Skelbimų skaičius: 24

Naudoti Mercedes-Benz šlavimo sunkvežimiai pardavimui

Peržiūrėti visus naudotų Mercedes-Benz šlavimo sunkvežimiai pardavimo skelbimus visoje Europoje. Naujausi skelbimai yra sąrašo pradžioje. Norėdami rūšiuoti Mercedes-Benz šlavimo sunkvežimiai pardavimo skelbimus, spustelėkite ant rūšiavimo mygtukų, pavyzdžiui, pagal gamintoją, metus, kainą, buvimo šalį. Jei norite ieškoti kitų šlavimo sunkvežimiai, spustelėkite ant šios nuorodos.
Skaityti daugiau Uždaryti
skelbimai/puslapis
  • Mercedes-Benz 1828, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz 1828Variklio galia: 278, Transmisija: Colour, Kita informacija: SUNKVEŽIMIŲ PERVEŽIMAI, Transportuojame vilkikus, sunkvežimius, spec. , statybine technikaPriedai: Not exploited in LithuaniaFor exchangeABSAutonominis šildymasAirbagsEl. reguliuojami veidrodėliaiŠvyturė

    Šlavimo sunkvežimiai

    Lietuva, Plungė

    42 000 EUR
  • Mercedes-Benz 1623, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz 1623Variklio galia: 231, Transmisija: Colour, Kita informacija: SUNKVEŽIMIŲ PERVEŽIMAI, Transportuojame vilkikus, sunkvežimius, spec. , statybine technikaPriedai: Not exploited in LithuaniaFor exchangeABSAutonominis šildymasEl. klimato kontrolėEl. reguliuojami veidrodėliai

    Šlavimo sunkvežimiai

    Lietuva, Plungė

    55 000 EUR
  • Mercedes-Benz 1518, 2003, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz 1518 Selbstf. Arbeit Kehrmaschine FAUN Viajet 6RPaskutinis patikrinimas: 2019-05, Ašių tiltų konfigūracija: 4x2, Emisijos klasė: Euro 3, Variklio galia: 180, Variklio darbo tūris: 4249, Transmisija: Manual gearbox, Bendras svoris: 15000, Spalva: Orange, Kėbulo pasirinkimo variantai: Oro kondicionierius

    Šlavimo sunkvežimiai
    2003 198 192 km
    Lenkija

    17 900 EUR
  • Mercedes-Benz 1518, 2003, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz 1518 Selbstf. Arbeit Kehrmaschine FAUN Viajet 6RPaskutinis patikrinimas: 2019-08, Ašių tiltų konfigūracija: 4x2, Emisijos klasė: Euro 3, Variklio galia: 180, Variklio darbo tūris: 4249, Transmisija: Manual gearbox, Bendras svoris: 15000, Spalva: Orange, Kėbulo pasirinkimo variantai: Oro kondicionierius

    Šlavimo sunkvežimiai
    2003 197 105 km
    Lenkija

    18 900 EUR
  • Mercedes-Benz 1524Kehrmaschine Schmidt SK 600 RHS/Rechtslenker, 2009, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz 1524Kehrmaschine Schmidt SK 600 RHS/RechtslenkerPaskutinis patikrinimas: 2019-07, Ašių tiltų konfigūracija: 4x2, Emisijos klasė: Euro 4, Variklio galia: 238, Variklio darbo tūris: 6374, Transmisija: Schaltgetriebe, Bendras svoris: 15000, Spalva: Orange, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema) Oro kondicionierius

    Šlavimo sunkvežimiai
    2009 147 424 km
    Vokietija

    41 400 EUR
  • Mercedes-Benz 1823 Kehrmaschine Faun Viajet 7 R/L /Linkslenker, 2003, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz 1823 Kehrmaschine Faun Viajet 7 R/L /LinkslenkerAšių tiltų konfigūracija: 4x2, Variklio galia: 231, Variklio darbo tūris: 6374, Transmisija: Schaltgetriebe, Bendras svoris: 18000, Spalva: Gelb, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema) Oro kondicionierius

    Šlavimo sunkvežimiai
    2003 192 666 km
    Vokietija

    18 400 EUR
  • Mercedes-Benz 1414, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz 1414

    Šlavimo sunkvežimiai

    Vokietija

    POA
  • Mercedes-Benz Atego 1323, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz Atego 1323 LKO 4x2 / SKF S7BAšių tiltų konfigūracija: 4x2, Kabina: Kabina be miegamosios vietos, Variklio galia: 231, Variklio darbo tūris: 5132, Transmisija: Automatik, Bendras svoris: 15000, Spalva: Orange, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema) Oro kondicionierius

    Šlavimo sunkvežimiai

    Vokietija

    164 400 EUR
  • Mercedes-Benz Actros, 2005, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz Actros 2032 4x4 Bucher STKF 9500 AirportAšių tiltų konfigūracija: 4x4, Emisijos klasė: Euro 3, Kabina: Kabina be miegamosios vietos, Variklio galia: 320, Variklio darbo tūris: 11946, Transmisija: Halbautomatik, Bendras svoris: 18000, Spalva: Orange, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

