Skelbimų skaičius: 15

Naudoti Van Eck komercinis transportas pardavimui

Peržiūrėti visus naudotų Van Eck transportas pardavimo skelbimus visoje Europoje. Naujausi skelbimai yra sąrašo pradžioje. Norėdami rūšiuoti Van Eck transportas pardavimo skelbimus, spustelėkite ant rūšiavimo mygtukų, pavyzdžiui, pagal gamintoją, metus, kainą, buvimo šalį. Jei norite ieškoti kitų komercinis transportas, spustelėkite ant šios nuorodos.
Skaityti daugiau Uždaryti
skelbimai/puslapis
  • Van Eck 2002 Laweta, 2002, Naudoti vilkikai

    Van Eck 2002 Laweta

    Naudoti vilkikai
    2002
    Lenkija

    3 119 EUR
  • Van Eck DT 34 3, 1996, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

    Van Eck DT 34 3Registracijos metai: 1997-10-29, Ašių tiltų tipas: 3, Priekinių padangų dydis: 215/75R17 5 , Maksimali apkrova: 23670, Bendras svoris: 34000, Pakabos tipas: Oro-oro, Atstumas tarp ratų ašių: 1310, Išoriniai technikos matmenys: 14 05X2 6

    Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
    1996
    Švedija, Trelleborg

    4 983 EUR
  • Van Eck Liftachse Aircargo PT-3LNT, 2006, Dengtos puspriekabės

    Van Eck Liftachse Aircargo PT-3LNTRegistracijos metai: 2006, Gamintojas: Van Eck, Ašių tiltų tipas: 1+2, Bendras svoris: 39000, Stabdžiai: drum, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 13 57 x 2 49 x 3 05 , Kėbulo pasirinkimo variantai: Būgniniai stabdžiai

    Dengtos puspriekabės
    2006
    Olandijos, Veghel, Nederland
    7d

    2 600 EUR
  • Van Eck Mega Aircargo Rollerbahn Vandalismeplane 0T-3I, 2000, Tentinės puspriekabės

    Van Eck Mega Aircargo Rollerbahn Vandalismeplane 0T-3IRegistracijos metai: 2000, Ašių tiltų tipas: 1+2, Gamintojas: Van Eck, Maksimali apkrova: 28000, Bendras svoris: 37000, Stabdžiai: drum, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 13 60 x 2 48 x 3 02 , Kėbulo pasirinkimo variantai: Būgniniai stabdžiai

    Tentinės puspriekabės
    2000
    Olandijos, Veghel, Nederland
    7d

    4 400 EUR
  • Van Eck Carrier MIcro (D) 3-assig liftas/rollerbaan, 2000, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

    Van Eck Carrier MIcro (D) 3-assig liftas/rollerbaanRegistracijos metai: 2000, Gamintojas: Van Eck, Ašių tiltų tipas: 3, Maksimali apkrova: 29180, Bendras svoris: 39000, Pakabos tipas: Oro-oro, Atstumas tarp ratų ašių: 885 cm, Išoriniai technikos matmenys: 133 50 x 25 00 x 27 , Spalva: Niet van toepas, Gamybos šalis: nl, Kėbulo pasirinkimo variantai: Galinės durys

    Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
    2000
    Olandijos, Zoetermeer, Nederland

    3 750 EUR
  • Van Eck DT-3I / ROLLERBANEN / CARRIER, 1999, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

    Van Eck DT-3I / ROLLERBANEN / CARRIERBendras įvertinimas (1-5): 4, Registracijos metai: 1999, Gamintojas: Van Eck, Maksimali apkrova: 23780, Bendras svoris: 34000, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 1330 00 x 25 10 x 30 , Likęs galinių padangų protektorius: 20% / 20%% 20% / 20%% , Galinių padangų dydis: 215/75R17.5, Spalva: Wit

    Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
    1999
    Olandijos, Groot Ammers, Nederland

    7 500 EUR
  • Van Eck Chassis 3-assig, 2009, Karkasinės puspriekabės

    Van Eck Chassis 3-assigRegistracijos metai: 2009, Gamintojas: Van Eck, Ašių tiltų tipas: 3, Pakabos tipas: Oro-oro, Gamybos šalis: nl, Kėbulo pasirinkimo variantai: Diskiniai stabdžiai

    Karkasinės puspriekabės
    2009
    Olandijos, Zoetermeer, Nederland

    4 900 EUR
  • Van Eck Mega Aircargo Luchtvracht Rollerbahn 0T-3I, 2000, Tentinės puspriekabės

    Van Eck Mega Aircargo Luchtvracht Rollerbahn 0T-3IRegistracijos metai: 2000, Ašių tiltų tipas: 1+2, Gamintojas: Van Eck, Maksimali apkrova: 28000, Bendras svoris: 37000, Stabdžiai: drum, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 13 63 x 2 48 x 3 03 , Kėbulo pasirinkimo variantai: Būgniniai stabdžiai

