dažniausiai varomos ratais, kartais – vikšrais. Tokie vilkikai skirti važiuoti prastais gruntiniais keliais arba bekele. Mascus svetaineje – didžiausias keliu vilkiku pasirinkimas.

Vilkiku paskirtis

Vilkiku ir sunkvežimiu ištakos – XIX amžiuje, taip vadinamos garo mašinos. Veliau – ir su vidaus degimo varikliu. XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje tai nebuvo populiarios transporto priemones. Pirma, dauguma keliu buvo pritaikyti arkliu tempiamiems vežimams, o antra – garo varikliu varomos transporto priemones galejo nuvažiuoti labai nedideli atstuma. Dažniausiai – nuo gamyklos iki artimiausios traukiniu stoties. Nors dyzelinis variklis išrastas dar 1890 metais, iki XX amžiaus 4 dešimtmecio gamintuose vilkikuose jis buvo praktiškai nenaudojamas. Vilkikai – tai ratines arba vikšrines transporto priemonems. Ju paskirtis – vilkti ivairias priekabas, puspriekabes, kita nesavaeige technika, kuri turi važiuokle. Populiariausi pasaulyje – keliu vilkikai. Tai – galingi automobiliai, velkantys puspriekabes. Toki prekiu gabenimo sprendima – vežima vilkiku – dažniausiai renkasi vežejai. Jo privalumai – didele manevro laisve, galima pristatyti didelius kiekius prekiu, atkabinti ir palikti krovini užsakovui. Be to, keliu vilkikai gali vilkti ne viena, o kelias ir daugiau sukabintas priekabas. Del tokio patogaus prekiu gabenimo budo vilkikai – dabar viena populiariausiu transporto priemoniu rušiu. Mascus galite rinktis iš daugiau nei 13 tukst. naudotu vilkiku skelbimu.

Vilkiku rušys

Vilkikai gali tureti daug ašiu, nelygu kokios apkrovos pageidaujate. Ašiu tiltu konfiguracija gali buti ivairi. Dažniausiai pasitaikantys tipai yra: 4x2, 6x2 ir 6x4. Tiesa, kai kurie gamintojai siulo ir 6x6, 8x6, 8x8, 10x8, net 10x10 variantus. Europoje dažniausiai naudojama 4x2 ir 6x2 ašiu tiltu konfiguracija. Užpakaline ašis kartais gali buti pakeliama, kai krovinys yra lengvas, kai vilkikas važiuoja be priekabos. Vilkiko vairuotojo kabina dažniausiai yra vienu ar daugiau gultu. Miegamoji vieta buna irengta arba užpakalineje kabinos dalyje, arba viršutineje. Vilkiku kabinos gali buti su varikliu priekyje arba apacioje. Vilkikai su varikliu priekyje, kaip daugumoje automobiliu, paplite Šiaures Amerikoje. Vilkikai su kabina virš variklio (vilkikai plokšciu priekiu) su vairavimo vieta ties priekine ašimi – placiai naudojami Europoje ir Japonijoje. Tokiu vilkiku privalumai – geras matomumas, manevringumas. Variklis pasiekiamas vairuotojo kabina pakeliant.

Vilkiku parametrai

Vilkikai paprastai yra varomi dyzeliniais varikliais. Ju galia gali svyruoti nuo 250 iki 680 arklio galiu (AG), transmisija – nuo 8 iki 16 pavaru. Kiti svarbus vilkiko parametrai: variklio darbinis turis, transmisija, emisijos klase, atstumas tarp ratu, priekiniu ir galiniu padangu dydžiai, priekabu tipai. Vilkikai buna aprupinti borto kompiuteriais, oro kondicionieriais, elektriniais veidrodeliais, su šaldytuvais, ruko žibintais, keliais kuro bakais, ABS (stabdžiu antiblokavimo sistema), pagalbiniu šildymu ir kitais priedais. Mascus galite rasti populiariausius vilkiku gamintoju Mercedes-Benz , Volvo, Scania, MAN modelius. Populiariausi Mercedes-Benz vilkiku modeliai yra: Actros, Axor, 1844 ir kiti; Volvo - FH13, FH12, VNL64T, FH500; Scania - R440, R420, R480; MAN - TGX18, TGX 18.480, TGA18, TGX18.

Kaip parduoti naudota vilkika?

Noredami parduoti naudota vilkika turite užsiregistruoti Mascus kaip imone arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildoma funkcionaluma. Pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus vilkikus reguliariai, užsiregistruokite kaip platintojas.

Kaip nupirkti naudota vilkika?

Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius ji parduodancio asmens ar imones duomenis: varda ir pavarde, bendroves pavadinima, telefona, elektronini pašta. Noredami išsiaiškinti detales apie preke, susisiekite su pardaveju. Jei Mascus nerandate jums tinkanciu naudotu vilkiku skelbimu, siulome pasinaudoti ir ideti pirkimo užklausa – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siulo naudotus vilkikus. O platintojai, kurie tures jums tinkamu pasiulymu, gales susisiekti su jumis tiesiogiai.