Skelbimų skaičius: 10

Naudoti Reko komercinis transportas pardavimui

Peržiūrėti visus naudotų Reko transportas pardavimo skelbimus visoje Europoje. Naujausi skelbimai yra sąrašo pradžioje. Norėdami rūšiuoti Reko transportas pardavimo skelbimus, spustelėkite ant rūšiavimo mygtukų, pavyzdžiui, pagal gamintoją, metus, kainą, buvimo šalį. Jei norite ieškoti kitų komercinis transportas, spustelėkite ant šios nuorodos.
Skaityti daugiau Uždaryti
skelbimai/puslapis
  • Reko Transportkärra, 1990, Autovežių priekabos

    Reko TransportkärraRegistracijos metai: 1990, Gamybos šalis: SE

    Autovežių priekabos
    1990
    Švedija, Istorp

    416 EUR
  • Reko Reko, 2017, Autovežių priekabos

    RekoBendras įvertinimas (1-5): 5, Registracijos metai: 2017, Garantija: ja

    Autovežių priekabos
    2017
    Švedija, Västerås

    POA
  • Reko FA 1628, 2008, Mažų aukščių krautuvai

    Reko FA 1628Likęs priekinių padangų protektorius: 100%, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Buvusių savininkų skaičius: 0, Likęs galinių padangų protektorius: 100%, Priekabos tipas: Lengva priekaba, Gamintojas: REKO, Maksimali apkrova: 2080, Bendras svoris: 2600, Kėbulo pasirinkimo variantai: Būgniniai stabdžiai

    Mažų aukščių krautuvai
    2008
    Švedija

    3 535 EUR
  • Reko 700 OBROMSAD, 2013, Platformos / Pakrovimas iš šono

    Reko 700 OBROMSADBendras įvertinimas (1-5): 5, Registracijos metai: 2013, Maksimali apkrova: 520, Bendras svoris: 700

    Platformos / Pakrovimas iš šono
    2013
    Švedija, Södertälje

    988 EUR
  • Reko FE4122, 2016, Lengvos priekabos

    Reko FE4122Likęs priekinių padangų protektorius: 100%, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Buvusių savininkų skaičius: 0, Likęs galinių padangų protektorius: 100%, Ašių tiltų tipas: 1, Maksimali apkrova: 526, Bendras svoris: 750, Stabdžiai: Nej, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 252*135, Garantija: Taip

    Lengvos priekabos
    2016
    Švedija, Munkedal

    1 237 EUR
  • Reko eu bilkära FE4122, 2017, Lengvos priekabos

    Reko eu bilkära FE4122Likęs priekinių padangų protektorius: 100%, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Buvusių savininkų skaičius: 0, Likęs galinių padangų protektorius: 100%, Ašių tiltų tipas: 1, Galinių padangų dydis: 155x13, Maksimali apkrova: 526, Bendras svoris: 750, Stabdžiai: nej, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 252x135x35

    Lengvos priekabos
    2017
    Švedija, Floby, Munkedal

    1 445 EUR
  • Reko Bilsläpkärra, 2017, Lengvieji automobiliai

    Reko BilsläpkärraBendras įvertinimas (1-5): 5, Buvusių savininkų skaičius: 0

    Lengvieji automobiliai
    2017
    Švedija, Munkedal / Floby

    POA
  • Reko Högbyggd släpkärra 3000kg, 2014, Lengvos priekabos

    Reko Högbyggd släpkärra 3000kgBendras įvertinimas (1-5): 4, Buvusių savininkų skaičius: 1, Registracijos metai: 2014

    Lengvos priekabos
    2014
    Švedija, Skövde

    3 379 EUR
  • Reko bilkärra högbyggd, 2017, Lengvos priekabos

    Reko bilkärra högbyggdLikęs priekinių padangų protektorius: 100%, Bendras įvertinimas (1-5): 5, Buvusių savininkų skaičius: 0, Likęs galinių padangų protektorius: 100%, Registracijos metai: 2017, Ašių tiltų tipas: 1, Priekinių padangų dydis: 185x14c, Galinių padangų dydis: 185x14c, Maksimali apkrova: 910, Bendras svoris: 1300, Stabdžiai: JA, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 165x303x73

    Lengvos priekabos
    2017
    Švedija

    2 329 EUR
  • Reko Combitrailer FC3830T, 2015, Lengvos priekabos

    Reko Combitrailer FC3830TLikęs priekinių padangų protektorius: 100%, Likęs galinių padangų protektorius: 100%, Registracijos metai: 2015, Gamintojas: REKO, Priekinių padangų dydis: 175R13C, Galinių padangų dydis: 175R13C, Maksimali apkrova: 1925, Bendras svoris: 2700, Išoriniai technikos matmenys: 2 55