    Tentinės puspriekabės
    2000
    Olandijos, Veghel, Nederland

    4 400 EUR
  • Van Eck DT 32 2B 3992, 1994, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

    Van Eck DT 32 2B 3992Registracijos metai: 1994, Gamintojas: Van Eck, Ašių tiltų tipas: 2, Maksimali apkrova: 23980, Bendras svoris: 32000, Stabdžiai: drum, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 110 00 x 24 50 x 24 , Likęs galinių padangų protektorius: 30% / 80%% 20% / 70%% , Galinių padangų dydis: 425/65R22.5, Gamybos šalis: nl, Kėbulo pasirinkimo variantai: Būgniniai stabdžiai Centralizuota tepimo sistema

    Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
    1994
    Olandijos, Saasveld, Nederland

    3 750 EUR
  • Van Eck Reefer Standard, 2007, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

    Van Eck Reefer StandardPakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 1340x2490x2550, Kėbulo pasirinkimo variantai: ABS (Stabdžių antiblokavimo sistema)

    Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
    2007
    Olandijos

    7 390 EUR
  • Van Eck Mobilehome/workshop/rally trailer, 1990, Žemo iškrovimo puspriekabės

    Van Eck Mobilehome/workshop/rally trailerRegistracijos metai: 1990, Ašių tiltų tipas: 3, Gamintojas: Van Eck, Maksimali apkrova: 22710

    Žemo iškrovimo puspriekabės
    1990
    Olandijos, Kolhorn, Nederland

    29 900 EUR
  • Van Eck 3as mega met rollebanen, 2001, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

    Van Eck 3as mega met rollebanenRegistracijos metai: 2001, Gamintojas: Van Eck, Ašių tiltų tipas: 3, Maksimali apkrova: 25800, Bendras svoris: 36230, Pakabos tipas: Oro-oro, Išoriniai technikos matmenys: 134 00 x 25 00 x 30 , Likęs galinių padangų protektorius: 30% / 30%% 30% / 30%% , Galinių padangų dydis: 235X75X17.5, Gamybos šalis: nl, Kėbulo pasirinkimo variantai: Galinės durys

    Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
    2001
    Olandijos, Meerkerk, Nederland

    3 950 EUR
  • Van Eck Mega Aircargo Luchtvracht Rollerbahn PT-31, 2004, Dengtos puspriekabės

    Van Eck Mega Aircargo Luchtvracht Rollerbahn PT-31Registracijos metai: 2004, Gamintojas: Van Eck, Ašių tiltų tipas: 1+2, Maksimali apkrova: 28940, Bendras svoris: 39000, Stabdžiai: drum, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 13 64 x 2 49 x 3 05 , Kėbulo pasirinkimo variantai: Būgniniai stabdžiai

    Dengtos puspriekabės
    2004
    Olandijos, Veghel, Nederland

    5 200 EUR
  • Van Eck Ladebordwand Blumenbreit Doppelstock Palettenkaste, 2007, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

    Van Eck Ladebordwand Blumenbreit Doppelstock PalettenkasteRegistracijos metai: 2007, Gamintojas: Van Eck, Ašių tiltų tipas: 1+2, Maksimali apkrova: 33000, Bendras svoris: 42000, Stabdžiai: disc, Pakabos tipas: Oro-oro, Krovinių skyriaus matmenys (IxPxA): 13 36 x 2 50 x 2 70 , Kėbulo pasirinkimo variantai: Diskiniai stabdžiai Galinis keltuvas

    Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
    2007
    Olandijos, Veghel, Nederland

    12 200 EUR
  • Van Eck 3as mega met rollebanen, 2004, Puspriekabės su izoterminiu kėbulu

    Van Eck 3as mega met rollebanenRegistracijos metai: 2004, Gamintojas: Van Eck, Ašių tiltų tipas: 3, Maksimali apkrova: 28950, Bendras svoris: 39000, Pakabos tipas: Oro-oro, Išoriniai technikos matmenys: 134 00 x 25 00 x 30 , Likęs galinių padangų protektorius: 30% / 30%% 30% / 30%% , Galinių padangų dydis: 235X75X17.5, Gamybos šalis: nl, Kėbulo pasirinkimo variantai: Galinės durys

    Puspriekabės su izoterminiu kėbulu
    2004
    Olandijos, Meerkerk, Nederland

    5 950 EUR

Kaip Mascus išsirinkti naudotą vilkiką?

Vilkikai paprastai apibūdinami kaip transporto priemonės, prie kurių galima prikabinti priekabą ir taip transportuoti norimą krovinį. Šios transporto priemonės dažniausiai varomos ratais, kartais – vikšrais. Tokie vilkikai skirti važiuoti prastais gruntiniais keliais arba bekele. Mascus svetainėje – didžiausias kelių vilkikų pasirinkimas.

