Mascus tinklaraščio naujienos
Skelbimų skaičius: 1 850

dengtos priekabos

Prireikus pergabenti ar pervežti įvairaus ne itin didelio svorio ir gabaritų krovinius ar žmones (personalą, darbuotojus), ieškoma tam tinkamiausių transporto priemonių – mikroautobusų arba lengvųjų sunkvežimių, gaminamų populiariausių gamintojų, tokių kaip Boxer, Citroën, Fiat, Ford, Isuzu, Iveco, Land Rover, Master, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Partner, Peugeot, Renault, Toyota, Unimog, Volkswagen ir kt.

Skaityti daugiau Uždaryti
skelbimai/puslapis
  • Iveco EuroCargo, 2006, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluIveco EuroCargoVariklio galia: 168, Variklio darbo tūris: 4000, Transmisija: Manual, Spalva: White, Kita informacija: Abs Number of axles 2 EURO standard ad_euro_iii Lift Total mass without load (kg) 5030 Power steering Spare wheel Tachograph Total mass (kg)

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2006 260 000 km
    Lietuva, brc_trucks
    7d

    7 900 EUR
  • Mercedes-Benz 1217, 2000, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluMercedes-Benz 12.17Priedai: EBSESPPower steeringABSCruise controlFor exchange

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2000
    Lietuva, Plungė

    4 500 EUR
  • Mercedes-Benz 1524, 2007, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluMercedes-Benz 1524Variklio galia: 235, Variklio darbo tūris: 6000, Transmisija: Manual, Spalva: White, Kita informacija: Abs Number of axles 2 EURO standard ad_euro_4 Inside measurement (length / width / height) mm. 7560/2540/2370 Lift 1500kg Total mass without

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2007 435 000 km
    Lietuva, brc_trucks

    10 500 EUR
  • MAN 8.163, 1996, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluMAN 8.163Variklio galia: 153, Variklio darbo tūris: 5000, Transmisija: Manual, Spalva: White, Kita informacija: Abs Number of axles 2 EURO standard ad_euro_std Inside measurement (length / width / height) mm. 6030/2500/2370 Lift Total mass without load

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    1996 698 000 km
    Lietuva, brc_trucks

    2 900 EUR
  • DAF 45.180, 2011, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluDAF 45.180 EURO5 EEVAšių tiltų konfigūracija: 4x2, Emisijos klasė: Euro 5, Variklio galia: 180, Likęs priekinių padangų protektorius: 40%, Likęs galinių padangų protektorius: 40%, Kita informacija: ...Priedai: spare wheel, tool box,

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2011 331 000 km
    Lietuva, Vilnius

    12 900 EUR
  • MAN 26.360, 2008, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluMAN TGX 26.360 6x2-2LL (939)Variklio galia: 360, Kita informacija: Tvarkingas sunkvežimis iš Vakarų Europos. Daugiau informacijos tel.: +370 699 74750Priedai: EBSESPWarrantyPower steeringABSCruise controlAvailable for leasingNot exploited in Lithuania

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2008
    Lietuva, Vilnius

    19 900 EUR
  • Mercedes-Benz 815, 1999, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluMercedes-Benz 815Variklio galia: 150, Variklio darbo tūris: 4000, Transmisija: Manual, Spalva: White, Kita informacija: Abs Number of axles 2 EURO standard ad_euro_std Inside measurement (length / width / height) mm. 6000/2450/2230 Lift 1500kg Total mass witho

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    1999 832 000 km
    Lietuva, brc_trucks

    3 200 EUR
  • MAN 8.163, 1999, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluMAN 8.163Variklio galia: 153, Variklio darbo tūris: 5000, Transmisija: Manual, Spalva: White, Kita informacija: Number of axles 2 EURO standard ad_euro_std Inside measurement (length / width / height) mm. 6090/2450/2330 Lift Total mass without load (kg

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    1999 500 000 km
    Lietuva, brc_trucks

    2 900 EUR
  • Volvo FL6, 2001, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluVolvo FL6Variklio galia: 177, Variklio darbo tūris: 5500, Transmisija: Automatic, Spalva: Multi-color, Kita informacija: Abs Number of axles 2 Lifting capacity (kg) 4570 EURO standard ad_euro_iii Front head restraint Lift Total mass without load (kg) 7420 Power

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2001 823 924 km
    Lietuva, klaipeda

