Skelbimų skaičius: 24

stiebų rėžtuvės

Čia Jūs galite rasti sąrašą naudotų mechanizmų nuo stiebų rėžtuvės kategorijos, pasiekiamų pardavimui. Kad filtruotumėte Jūsų radinius kategorijose stiebų rėžtuvės ar peržiūrėtumėte kitą naudotą įrangą žemės ūkiui, prašome spausti "nauja paieška" mygtuką.

Parodyti aprašą >> Paslėpti aprašą

Čia Jūs galite rasti sąrašą naudotų mechanizmų nuo stiebų rėžtuvės kategorijos, pasiekiamų pardavimui. Kad filtruotumėte Jūsų radinius kategorijose stiebų rėžtuvės ar peržiūrėtumėte kitą naudotą įrangą žemės ūkiui, prašome spausti "nauja paieška" mygtuką.

Skaityti daugiau Uždaryti
skelbimai/puslapis

PRIEKABŲ KLASĖS

Bigab, Fliegl, J&M, Mi, Palmse, Pöttinger, Pronar, Tim, Unverferth, Western ir kiti žinomi priekabų gamintojai siūlo įvairių klasių priekabas. O1 klasė – tokios priekabos, pasižymi tam tikromis techninėmis charakteristikomis – jų bendroji masė ne didesnė nei 0,75 t, dažniausiai neturi stabdžių. O2 klasė – tokios priekabos, kurios pasižymi tam tikromis charakteristikomis – jų bendroji masė ne didesnė nei 3,5 t, bet didesnė nei 0,75 t, turi inercinius–mechaninius arba pneumatinius stabdžius. O3 klasė – tokios priekabos, kurios pasižymi tam tikromis charakteristikomis – jų bendroji masė ne didesnė nei 10 t, bet didesnė nei 3,5 t, dažniausiai turi tik pneumatinius stabdžius. O4 klasė – tokios priekabos, kurių pagrindinė savybė – bendroji masė turi būti didesnė kaip 10 t.

PRIEKABOS IR JŲ PAKABŲ RŪŠYS

Priekabų pakabų konstrukcijos – skirtingos ir pasižyminčiomis tiek privalumais, tiek ir trūkumais. PAKABOS RŪŠIS PRIVALUMAI TRŪKUMAI Linginė pakaba 1. Būdama tuščia priekaba mažiau svyruoja. 2.Itin tinkama lengviems, dūžtantiems kroviniams vežti. 3.Mažesnis spaudimas, tenkantis rėmui – apkrova labiau išskirstyta, pakanka silpnesnio rėmo. 4.Puikus pasirinkimas važiuojant blogais keliais. 1.Jei priekaba maksimaliai pakrauta, padidėja jos nestabilumas 2.Didesnė priežiūra – dėvisi amortizatoriai ir atramos, išdyla įvorės, rūdyja bei dyla lingės 3.Turi gana didelius gabaritus 4.Pakankmai sunki ir turinti nemažai sudėtinių detalių 5.Svorio centras gana dideliame aukštyje, todėl stabilumas – mažokas 6.Jei vienas ratas užvažiuoja ant kliūties, apkrova perduodama ir kitam ant tos pačios ašies esančiam ratui

Torsinė pakaba

1.Stabili, ypač kai būna maksimaliai pakrauta 2.Jos svorio centras gana žemai, todėl ir ji pati gana žema 3.Jei vienas ratas užvažiuoja ant kliūties, apkrova neperduodama kitam ant tos pačios ašies esančiam ratui 4.Minimali priežiūra ir aptarnavimo darbai 5.Gana lengva 1.Turi kietą pakabą, todėl yra netinkama lengviems ir dūžtantiems kroviniams vežti. 2.Važiuojant duobėtais keliais, ji neatspari vibracijai. 3.Jei priekaba tuščia – itin svyruoja

PRIEKABŲ NAUDOJIMO EIGA

Naudojant priekabas, svarbiausi yra 3 žingsniai – prikabos prikabinimas, pakrovimas ir atkabinimas. Kaip tai vyksta? 1.Priekabos prikabinimas. Pirmiausia, turi būti atpalaiduotas rankinis stabdys, tuomet ant transporto priemonės kablio užkabinamas kabelis ir tada priekaba pristumiama prie transporto priemonės galo, kad priekabos sukabinimo spyna ir transporto priemonės kablys būtų šalia. Toliau – pasitelkus atraminį ratuką sukabinimo spyna turi būti nuleista tiek, kad sukabinimo galvutė nusileistų ant kablio. Dažniausiai sukabinimo galvutė užsifiksuoja savaime. Galiausiai, turi būti atleidžiama atraminio ratuko sankaba, patraukiamas ratukas aukštyn ir pritvirtinamas prie rėmo važiavimo kryptimi. 2.Priekabos pakrovimas. Šiuo atveju privalu laikytis leidžiamos maksimalios krovinio masės, nes jeigu priekabos masė viršys normas, neišvengiamai bus susidurta su trukdžiais ar nesklandumais – nesaugus važiavimas, sunkiai veikiantys stabdžiai, padidėjusi galimybė pažeisti ašis, apatinį rėmą bei padangas. Tad mūsų patarimas – prieš pakraudami priekabą, įsitikinkite, jog ši stovi horizontalioje padėtyje, įjungtas priekabos rankinis stabdis, tuomet laikykitės ir neviršykite nurodytos priekabos keliamosios galios, o priekabos turinį išdėstykite tolygiai, kad priekaba nestovėtų pasvirusi ir transporto priemonei nebūtų sunku stabdyti. Atkreipiame dėmesį, kad didesnių priekabų leidžiamas krovinio svoris yra nurodytas registracijos pažymėjime. 3.Priekabos atkabinimas. Pirmas žingsnis – atkabinti pagalbinį ratuką, sankabą pritvirtinti pradinėje padėtyje. Tuomet pakelti priekabos sukabinimo spyną į X padėtį. Privalu užblokuoti padangas ir (ar) įjungti priekabos stabdį ir tik tuomet bandyti ją atkabinti. Paskutinis žingsnis – pasitelkus pagalbinį ratuką, pakelti sukabinimo galvutę nuo sukabinimo kablio. Beje, ruošiant priekabą naudojimui, galite pasinaudoti svarbiu patarimu – jei yra galimybė, su transporto priemone privažiuoti prie priekabos (o ne atvirkščiai!). Mes siūlome didelį priekabų pasirinkimą, galite rinktis žinomiausių gamintojų – Bigab, Fliegl, J&M, Mi, Palmse, Pöttinger, Pronar, Tim, Unverferth, Western ir kt – naudotas priekabas.