    Šlavimo sunkvežimiai
    2005 55 000 km
    Vokietija

    69 890 EUR
  • Mercedes-Benz Actros, 2005, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz MB 2032 Actros 4x4 Bucher 9500 GroßkehrmaschineAšių tiltų konfigūracija: 4x4, Variklio galia: 320, Transmisija: Halbautomatik, Bendras svoris: 18000, Spalva: Orange, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema) Oro kondicionierius

    Šlavimo sunkvežimiai
    2005 41 700 km
    Vokietija

    72 500 EUR
  • Mercedes-Benz Atego 1324, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz Atego 1324 LKO 4x2 / SKF S7BWTAšių tiltų konfigūracija: 4x2, Kabina: Kabina be miegamosios vietos, Variklio galia: 231, Transmisija: Automatik, Bendras svoris: 15000, Spalva: Orange, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema) Oro kondicionierius

    Šlavimo sunkvežimiai

    Vokietija

    174 400 EUR
  • Mercedes-Benz Actros, 2005, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz 2032 Actros 4x4 Bucher STKF 9500 AirportAšių tiltų konfigūracija: 4x4, Variklio galia: 320, Transmisija: Halbautomatik, Bendras svoris: 18000, Spalva: Orange, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema) Oro kondicionierius

    Šlavimo sunkvežimiai
    2005 41 700 km
    Vokietija

    72 500 EUR
  • Mercedes-Benz 1417, 1991, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz Winterdienst 1417 Allrad Kehrmaschine 4 X 4Registracijos metai: 1991-07, Ašių tiltų konfigūracija: 4x4, Bendras svoris: 15000

    Šlavimo sunkvežimiai
    1991 195 818 km
    Vokietija

    9 200 EUR
  • Mercedes-Benz 1617 Sweeper Big Axle, Big Cab, left hand steering, 1990, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz 1617 Sweeper Big Axle, Big Cab, left hand steeringAšių tiltų konfigūracija: 4x2, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Kabina: Kabina su miegamąja vieta, Važiavimas: Kairysis, Variklio galia: 170, Transmisija: Manual, Gamybos šalis: DE, Kėbulo pasirinkimo variantai: Oro kondicionierius

    Šlavimo sunkvežimiai
    1990 266 000 km
    Olandijos, Winterswijk

    7 250 EUR
  • Mercedes-Benz Atego 1823, 2002, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz Atego 18-23 - Haller

    Šlavimo sunkvežimiai
    2002
    Prancūzija, BROCHON

    22 500 EUR
  • Mercedes-Benz Atego 1823, 2002, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz ATEGO 18-23 - HALLER

    Šlavimo sunkvežimiai
    2002
    Prancūzija, BROCHON

    22 500 EUR
  • Mercedes-Benz 1518, 2005, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz 1518 4x2 veegmachineRegistracijos metai: 2005, Ašių tiltų konfigūracija: 4x2, Emisijos klasė: Euro 4, Variklio galia: 180, Kėbulo pasirinkimo variantai: Oro kondicionierius Įrankių dėžė ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

    Šlavimo sunkvežimiai
    2005 192 000 km
    Olandijos, Andelst, Netherlands

    POA
  • Mercedes-Benz Atego 1823, 2002, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz Atego 18-23 - haller

    Šlavimo sunkvežimiai
    2002
    Prancūzija, BROCHON

    22 500 EUR
  • Mercedes-Benz Atego 1823, 2002, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz ATEGO 18-23 - HALLER

    Šlavimo sunkvežimiai
    2002 265 000 km
    Prancūzija, BROCHON

    25 000 EUR
  • Mercedes-Benz Atego 1224, 2013, Šlavimo sunkvežimiai

    Mercedes-Benz Atego 1224 E5 Brock SL 150/2 5m3 veegmachine, sweeRegistracijos metai: 2013, Ašių tiltų konfigūracija: 4x2, Emisijos klasė: Euro 5, Atstumas tarp ratų ašių: 270 cm, Pakabos tipas: Lakštinis-lakštinis, Variklio galia: 238, Transmisija: 8 gears Manual gearbox , Maksimali apkrova: 4198, Bendras svoris: 11990, Likęs priekinių padangų protektorius: 85%%, Likęs galinių padangų protektorius: 85%%, Priekinių padangų dydis: 10 R 22 5 , Galinių padangų dydis: 10 R 22 5

    Šlavimo sunkvežimiai
    2013 112 699 km
    Olandijos, Tilburg, Nederland

    69 750 EUR

Kaip Mascus išsirinkti naudotą vilkiką?

Vilkikai paprastai apibūdinami kaip transporto priemonės, prie kurių galima prikabinti priekabą ir taip transportuoti norimą krovinį. Šios transporto priemonės dažniausiai varomos ratais, kartais – vikšrais. Tokie vilkikai skirti važiuoti prastais gruntiniais keliais arba bekele. Mascus svetainėje – didžiausias kelių vilkikų pasirinkimas.