    5 700 EUR
  • MAN TGM 15.250 4X2 BL (876), 2010, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluMAN TGM 15.250 4X2 BL (876)Variklio galia: 339, Priedai: WarrantyMetallic paintPower steeringCruise controlAvailable for leasingService bookNot exploited in Lith

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2010
    Lietuva, Kaunas

    19 900 EUR
  • MAN TGL12.180, 2013, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluMAN TGL 12.180 4x2 BL iš Vokietijos (754)Variklio galia: 179, Kita informacija: Daugiau info tel. +370 699 74750Priedai: EBSElectric windowsEl. reguliuojami veidrodėliaiWarrantyAudio equipmentLiftTachographOn-board comp

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2013
    Lietuva, Vilnius

    26 900 EUR
  • MAN TGL8.180, 2008, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluMAN TGL 8.180Variklio galia: 177, Variklio darbo tūris: 5000, Transmisija: Manual, Spalva: White, Kita informacija: Abs Number of axles 2 EURO standard ad_euro_4 Inside measurement (length / width / height) mm. 6000/2450/2400 Lift Total mass without load (

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2008 780 000 km
    Lietuva, brc_trucks

    6 900 EUR
  • MAN TGL12.220, 2014, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluMAN TGL 12.220 4x2 BL iš Vokietijos (987)Variklio galia: 220, Kita informacija: Tvarkingas sunkvežimis iš Vokietijos . Rida tik 109t.km. Aptarnautas MAN centre Vokietijoje. Daugiau info telPriedai: EBSESPEl. klimato kontrolėElectric windowsEl. reguliuojami veidrodėliaiWarrantyLiftAir conditionin

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2014
    Lietuva, Vilnius

    29 000 EUR
  • Volvo FM, 2009, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluVolvo FMVariklio galia: 342, Transmisija: Automatic, Spalva: White

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2009 437 734 km
    Latvija, riga

    12 000 EUR
  • Volvo FM7, 2000, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluVolvo FM7Variklio galia: 247, Variklio darbo tūris: 7300, Transmisija: Manual, Spalva: White

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2000 1 007 939 km
    Latvija, riga

    3 500 EUR
  • Volvo FL6, 2007, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluVolvo FL6 240Registracijos metai: 2007, Ašių tiltų konfigūracija: 4x2

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2007 463 455 km
    Latvija

    15 500 EUR
  • Volvo FH16, 2005, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluVolvo FH16 D16C year 2005 for spare partsVariklio galia: 609.93

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2005
    Latvija, Riga

    5 000 EUR
  • Volvo FL6, 2006, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluVolvo FL6Variklio galia: 247, Variklio darbo tūris: 5500, Transmisija: Manual, Spalva: White

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2006 397 340 km
    Latvija, riga

    5 000 EUR
  • Mercedes-Benz Atego, 2005, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluMercedes-Benz AtegoVariklio galia: 148, Variklio darbo tūris: 4200, Transmisija: Manual, Spalva: White

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    2005 481 295 km
    Latvija, riga

    5 900 EUR
  • Scania VABIS, 1967, Sunkvežimiai su dengtu kėbuluScania VABISAšių tiltų konfigūracija: 6x2, Variklio galia: 140.04

    Sunkvežimiai su dengtu kėbulu
    1967
    Latvija

    10 000 EUR

MIKROAUTOBUSAI

Šios transporto priemonės naudojamos žmonėms (personalui, darbuotojams) ar kroviniams pervežti iš vienos vietos į kitą. Palyginti su kitomis krovininėmis transporto priemonėmis, mikroautobusai yra gana nebrangūs, tačiau jie gali pervežti tik gana mažų gabaritų ir svorio krovinius. Jų keliamoji galia siekia 3 tonas, o darbinis tūris negali viršyti 10 m3.

Mikroautobusų veikimo procesas gana nesudėtingas – juose variklis paprastai būna priekyje ir jie varomi priekiniais, galiniais arba visais keturiais ratais. Šiuo metu rinkoje pripažinti mikroautobusų gamintojai stengiasi gaminti tokias transporto priemones, kurios gali važiuoti bet kokiomis sąlygomis ir yra atsparios prastai kelio dangai, todėl tokius mikroautobusus galima naudoti įvairiais atvejais – ir statybvietėse, ir miškuose, ir tiesiog vežant žmones.

