Naudotų įrengimų paieška Uždaryti » Išankstinė paieška

    Įdėti pirkimo užklausą
    Skelbimų skaičius: 2 233

    naudotos priekabos

    Užsiimant žemės ūkio veikla, reikalinga įvairi žemės technika ar įrenginiai, padedantys greičiau ir kokybiškiau atlikti darbus. Vieni iš tokių įrenginių – priekabos. Mes siūlome įvairių tipų (ryšulių priekabos, savivartės priekabos, bendros paskirties priekabos ir kt.) ir gamintojų (Bigab, Fliegl, J&M, Mi, Palmse, Pöttinger, Pronar, Tim, Unverferth, Western ir kt.) naudotas priekabas.

    Skaityti daugiau Uždaryti
    skelbimai/puslapis

    PRIEKABŲ KLASĖS

    Bigab, Fliegl, J&M, Mi, Palmse, Pöttinger, Pronar,Tim, Unverferth, Western ir kiti žinomi priekabų gamintojai siūlo įvairių klasių priekabas.

    O1 klase – tokios priekabos, pasižymi tam tikromis techninėmis charakteristikomis – jų bendroji masė ne didesnė nei 0,75 t, dažniausiai neturi stabdžių.

    O2 klase – tokios priekabos, kurios pasižymi tam tikromis charakteristikomis – jų bendroji masė ne didesnė nei 3,5 t, bet didesnė nei 0,75 t, turi inercinius–mechaninius arba pneumatinius stabdžius.

    O3 klase – tokios priekabos, kurios pasižymi tam tikromis charakteristikomis – jų bendroji masė ne didesnė nei 10 t, bet didesnė nei 3,5 t, dažniausiai turi tik pneumatinius stabdžius.

    O4 klase – tokios priekabos, kurių pagrindinė savybė – bendroji masė turi būti didesnė kaip 10 t.

    PRIEKABOS IR JŲ PAKABŲ RŪŠYS

    Priekabų pakabų konstrukcijos – skirtingos ir pasižyminčiomis tiek privalumais, tiek ir trūkumais. PAKABOS RUŠIS PRIVALUMAI TRUKUMAI Linginė pakaba

    1. Būdama tuščia priekaba mažiau svyruoja.
    2. Itin tinkama lengviems, dūžtantiems kroviniams vežti.
    3. Mažesnis spaudimas, tenkantis rėmui – apkrova labiau išskirstyta, pakanka silpnesnio rėmo.
    4. Puikus pasirinkimas važiuojant blogais keliais.
    1. Jei priekaba maksimaliai pakrauta, padideja jos nestabilumas
    2. Didesne priežiura – devisi amortizatoriai ir atramos, išdyla ivores, rudyja bei dyla linges
    3. Turi gana didelius gabaritus
    4. Pakankmai sunki ir turinti nemažai sudetiniu detaliu
    5. Svorio centras gana dideliame aukštyje, todel stabilumas – mažokas
    6. Jei vienas ratas užvažiuoja ant kliuties, apkrova perduodama ir kitam ant tos pacios ašies esanciam ratui

    Torsinė pakaba

    1. Stabili, ypač kai būna maksimaliai pakrauta
    2. Jos svorio centras gana žemai, todėl ir ji pati gana žema
    3. Jei vienas ratas užvažiuoja ant kliūties, apkrova neperduodama kitam ant tos pačios ašies esančiam ratui
    4. Minimali priežiūra ir aptarnavimo darbai
    5. Gana lengva
      • Turi kietą pakabą, todėl yra netinkama lengviems ir dūžtantiems kroviniams vežti.
      • Važiuojant duobėtais keliais, ji neatspari vibracijai.
      • Jei priekaba tuščia – itin svyruoja

    PRIEKABŲ NAUDOJIMO EIGA

    Naudojant priekabas, svarbiausi yra 3 žingsniai – prikabos prikabinimas, pakrovimas ir atkabinimas. Kaip tai vyksta?

    1. Priekabos prikabinimas. Pirmiausia, turi būti atpalaiduotas rankinis stabdys, tuomet ant transporto priemonės kablio užkabinamas kabelis ir tada priekaba pristumiama prie transporto priemonės galo, kad priekabos sukabinimo spyna ir transporto priemonės kablys būtų šalia. Toliau – pasitelkus atraminį ratuką sukabinimo spyna turi būti nuleista tiek, kad sukabinimo galvutė nusileistų ant kablio. Dažniausiai sukabinimo galvutė užsifiksuoja savaime. Galiausiai, turi būti atleidžiama atraminio ratuko sankaba, patraukiamas ratukas aukštyn ir pritvirtinamas prie rėmo važiavimo kryptimi.
    2. Priekabos pakrovimas. Šiuo atveju privalu laikytis leidžiamos maksimalios krovinio masės, nes jeigu priekabos masė viršys normas, neišvengiamai bus susidurta su trukdžiais ar nesklandumais – nesaugus važiavimas, sunkiai veikiantys stabdžiai, padidėjusi galimybė pažeisti ašis, apatinį rėmą bei padangas. Tad mūsų patarimas – prieš pakraudami priekabą, įsitikinkite, jog ši stovi horizontalioje padėtyje, įjungtas priekabos rankinis stabdis, tuomet laikykitės ir neviršykite nurodytos priekabos keliamosios galios, o priekabos turinį išdėstykite tolygiai, kad priekaba nestovėtų pasvirusi ir transporto priemonei nebūtų sunku stabdyti. Atkreipiame dėmesį, kad didesnių priekabų leidžiamas krovinio svoris yra nurodytas registracijos pažymėjime.
    3. Priekabos atkabinimas. Pirmas žingsnis – atkabinti pagalbinį ratuką, sankabą pritvirtinti pradinėje padėtyje. Tuomet pakelti priekabos sukabinimo spyną į X padėtį. Privalu užblokuoti padangas ir (ar) įjungti priekabos stabdį ir tik tuomet bandyti ją atkabinti.
    4. Paskutinis žingsnis – pasitelkus pagalbini ratuka, pakelti sukabinimo galvute nuo sukabinimo kablio.
    Beje, ruošiant priekaba naudojimui, galite pasinaudoti svarbiu patarimu – jei yra galimybe, su transporto priemone privažiuoti prie priekabos (o ne atvirkšciai!). Mes siulome dideli priekabu pasirinkima, galite rinktis žinomiausiu gamintoju – Bigab, Fliegl, J&M, Mi, Palmse, Pöttinger, Pronar,Tim, Unverferth, Western ir kt – naudotas priekabas.