Vilkikų paskirtis

Vilkikų ir sunkvežimių ištakos – XIX amžiuje, taip vadinamos garo mašinos. Vėliau – ir su vidaus degimo varikliu. XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje tai nebuvo populiarios transporto priemonės. Pirma, dauguma kelių buvo pritaikyti arklių tempiamiems vežimams, o antra – garo varikliu varomos transporto priemonės galėjo nuvažiuoti labai nedidelį atstumą. Dažniausiai – nuo gamyklos iki artimiausios traukinių stoties. Nors dyzelinis variklis išrastas dar 1890 metais, iki XX amžiaus 4 dešimtmečio gamintuose vilkikuose jis buvo praktiškai nenaudojamas. Vilkikai – tai ratinės arba vikšrinės transporto priemonėms. Jų paskirtis – vilkti įvairias priekabas, puspriekabes, kitą nesavaeigę techniką, kuri turi važiuoklę. Populiariausi pasaulyje – kelių vilkikai. Tai – galingi automobiliai, velkantys puspriekabes. Tokį prekių gabenimo sprendimą – vežimą vilkiku – dažniausiai renkasi vežėjai. Jo privalumai – didelė manevro laisvė, galima pristatyti didelius kiekius prekių, atkabinti ir palikti krovinį užsakovui. Be to, kelių vilkikai gali vilkti ne vieną, o kelias ir daugiau sukabintas priekabas. Dėl tokio patogaus prekių gabenimo būdo vilkikai – dabar viena populiariausių transporto priemonių rūšių. Mascus galite rinktis iš daugiau nei 13 tūkst. naudotų vilkikų skelbimų.

Vilkikų rūšys

Vilkikai gali turėti daug ašių, nelygu kokios apkrovos pageidaujate. Ašių tiltų konfigūracija gali būti įvairi. Dažniausiai pasitaikantys tipai yra: 4x2, 6x2 ir 6x4. Tiesa, kai kurie gamintojai siūlo ir 6x6, 8x6, 8x8, 10x8, net 10x10 variantus. Europoje dažniausiai naudojama 4x2 ir 6x2 ašių tiltų konfigūracija. Užpakalinė ašis kartais gali būti pakeliama, kai krovinys yra lengvas, kai vilkikas važiuoja be priekabos. Vilkiko vairuotojo kabina dažniausiai yra vienu ar daugiau gultu. Miegamoji vieta būna įrengta arba užpakalinėje kabinos dalyje, arba viršutinėje. Vilkikų kabinos gali būti su varikliu priekyje arba apačioje. Vilkikai su varikliu priekyje, kaip daugumoje automobilių, paplitę Šiaurės Amerikoje. Vilkikai su kabina virš variklio (vilkikai plokščiu priekiu) su vairavimo vieta ties priekine ašimi – plačiai naudojami Europoje ir Japonijoje. Tokių vilkikų privalumai – geras matomumas, manevringumas. Variklis pasiekiamas vairuotojo kabiną pakeliant.

Vilkikų parametrai

Vilkikai paprastai yra varomi dyzeliniais varikliais. Jų galia gali svyruoti nuo 250 iki 680 arklio galių (AG), transmisija – nuo 8 iki 16 pavarų. Kiti svarbūs vilkiko parametrai: variklio darbinis tūris, transmisija, emisijos klasė, atstumas tarp ratų, priekinių ir galinių padangų dydžiai, priekabų tipai. Vilkikai būna aprūpinti borto kompiuteriais, oro kondicionieriais, elektriniais veidrodėliais, su šaldytuvais, rūko žibintais, keliais kuro bakais, ABS (stabdžių antiblokavimo sistema), pagalbiniu šildymu ir kitais priedais. Mascus galite rasti populiariausius vilkikų gamintojų Mercedes-Benz, Volvo, Scania, MAN modelius. Populiariausi Mercedes-Benz vilkikų modeliai yra: Actros, Axor, 1844 ir kiti; Volvo - FH13, FH12, VNL64T, FH500; Scania - R440, R420, R480; MAN - TGX18, TGX 18.480, TGA18, TGX18.

Kaip parduoti naudotą vilkiką?

Norėdami parduoti naudotą vilkiką turite užsiregistruoti Mascus kaip įmonė arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildomą funkcionalumą. Pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus vilkikus reguliariai, užsiregistruokite kaip platintojas.

Kaip nupirkti naudotą vilkiką?

Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius jį parduodančio asmens ar įmonės duomenis: vardą ir pavardę, bendrovės pavadinimą, telefoną, elektroninį paštą. Norėdami išsiaiškinti detales apie prekę, susisiekite su pardavėju. Jei Mascus nerandate jums tinkančių naudotų vilkikų skelbimų, siūlome pasinaudoti ir įdėti pirkimo užklausą – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siūlo naudotus vilkikus. O platintojai, kurie turės jums tinkamų pasiūlymų, galės susisiekti su jumis tiesiogiai.