    Lengvos priekabos
    2015
    Švedija, Erikstad

    10 292 EUR
Kaip Mascus išsirinkti naudotą vilkiką? Vilkikai paprastai apibūdinami kaip transporto priemonės, prie kurių galima prikabinti priekabą ir taip transportuoti norimą krovinį. Šios transporto priemonės dažniausiai varomos ratais, kartais – vikšrais. Tokie vilkikai skirti važiuoti prastais gruntiniais keliais arba bekele. Mascus svetainėje – didžiausias kelių vilkikų pasirinkimas. Vilkikų paskirtis Vilkikų ir sunkvežimių ištakos – XIX amžiuje, taip vadinamos garo mašinos. Vėliau – ir su vidaus degimo varikliu. XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje tai nebuvo populiarios transporto priemonės. Pirma, dauguma kelių buvo pritaikyti arklių tempiamiems vežimams, o antra – garo varikliu varomos transporto priemonės galėjo nuvažiuoti labai nedidelį atstumą. Dažniausiai – nuo gamyklos iki artimiausios traukinių stoties. Nors dyzelinis variklis išrastas dar 1890 metais, iki XX amžiaus 4 dešimtmečio gamintuose vilkikuose jis buvo praktiškai nenaudojamas. Vilkikai – tai ratinės arba vikšrinės transporto priemonėms. Jų paskirtis – vilkti įvairias priekabas, puspriekabes, kitą nesavaeigę techniką, kuri turi važiuoklę. Populiariausi pasaulyje – kelių vilkikai. Tai – galingi automobiliai, velkantys puspriekabes. Tokį prekių gabenimo sprendimą – vežimą vilkiku – dažniausiai renkasi vežėjai. Jo privalumai – didelė manevro laisvė, galima pristatyti didelius kiekius prekių, atkabinti ir palikti krovinį užsakovui. Be to, kelių vilkikai gali vilkti ne vieną, o kelias ir daugiau sukabintas priekabas. Dėl tokio patogaus prekių gabenimo būdo vilkikai – dabar viena populiariausių transporto priemonių rūšių. Mascus galite rinktis iš daugiau nei 13 tūkst. naudotų vilkikų skelbimų. Vilkikų rūšys Vilkikai gali turėti daug ašių, nelygu kokios apkrovos pageidaujate. Ašių tiltų konfigūracija gali būti įvairi. Dažniausiai pasitaikantys tipai yra: 4x2, 6x2 ir 6x4. Tiesa, kai kurie gamintojai siūlo ir 6x6, 8x6, 8x8, 10x8, net 10x10 variantus. Europoje dažniausiai naudojama 4x2 ir 6x2 ašių tiltų konfigūracija. Užpakalinė ašis kartais gali būti pakeliama, kai krovinys yra lengvas, kai vilkikas važiuoja be priekabos. Vilkiko vairuotojo kabina dažniausiai yra vienu ar daugiau gultu. Miegamoji vieta būna įrengta arba užpakalinėje kabinos dalyje, arba viršutinėje. Vilkikų kabinos gali būti su varikliu priekyje arba apačioje. Vilkikai su varikliu priekyje, kaip daugumoje automobilių, paplitę Šiaurės Amerikoje. Vilkikai su kabina virš variklio (vilkikai plokščiu priekiu) su vairavimo vieta ties priekine ašimi – plačiai naudojami Europoje ir Japonijoje. Tokių vilkikų privalumai – geras matomumas, manevringumas. Variklis pasiekiamas vairuotojo kabiną pakeliant. Vilkikų parametrai Vilkikai paprastai yra varomi dyzeliniais varikliais. Jų galia gali svyruoti nuo 250 iki 680 arklio galių (AG), transmisija – nuo 8 iki 16 pavarų. Kiti svarbūs vilkiko parametrai: variklio darbinis tūris, transmisija, emisijos klasė, atstumas tarp ratų, priekinių ir galinių padangų dydžiai, priekabų tipai. Vilkikai būna aprūpinti borto kompiuteriais, oro kondicionieriais, elektriniais veidrodėliais, su šaldytuvais, rūko žibintais, keliais kuro bakais, ABS (stabdžių antiblokavimo sistema), pagalbiniu šildymu ir kitais priedais. Mascus galite rasti populiariausius vilkikų gamintojų Mercedes-Benz , Volvo, Scania, MAN modelius. Populiariausi Mercedes-Benz vilkikų modeliai yra: Actros, Axor, 1844 ir kiti; Volvo - FH13, FH12, VNL64T, FH500; Scania - R440, R420, R480; MAN - TGX18, TGX 18.480, TGA18, TGX18. Kaip parduoti naudotą vilkiką? Norėdami parduoti naudotą vilkiką turite užsiregistruoti Mascus kaip įmonė arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildomą funkcionalumą. Pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus vilkikus reguliariai, užsiregistruokite kaip platintojas. Kaip nupirkti naudotą vilkiką? Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius jį parduodančio asmens ar įmonės duomenis: vardą ir pavardę, bendrovės pavadinimą, telefoną, elektroninį paštą. Norėdami išsiaiškinti detales apie prekę, susisiekite su pardavėju. Jei Mascus nerandate jums tinkančių naudotų vilkikų skelbimų, siūlome pasinaudoti ir įdėti pirkimo užklausą – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siūlo naudotus vilkikus. O platintojai, kurie turės jums tinkamų pasiūlymų, galės susisiekti su jumis tiesiogiai.