Be to, modernių ir Lietuvoje populiariausi žinomų gamintojų, tokių kaip Fiat, Ford, Mercedes-Benz, Peugeot, Volkswagen ir kt., mikroautobusai pasižymi tam tikromis savybėmis: Saugi krovinių erdvė: krovinių skyrius gali užimti daugiau nei 18 m3, užtikrintas tvirtinimo patikimumas (pakankamai įrengtų tvirtinimo kilpų ir grindyse, sienose bei stoge įrengtų papildomų tvirtinimo bėgelių), įmontuotas puikus apšvietimas.

Ergonomiškumas: patogi vairuotojo kabina, puikus matomumas aplinkui ir komfortiškos keleivių vietos, kurias galima išdėstyti eilėmis, pagal poreikį. Be to, vairuotojo ir keleivių zonose yra įrengta oro kondicionavimo sistema. Po sėdynėmis papildomai gali būti įrengta didelė dėtuvė. Didelės važiuoklės galimybės: maksimalus antstato ilgis iki 5 000 mm, maksimali keliamoji galia – iki 1,8 t.

Tai dar ne viskas. Žinomų gamintojų – Boxer, Citroën, Fiat, Ford, Isuzu, Iveco, Land Rover, Master, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Partner, Peugeot, Renault, Toyota, Unimog, Volkswagen ir kt. – gaminami mikroautobusai pasižymi didele rida, mažu degalų sunaudojimu, temperatūros svyravimams atspariomis konstrukcinėmis detalėmis, kurios garantuoja ekonomišką darbą ir mažas eksploatacines sąnaudas.

LENGVIEJI SUNKVEŽIMIAI

Šios transporto priemonės dažniausiai naudojamos lengviems ar vidutiniams kroviniams pervežti ar pergabenti. Populiariausi lengvųjų sunkvežimių gamintojai – Boxer, Citroën, Fiat, Ford, Isuzu, Iveco, Land Rover, Master, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Partner, Peugeot, Renault, Toyota, Unimog, Volkswagen ir kt. – stengiasi, kad jų gaminiai būtų modernūs, patogūs naudoti ir padėtų pasiekti efektyvių darbo rezultatų.

Renkantis lengvąjį sunkvežimį svarbu įvertinti jo variklį, pavarų dėžę, važiuoklę ir kėbulą, nes nuo jų priklauso krovinių gabenimo, pervežimo galimybės. Itin svarbus variklis. Lengvųjų sunkvežimių variklių galia paprastai siekia apie 180 AG, tačiau lengvųjų sunkvežimių rinkoje pripažinti gamintojai taiko jiems ir silpnesnius keturcilindrius variklius (150 AG), ir stipresnius šešiacilindrius variklius (230 AG). Lengvieji sunkvežimiai su keturcilindriais varikliais labiausiai tinka važiuoti lygaus reljefo zonose, aptarnauti klientus ar išvežioti krovinius miestuose, tačiau jei važiavimo sąlygos sudėtingesnės, geresnių rezultatų pasiekti padės lengvieji sunkvežimiai su šešiais cilindrais. Gamintojai pataria renkantis sunkvežimį atkreipti dėmesį į sunkvežimio variklio galią, nes nuo jos priklauso sunkvežimio keliamoji galia (kraulumas).

Pavarų dėžė. Standartinei lengvųjų sunkvežimių įrangai priklauso šešių pakopų pavarų dėžė, kuri visais atvejais leidžia darbą atlikti produktyviai. Dažnai žinomi gamintojai į sunkvežimius įmontuoja daugiafunkces automatines pavarų dėžes, kurių jėgos perdavimo mechanizmas nedidina degalų sąnaudų ir nemažina lengvojo sunkvežimio kraulumo (keliamosios galios). Važiuoklė. Lengvųjų sunkvežimių važiuoklių svoris siekia maždaug 4 tonas ir jis priklauso nuo variklio cilindrų – keturcilindriuose varikliuose važiuoklės šiek tiek lengvesnės, o šešiacilindriuose – sunkesnės.

Kėbulas. Nuo kėbulo rūšies – bortinis sunkvežimis, tentas (puspriekabė), furgonas ar pan. – taip pat priklauso transporto priemonės kraulumas (keliamoji galia), t. y. ji gali svyruoti nuo 6 iki 7 tonų. Tad jei Jums svarbu, kad darbai būtų atliekami operatyviai, kad būtų pasiekti efektyvūs ir maksimaliai geri reultatai, rinkitės žinomų gamintojų – Boxer, Citroën, Fiat, Ford, Isuzu, Iveco, Land Rover, Master, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Partner, Peugeot, Renault, Toyota, Unimog, Volkswagen ir kt. – gaminamus mikroautobusus ir lengvuosius sunkvežimius.