Vilkikų paskirtis

Vilkikų ir sunkvežimių ištakos – XIX amžiuje, taip vadinamos garo mašinos. Vėliau – ir su vidaus degimo varikliu. XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje tai nebuvo populiarios transporto priemonės. Pirma, dauguma kelių buvo pritaikyti arklių tempiamiems vežimams, o antra – garo varikliu varomos transporto priemonės galėjo nuvažiuoti labai nedidelį atstumą. Dažniausiai – nuo gamyklos iki artimiausios traukinių stoties. Nors dyzelinis variklis išrastas dar 1890 metais, iki XX amžiaus 4 dešimtmečio gamintuose vilkikuose jis buvo praktiškai nenaudojamas. Vilkikai – tai ratinės arba vikšrinės transporto priemonėms. Jų paskirtis – vilkti įvairias priekabas, puspriekabes, kitą nesavaeigę techniką, kuri turi važiuoklę. Populiariausi pasaulyje – kelių vilkikai. Tai – galingi automobiliai, velkantys puspriekabes. Tokį prekių gabenimo sprendimą – vežimą vilkiku – dažniausiai renkasi vežėjai. Jo privalumai – didelė manevro laisvė, galima pristatyti didelius kiekius prekių, atkabinti ir palikti krovinį užsakovui. Be to, kelių vilkikai gali vilkti ne vieną, o kelias ir daugiau sukabintas priekabas. Dėl tokio patogaus prekių gabenimo būdo vilkikai – dabar viena populiariausių transporto priemonių rūšių. Mascus galite rinktis iš daugiau nei 13 tūkst. naudotų vilkikų skelbimų.

Vilkikų rūšys

Vilkikai gali turėti daug ašių, nelygu kokios apkrovos pageidaujate. Ašių tiltų konfigūracija gali būti įvairi. Dažniausiai pasitaikantys tipai yra: 4x2, 6x2 ir 6x4. Tiesa, kai kurie gamintojai siūlo ir 6x6, 8x6, 8x8, 10x8, net 10x10 variantus. Europoje dažniausiai naudojama 4x2 ir 6x2 ašių tiltų konfigūracija. Užpakalinė ašis kartais gali būti pakeliama, kai krovinys yra lengvas, kai vilkikas važiuoja be priekabos. Vilkiko vairuotojo kabina dažniausiai yra vienu ar daugiau gultu. Miegamoji vieta būna įrengta arba užpakalinėje kabinos dalyje, arba viršutinėje. Vilkikų kabinos gali būti su varikliu priekyje arba apačioje. Vilkikai su varikliu priekyje, kaip daugumoje automobilių, paplitę Šiaurės Amerikoje. Vilkikai su kabina virš variklio (vilkikai plokščiu priekiu) su vairavimo vieta ties priekine ašimi – plačiai naudojami Europoje ir Japonijoje. Tokių vilkikų privalumai – geras matomumas, manevringumas. Variklis pasiekiamas vairuotojo kabiną pakeliant.

Vilkikų parametrai

Vilkikai paprastai yra varomi dyzeliniais varikliais. Jų galia gali svyruoti nuo 250 iki 680 arklio galių (AG), transmisija – nuo 8 iki 16 pavarų. Kiti svarbūs vilkiko parametrai: variklio darbinis tūris, transmisija, emisijos klasė, atstumas tarp ratų, priekinių ir galinių padangų dydžiai, priekabų tipai. Vilkikai būna aprūpinti borto kompiuteriais, oro kondicionieriais, elektriniais veidrodėliais, su šaldytuvais, rūko žibintais, keliais kuro bakais, ABS (stabdžių antiblokavimo sistema), pagalbiniu šildymu ir kitais priedais. Mascus galite rasti populiariausius vilkikų gamintojų Mercedes-Benz, Volvo, Scania, MAN modelius. Populiariausi Mercedes-Benz vilkikų modeliai yra: Actros, Axor, 1844 ir kiti; Volvo - FH13, FH12, VNL64T, FH500; Scania - R440, R420, R480; MAN - TGX18, TGX 18.480, TGA18, TGX18.

Kaip parduoti naudotą vilkiką?

Norėdami parduoti naudotą vilkiką turite užsiregistruoti Mascus kaip įmonė arba kaip fizinis asmuo. Tai padarysite greitai ir nemokamai. Registruoti vartotojai gauna papildomą funkcionalumą. Pavyzdžiui, gali lengviau ieškoti ir palyginti kainas. Jei ketinate skelbti arba pirkti naudotus vilkikus reguliariai, užsiregistruokite kaip platintojas.

Kaip nupirkti naudotą vilkiką?

Kiekviename skelbime galite rasti kontaktinius jį parduodančio asmens ar įmonės duomenis: vardą ir pavardę, bendrovės pavadinimą, telefoną, elektroninį paštą. Norėdami išsiaiškinti detales apie prekę, susisiekite su pardavėju. Jei Mascus nerandate jums tinkančių naudotų vilkikų skelbimų, siūlome pasinaudoti ir įdėti pirkimo užklausą – ji pasieks visus Mascus registruotus vartotojus, kurie siūlo naudotus vilkikus. O platintojai, kurie turės jums tinkamų pasiūlymų, galės susisiekti su jumis tiesiogiai.